Lochi da visità in Cappadocia cù Cappadocia Tour

mycappadociatrip
mycappadociatrip

U nome Cappadocia hè pensatu per vene da l'antica parola persiana "katpatu-ka", ma ci sò opinioni diffirenti. Una iscrizzione chì appartene à Wasusarma, u regnu di u Regnu Talba, chì guvernava a regione prima di i Persiani, cita u putere è a purità di i cavalli criati in a regione. Hè per quessa chì a parolla katpatuka, cum'è accettata oghje, significa "terra di belli cavalli". Hè pussibule di scuntrà e tracce di l'Imperu Hittite, l'Imperu Persicu, u Regnu di Cappadocia, i Seljuks è l'Imperu Ottumanu in a storia di a regione, chì data di u principiu di u II millenniu aC. Sti terri, chì anu ospitu innumerevoli civilisazioni durante seculi, offrenu una ricchezza unica mischendu ricche caratteristiche storiche è culturali. I camini di fata, e chjese scolpite in i scogli, è e cità sotterranee sò spessu sottumessi à i palombari lucali. Hè natu da a necessità di l'agricultore lucale chì s'occupava di piccioni, vinificazione è viticultura d'utilizà u colacciu, assai riccu in acidu fosforicu è in materia urganica, per ottene più efficienza da i vigneti. E camere sò state scolpite in e rocce per furnisce un refuggiu per i palummi salvatichi. Ci sò ancu e case di petra tagliata. Per visità questi posti storichi squisiti tour di ogni ghjornu in Cappadocia o tour in Cappadocia quandu cercate  MyCapadociaTrip Vi ricumandemu di rivisione u situ clicchendu nant'à u situ.

u mo libru di viaghju in Cappadocia
u mo libru di viaghju in Cappadocia

E stanze preparate intagliendu l'internu di i pendii o camini di fata anu ospitu persone per centu anni. A causa di a natura vulcanica di a regione, e camere, create da scolpite e rocce di petra chì ponu esse facilmente intagliate è formate, offrenu à i so invitati una sperienza d'alloghju exquisita.

Ci sò 10 strutture registrate è 429 spazii prutetti chì appartenenu à 64 civiltà diverse in Cappadocia. Per via di a so ricchezza culturale è storica, hè stata inclusa trà e regioni chì deve esse prutetta da l'UNESCO. E case tradiziunali di Cappadocia è i palombari scolpiti in i scogli sò e strutture architettoniche originali di a regione.

Ci sò opzioni per ogni budget in Cappadocia. Da ostelli à boutique hotel, pudete truvà l'alloghju chì vulete in ogni parte di a regione.

Pudete gode di l'equitazione in Cappadocia. Si pò scopre i cantoni ammucciati in paesi pieni di verde o in chjassi. I tour di cavalli sò urganizati ogni ghjornu o ogni ora.

U giru in globu, chì hè statu iniziatu da Lars-Eric Möre è Kaili Kidner in u 1991, hè diventatu una di l'attività chì hà cuntribuitu u più à a ricunniscenza mundiale di Cappadocia. U viaghju in globu hè a parte più impurtante di u viaghju in Cappadocia. Tour privati ​​in Cappadocia Participà à i tour in globu di a matina, passeggiate per e valli cù ATV, fate passeggiate à cavallu, participà à trekking urganizati nantu à diverse rotte, stà in hotel di roccia è grotte.

Attrazioni in Cappadocia

Cappadocia hè cum'è un pianeta sfarente in u centru di l'Anatolia. Hè un paese di i sogni chì hè abbastanza bellu per fà vi scurdate di u mondu induve campate mentre camminendu intornu à e so valli è i canyon. Cappadocia hè u nome di una geografia assai larga. Göreme, Ürgüp, Avanos, Uçhisar sò trà e regioni toccu da i dita magiche di a natura. Tuttavia, stringhje a Cappadocia in u triangulu classicu Göreme-Avanos-Ürgüp significa impoverirlu è esse ingiustu per ellu.

