U Ministru Koca hà valutatu a lotta di 19 annu di Turchia contr'à Kovid-1

U Ministru Koca hà valutatu a lotta annuale di Turchia contr'à COVID
U Ministru Koca hà valutatu a lotta annuale di Turchia contr'à COVID

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu valutazioni annantu à u prucessu di 11 annu dopu a rilevazione di u primu casu Kovid-2020 in Turchia l'19 di marzu di u 1, in u Campus di u Ministeru di a Salute.

Ricordendu chì esattamente un annu hè passatu da quandu u primu casu hè statu annunziatu, Koca hà ricurdatu chì a dichjarazione epidemica globale di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hè stata fatta un annu fà oghje.

Ricordendu ch'ellu si n'andò davanti à i citadini a notte chì hà cunnessu u 10 di marzu à l'11 di marzu, Koca hà dettu: "Ancu s'è avemu guadagnatu tempu, aghju dichjaratu chì l'entrata di u virus in u nostru paese hè inevitabbile, chì duvemu scuntrà a situazione cù sensu cumunu è chì simu pronti. Kovid-19 hè a prima epidemia chì u mondu sanu hà battutu à u stessu tempu in l'ultimi 100 anni, cù un numeru cusì altu di casi è perdite. "Quandu guardemu u passatu, hè pussibule paragunà l'epidemie à una guerra globale in quale u nemicu cumunu hè u virus", disse.

"A scienza hà guadagnatu u soprappu contr'à u virus"

Ricordendu chì l'epidemie hà iniziatu in Wuhan, Cina u 1 di dicembre di u 2019, Koca hà dichjaratu chì assai pocu era cunnisciutu di u virus in e prime settimane, è oghje hè cunnisciutu di tuttu, da l'ultime mutazioni à u virus. "Cumu aspittavamu, a scienza hà prevalsu annantu à u virus. I passi fatti cù i studii di vaccini sò diventati l'orgogliu di a civilizazione ", disse.

"Pronto, 5 candidati à i vaccini domestici più cumincianu studii umani"

In riferimentu à a questione di a vaccina, Koca hà dichjaratu chì ci sò 7 diverse vaccini Kovid-19 in usu in u mondu.

U maritu hà sottolineatu chì a Turchia hè unu di i paesi chì agiscenu più rapidamente in a pruvista di vaccini, induve ci hè una grande razza, è hà dettu:

"Avemu firmatu l'accordu di vaccinazione di 50 milioni di dosi cù u fabricatore in Cina in Novembre. Avemu ricevutu a prima parte di l'ordine à a fini di dicembre. Avemu fattu accordi cù dui fabricatori di vaccini separati per un totale di 130 milioni di dosi di vaccina. Inoltre, avemu riunitu cù 3 diversi fabricatori di vaccini dapoi u principiu. Da oghje, a vacuna amministrata hè più di 10 milioni di dosi. Aghju ancu infurmatu regularmente nantu à e vaccinazioni ligati à i nostri vaccini domestici. Prestu, 5 candidati di vaccini domestici più cumincianu studii umani. Useremu i nostri vaccini in un futuru vicinu.

I studii anu revelatu chì a vacuna SinoVac scelta da i nostri scientisti hè efficace in più di 100 da ogni 80 persone, è a vacuna mostra a prutezzione prevista. Un picculu numeru di persone chì sò stati vaccinati ma catturati a malatia anu una infezzione ligera cù Kovid-19, è ùn ci sò micca lagnanze chì necessitanu trattamentu in l'uspidale in generale. Sembra chì u coronavirus ùn diventerà micca una malatia ordinaria cum'è a gripe in pocu tempu, ma l'incubo chì hè cascatu in u 2020 ùn cuntinuerà micca in u listessu modu in u 2021 ".