Cità ​​sotterranea di Kaymakli:  E cità sotterranee di Cappadocia sò unu di i lochi induve i turisti mostranu u più interessu. A so storia torna à u periodu Hittite, ma era più comunmente utilizatu è allargatu durante u periodu Bizantinu. I primi cristiani chì scappavanu da a persecuzione rumana in u 2u seculu ghjunsenu in Cappadocia via Antakya è Kayseri è si sò stallati quì.

Si sò stallati in bunkers sotterranei chì avianu scolpitu in rocce di cenere vulcanica molle. Puderanu scappà di a persecuzione di i suldati rumani ammucciendu in e cità sotterranee, chì e so entrate sò state fatte in tale manera ch'elli ùn si pudianu micca nota facilmente. I misteri ùn sò ancu risolti cumplettamente. Solu una piccula parte di sti cità, induve 30 mila persone ponu rifuggià, sò aperti à i visitori.

E caratteristiche più tipiche di e cità sotterranee sò l'immensi petre di porta utilizati per chjude i tunnel durante l'attaccu nemicu. Sti petri tondi, chjamati ancu tirhaz, sò mossi da i so sockets è chjude u tunelu, è i cunei sò posti daretu à elli per impediscenu di esse apertu da u fronte. In certi cità sotterranee in Cappadocia, ci sò ancu porti di petra cù un diametru di 2 metri è un pesu di circa 4 tunnellate.

In più di Kaymaklı è Derinkuyu, chì sò i più grandi in Cappadocia, ci sò cità sotterranee cum'è Özkonak, Özlüce è Tatlarin, chì sò stati scolpiti in e rocce. In fatti, quasi tutta a Cappadocia hè piena di tunnel.

Kaymaklı Underground City si trova in Kaymaklı Town, à 20 km da Nevşehir. Hè una cità cù 8 piani, una capacità di 5 mila persone, è 20 piani, 4 metri sottu à a terra, chì sò aperti à i visitori. A cità, chì hè cunnisciuta per esse stata custruita da l'Hittiti cù una storia chì torna à u 3000 aC, hè stata ampliata cuntinuendu u prucessu di scultura in i periodi Rumani è Bizantinu.

In questa immensa cità sotterranea scolpita in rocce di tufu, ci sò stanze è sale cunnessi tra di elli da corridori, cisterne di vinu, cantine d'acqua, cucine è magazzini di alimentazione, pozzi di ventilazione, pozzi d'acqua, una chjesa è grandi petre di bolt chì chjude a porta da l'internu per impedisce ogni periculu da l'esternu.

Cità ​​sotterranea di Derinkuyu: Una gigantesca cità sotterranea bizantina di 8 piani in u distrittu Derinkuyu di Nevşehir. A cuntrariu di Kaymaklı Underground City, ci hè ancu una scola missionaria, cunfessionale, piscina di battesimu è un pozzu interessante. Hè nantu à l'autostrada Niğde è à 30 km da Nevşehir.

Thuja Underground City: Hè situatu à 18 km da Ürgüp è à 10 km à est di Kaymaklı Underground City. Hè famosu per e so numerose tombe di roccia di u periodu Rumanu è Bizantinu. A cità, chì era chjamata Mataza in i tempi antichi, hà quattru entrate diverse. Una di e parte più magnifiche di a cità, chì si pensa chì hè stata custruita per esse usata per un tempu assai longu, cù l'abbundanza di stalli d'animali è di cantine, hè a so chjesa, chì si pò ghjunghje à traversu brevi corridori aperti da u stalle.

Chjesa scura, un monasteru à cupola è à quattru culonne custruitu à l'XImu seculu. A chjesa cù i migliori affreschi di a geografia di Cappadocia. Siccomu hà una piccula finestra, assai pocu di luce di u ghjornu pò entre, è a ricchezza di culore di i decoru hà sopravvissutu à l'oghje. Ci sò sceni di u Novu Testamentu in e so cupole. Hz. L'affreschi di Ghjesù è i so apòstuli sò avà sottu prutezzione.

vallée de Gulludere, Hè situatu trà Çavuşin è Göreme. Ci sò parechje chjese, monasteri è ruvine di a vita in a valle. Güllüdere, chì hè dumandata cum'è a pista di trekking induve e furmazioni di camini di fata pò esse megliu guardate, hè una zona di circa 4 chilometri è pò esse caminata solu à pedi. A Chjesa di e Tre Croci è a Chjesa Ayvalı valenu a pena di vede.