"Avemu da chjude i modi di trasmissione di a malatia cù maschere"

"Questi ghjorni d'autosacrificiu è di bramosu, a vostra ansietà per malati è perde i vostri amati seranu rimpiazzati da a felicità di riurganizà a vostra vita", Koca cuntinuò cusì:

"Ùn possu micca prumessu di vultà à i tempi chì ùn avemu micca cunnisciutu e maschere, induve esse vicinu era una espressione d'intimità, ma vedemu chì andemu versu questu.

Se vaccinemu 50 milioni di a nostra pupulazione prima di u vaghjimu cum'è avemu previstu, l'epidemie ùn serà più una pressione pesante nantu à noi. Spergu fermamente chì in questa guerra à scala mundiale, unu di i primi fronti successi, stu fronte, serà stu paese. Finu chì a vacuna hè cumpleta, l'unica arma chì avemu hè a precauzione. Avemu da chjude i modi di trasmissione di a malatia cù maschere ".

Dapoi a prima nutizia di a so morte u 17 di marzu di u 2020, hè mortu per via di u Kovid-19 "Vogliu commemorare alcuni altri ghjorni di questu annu. S'è no pudemu rispirà un pocu avà, u duvemu à i passi fatti in i ghjorni chì vi ricurdaraghju un pocu.

Ricordendu chì u Cumitatu Scientificu Turcu Coronavirus hè statu stabilitu u 22 di ghjennaghju, assai prima chì l'OMS hà dichjaratu a malatia una "pandemia", Koca hà dichjaratu chì u cumitatu hà fattu a prima guida nantu à l'epidemie pronta u 24 di ghjennaghju, è questu hè un avvenimentu admirable.

U Ministru Koca hà dettu chì a Turchia hà iniziatu a distribuzione di u kit di diagnosticu domesticu chì hà pruduttu u 4 di ferraghju, è chì u numeru di laboratori induve e teste Kovid-19 ponu esse realizate hè aumentatu da 47 à 461.

"Ùn avemu micca fieru di noi stessi"

Esprimendu chì a Turchia fabrica i so propri respiratori è li consegna à i so propii ospedali è à i paesi in bisognu, Koca hà dettu: "Se ùn aviamu micca appiicatu immediatamente à u screening generalizatu chjamatu Filiation, a stampa di coronavirus di Turchia saria stata una stampa più severa. Ùn avemu micca orgogliu di noi stessi, ma inevitabbilmente soffrimu per a perdita di u mondu ", disse.

U Ministru Koca, chì hà dettu: "Cari travagliadori sanitari, mi piacerebbe truvà parolle degne di voi, ma hè veramente difficiule", hà dettu: "Avete salvatu a vita, avete risicatu a vostra vita. Sta sucetà ùn si scurdarà mai di e ritratti chì vi mostranu in grembiuli sudati. Grazie à voi, sapemu una volta di più chì e professioni chì servenu a salute umana sò e professioni induve a bontà è altre qualità umane si vedenu più. Vi simu grati. U vostru fardelu è a stanchezza sò parzialmente diminuite, ma site sempre a nostra assicurazione oghje. In a prisenza di a mo nazione, in nome di a mo nazione, ti sprimu di novu a nostra gratitudine.

"U prugramma di vaccinazione viaghja bè"

Dichjarà chì e restrizioni chì anu diminuite avà sò inevitabbili, u Ministru Koca hà dettu: "Esattu un annu dopu à u primu casu, oghje, l'2021 di marzu di u 11, vogliu fà una nova chjama à voi, sbarazzamu di u pessimisimu, di l'incertezza. è noia cumpletamente. Cunnettamu à a vita è u nostru avvene cù tutte e nostre ànime è i piani per u futuru. Avemu un forte mutivu per fà questu, u prugramma di vaccinazione chì hà iniziatu u 13 di ghjennaghju hè andatu bè. Quandu u prugramma di vaccinazione hè cumpletu, cum'è l'aghju dettu prima, u numeru di casi, per esempiu, hà da esse diminuitu à 5 fora di 1, serà vicinu à questu, è raramente sentimu a parolla di malati seriu. Hè senza dì cumu sta stampa cambierà a vita suciale è cumu si rifletterà nantu à 83 milioni di persone ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*