Valle di Zemi: Hè situatu annantu à a strada Ürgüp-Nevşehir. À l'est di Uçhisar, a valle chì si estende in a direzzione nordu-sud si trova trà u Museu di l'Airtu di Göreme. A valle di 5600 metri di longu trà u principiu di a valle è Göreme hè unu di i chjassi impurtanti adattati per u trekking. A Chjesa di Cisterna, a Chjesa Saklı, a Chjesa di Görkündere è a Chjesa di El Nazar sò ancu posti da visità in a valle.

Valle d'amore o cunnisciuta ancu com'è a valle di Baglidere. Hè un locu longu 4900 metri chì parte da Örencik nantu à a strada Göreme-Uçhisar è finisce nantu à a strada Göreme-Avanos. A valle, chì hè definitamente visitata da giri in globu secondu e cundizioni climatichi, hè ancu assai adattatu per caminari trà i lochi à visità in Cappadocia.

Castellu d'Uchisar: Havi un locu chì permette viste panoramiche di tutti i lochi da vede in a regione Cappadocia. Una grande geografia pò esse osservata da a cima di u Castellu di Uçhisar à Kızılçukur, Ortahisar, Ürgüp, İbrahimpaşa, Mustafapaşa è valli di Gomeda è Göreme, Avanos, Çavuşin, Nevşehir, Çat è Erciyes.

Pigeon Valley: Hè un nome di 4100 metri chì si stende da Uçhisar à Göreme in Cappadocia, induve i palummi sò cuncentrati. Piglia u so nome da i culummi chì si alimentanu in i nidi chjamati culombi scolpiti in i vaddi. Una bella via di trekking per fighjà i palummi è gode di u paisaghju.

Village de Cavusin : Situatu nantu à a riva di u Kızılırmak, Avanos hè cunnisciutu per i so attellu di ceramica chì sò andati dapoi l'Hittiti. A maiò parte di e case di petra cù cortili in u paese di Bol Hill sò stati cunvertiti in attellu di ceramica. A fabricazione di ceramica hè u principale sustenimentu di u distrittu.

Ruines de Pasabaglari : Una valle induve si ponu vede esempi interessanti di formazioni di camini di fata. I più fotogenichi di l'impressionanti Cappadocia Fairy Chimneys sò quì. Hè assai vicinu à Zelve nantu à a strada Goreme-Avanos. Hè chjamatu ancu a valle di i preti o a valle di i monaci. Cum'è u nome l'innota, a valle è u so circondu, chì hè una regione aduprata da i monachi cum'è eremita, sò circundati da e butteghe di souvenir.

Chjesa San Simeone : Hè statu chjamatu dopu à San Simeone Stilit, un santu errante chì hè vinutu quì prima. Questu era u ritiru predilettu di un gruppu di monaci, cunnisciutu com'è "stylet" è chì vivevanu luntanu da e benedizioni mundane. I monaci campavanu in questi camini di fata cù cuni di basaltu neru, qualchì volta dui o ancu trè. Ci hè una piccula chjesa dedicata à San Simeone Stilit in una di e camini di fata cù trè coni. Ci hè una cellula monacu in cima.

Vallée de Devrent: Hè chjamatu ancu Valle di i Sognu o Valle di Perili. Hè situatu in a geografia di Avanos. Una estremità di a valle, chì hà una struttura in forma di U, hè Dervent, mentre chì l'altra estremità porta à Kızılçukur. A sezione in u mità hè chjamata Zelve è Paşabağları. I camini di fata in a valle, chì hè solu à 10 minuti da Göreme, creanu siluette chì ponu esse paragunate à parechje forme animali è umane. In questa zona must-see di Cappadocia, chì hè ancu famosa per a camine di fata induve a famosa figura di cammellu appare, vede a camine di fata di a Vergine Maria, chì pare una monaca cù mani aperte da luntanu.

Village de Cavusin : Unu di i più antichi insediamenti di a regione Cappadocia. Hè situatu nantu à a strada Göreme-Avanos, à 6 chilometri da Göreme. Hè custruitu nantu à una roccia giganti, chì hè stata prima rotta è dopu distrutta, è nantu à i so faldidi. Unu di i numerosi insediamenti intagliati in roccia in a regione. Ciò chì face stu locu sfarente da l'altri hè chì dopu à l'evacuazione di e case di roccia chì cuminciaru in l'anni 1950, u paese di novu stabilitu hè avà intrecciatu cù u vechju Çavuşin. In altri palori, stu locu hè statu lasciatu cum'è un museu vivu à u cuntrariu di Zelve.

Museu Guray: U primu è l'unicu museu di ceramica sotterranea in u mondu. Presenta u riccu patrimoniu culturale di a regione di millaie d'anni à i visitori di parechje parte di u mondu. I turisti chì venenu à u museu, chì mostra u sviluppu di a ceramica tradiziunale è l'arti ceramica in u prucessu storicu, sperimentanu a ceramica stessi quandu vedenu tutte e tappe di a produzzione di ceramica è ceramica.

Zelve Open Air Museum: Hè unu di i lochi induve si scontranu i più impressiunanti di l'abitati scolpiti in roccia. Hè à 5 km da Avanos è à 1 km da Pasabagi. Custituitu da trè vaddi, hè a regione induve i camini di fata appuntiti è largu sò più intensi. Hè diventatu unu di l'impurtanti insediamenti è centri religiosi di i cristiani in i seculi IX è XIII. À u latu manca di a prima valle, ci hè una moschea cunvertita da una chjesa. In a parte alta è bassa di a valle si ponu truvà numarosi chjese chjese cù croci occasionali è fresche. Pittura rari in Zelve ponu esse truvati in e chjese nantu à a pendenza sinistra di a terza valle. Chjesa Üzümlü, Chjesa Geyikli è Chjesa Balıklı, chì anu viti rossi è verdi nantu à i so mura, sò esempi tipici di u periodu Iconoclastic.

Hope Hill: Ürgüp hè unu di l'insediamenti induve e formazioni di camini di fata pò esse vistu megliu in a regione Cappadocia. L'artighjanu di e case scolpite in roccia è di petra in u circondu, induve ci sò picculi bars è case di vinu scolpite da a roccia, affascina quelli chì a vedenu. Questa collina hè induve si trova u mausoleu custruitu per Kılıçaslan da Vecihi Pasha in u 1288. Ci sò dui tombi impurtanti di u periodu ottomanu quì. A cupola in u mità di a muntagna era prima aduprata cum'è a Biblioteca Pública Ürgüp Tahsinağa. Pudete vede tuttu u Ürgüp è Erciyes da a muntagna. U mo cunsigliu di sistemazione hè Fresco Cave Suites.

Tre bellezze: Hè custituitu da duie grande è una piccula camini di fata, chì sò u simbulu di Cappadocia. Una parte indispensabile di i prugrammi di tour in Cappadocia. Quessi sò i camini di fata più famosi micca solu in Cappadocia, ma ancu in u mondu. I camini di fata più fotografati in Cappadocia sò e Tre Bellezze.

L'antica cità di Sobesos: Sobesos Ancient City, situata in u sudu di Şahinefendi Village di Ürgüp, si trova in a regione chjamata Örencik. Ci sò strutture chì sò stimate appartene à a mità di u 4u seculu è u 5u seculu in l'antica cità di u periodu Rumanu. Mostra chì era un campus assai sviluppatu in u passatu cù i so edifici amministrativi, sale di riunioni è bagni decorati cù mosaici meravigliosi.

Ortahisar : Una cità deliziosa chì mantene a vita incontaminata di u paese di Cappadocia. Hè cunnessu à Ürgüp. Hè custituitu di roccia di tufu in u centru di u paese è di case di petra scavate intornu à ellu. Ùn vi mai vede a folla di turisti in Goreme quì. Hè soprattuttu cunnisciutu cum'è u magazzinu friddu di Turchia. L'agrumi cultivati ​​in u Mediterraniu sò almacenati in grotte scavate in a roccia di tufu in Ortahisar.

Chjesa Mustafapasa:  A cità di Mustafapaşa hè diventata una regione induve i cristiani campanu intensamente. Mustafapaşa, chì u vechju nome significa Sinasos in grecu, "Cità di u Sole", vale a pena vede cù u so travagliu di petra tagliata lucale, quasi 30 chjese, cappelle è palazzi. A maestria di a petra greca si vede nantu à e facciate, i cornici di e porte è di e finestre di i palazzi di petra chì sò sempre in piedi.

A Cappadocia hè una geugrafia chì hè stata impastata cun tolleranza per centu anni. E persone di diverse religioni anu sappiutu campà quì in pace è formanu una cultura cumuna. Finu à u cambiamentu di a pupulazione in u 1924, e persone di diverse religioni campavanu inseme in a cità. Asmalı Konak, San Ghjorghju, San Vasiliu, San Stefanu Chjese, Constantine è Helena Church è a Cappella di San Basiliu sò i posti più impurtanti per vede in Mustafapaşa. Hè situatu à 5 km da Ürgüp.

Hè impussibile micca di nutà i culombi nantu à i scoglii ripidi. Passendu u ponte à a diritta, à 500 metri, ci sò picculi chjese scolpite in muntagna, e chjese Karabaş, Yılanlı, Kubbeli è Saklı. Tutti sò signalati è ponu esse visitati senza u sensu di esse in un museu, ma i belli affreschi sò in una cundizione dilapidata. I pupi di Soganli, chì sò unichi in a regione, sò ancu assai belli, cuntribuiscenu à a sussistenza di a ghjente lucale.

Vallée de Gomeda : Hè situatu vicinu à a valle di Üzengi nantu à a strada Ürgüp-Mustafapaşa. Hè situatu à l'ouest di a cità di Mustafapaşa. Hè una valle menu cunnisciuta chè l'altri vaddi di Cappadocia, induve a furmazione di camini di fata hè relativamente menu, ma hè più ricca in termini di vegetazione. Geomorfologicamente, hà una flora simile à a valle di l'Ihlara. A chjesa di San Basiliu scavatu in a roccia, u Munasteru di San Nicola è altre chjese di a vaddi ponu esse visitati in a zona custituita da chjese, monasteri è culombi nantu à i so pendii.

Damat İbrahim Pasha Complex:  Muşkara, u locu di nascita di u Gran Visir Damat İbrahim Pasha, hè u pascià ottomanu chì hà postu i fundamenti di l'oghje Nevşehir cù u so propiu pianu di zoning. A struttura più impurtante in u paese, induve sò stati custruiti ponti, ostelli, bagni, madrasas è moschee, hè u Complex Damat İbrahim Pasha. Damat İbrahim Pasha Complex, chì hè statu custruitu da İbrahim Pasha trà u 1726 è u 1727 in Nevşehir, hè un cumplessu di edifici custituitu da una moschea, madrassa, biblioteca, scola primaria, cucina di zuppa è bagnu.

Vallée d'Ihlara : Hè statu furmatu com'è u risultatu di i collapsus risultatu da u rinfrescante di l'andesite è di lava chì cuntenenu basalt da Hasandağı. A valle di Ihlara si trova in u distrittu di Güzelyurt di Aksaray, a cità di Ihlara è à nord-est di a muntagna Hasan. Partendu da Ihlara è finisce in Selime, a valle hè longa di 14 km. Melendiz Stream passa per mezu di u canyon, chì hè qualchì volta 100-200 metri di prufundità. In u so 3u chilometru, ci hè un ingressu pagatu à a fine di 386 passi.

U primu insediamentu in a valle, chjamatu prima Peristrema, principia in u IVu seculu. A so geugraffia protetta hà fattu di a valle un locu di ritirata è di cultu adattatu per i monaci è i preti, è un bonu piattu è prutezzione in tempu di guerra. E chjese affrescate intagliate in e rocce sò sopravvissuti à l'oghje cum'è un tesoru storicu unicu.

A megliu guida per truvà e chjese in a valle hè u Melendiz Stream. Appena entrate da l'entrata, ci hè a Chjesa Ağaçaltı à a diritta. Pigliendu u Melendiz Stream à a vostra diritta è camminendu in a direzzione di l'acqua, a Chjesa Kokar vene dopu à 50 metri è a Chjesa Sümbüllü vene dopu à a fine. Quandu attraversà u Ponte di Legnu, truverete a Chjesa Yılanlı. À u 7u chilometru, ci hè Belisırma Village, chì hè l'unicu locu induve i veiculi ponu abbandunà.

Quelli chì volenu marchjà u canyon ponu lascià i so veiculi à u 3u chilometru è marchjà finu à u 7u chilometru in 1 ora è 15 minuti. Hè ancu piacevule per piglià un snack fora di u Melendiz Stream dopu a caminata. 3 km dopu à Belisırma Town, à a fine di u canyon, ci hè una magnifica vista di a fine di u canyon. Yaprakhisar Village hè à a fine di u canyon, à u pede di u pede manca.

À u pede di u pede drittu si trova u più grande monasteru di sta regione, a Cattedrale di Selime scolpita in a roccia. Cù i so passaghji stretti, i tunnelli è e formazioni rocciose curve dolcemente, stu locu hè cum'è un campu di ghjocu chì ùn deve mai mancatu. Ancu s'ellu si dice chì u filmu Star Wars hè statu giratu quì, hè cunnisciutu chì u direttore hè vinutu solu quì è hà fattu ricerca.

Sta maraviglia naturale, 40 chilometri da Aksaray è 7 chilometri da Güzelyurt, hè un rigalu speciale da Cappadocia à i so visitatori. L'ora di visita di a valle di Ihlara sò 1-31 in u periodu d'estiu (08.00 d'aprile - 19.00 d'ottobre), 31-1 in u periodu d'inguernu (08.00 d'ottobre - 19.00 d'aprile). Hè apertu à i visitori 7 ghjorni à settimana. A tarifa d'ingressu à a valle di Ihlara hè di 45 TL. A carta di u museu hè valida.

Guzelyurt: Hè una cità pocu esplorata è eccitante chì ùn hè ancu esse lasciata fora di a frenesia turistica. Un viaghju di ghjornu ideale per quelli chì stanu in Cappadocia per più di dui o trè ghjorni. Pudete andà à Güzelyurt via Nevşehir-Derinkuyu. Puderete vede un lavu di cratere à u turnu à manca à u chilometru 72 nantu à a strada. Ancu s'ellu hè cusì vicinu à a valle di Ihlara, pochi persone visitanu Güzelyurt. Toutefois, cette ville de pierre portant les traces de l'échange de population, autrefois connue sous le nom de Gelveri, la vallée de Manastır est aussi intéressante que les zones touristiques inondées de la Cappadoce. E so case sò qualchì volta più magnifiche chè quelle di Sinasos.

In questa regione, si trova spessu à u monte Hasan. Induve pare più maestosu, cumpete cù l'Alta Chjesa in petra scavata. Duranti u scambiu, prima chì i Grechi quì ghjunghjenu à l'altra parte di l'Egeu cun grande difficultà, a cità, chì u nome grecu era Karvali, era un centru religiosu impurtante per l'Ortodossi.

Gaziemir Underground City and Caravanserai si trova in Gaziemir Village, chì si trova à 14 km da Güzelyurt è à 55 km da Nevşehir. Contrairement à l'autre ville souterraine et caravansérail de Cappadoce, elle abrite les deux à la fois. A porta, chì hè stata custruita cù a tecnica di superposizione di pietra in stile Hittite à l'entrata, hè cunsiderata u sicondu esempiu di u so tipu dopu à Boğazkale.

U caravanserai sotterraneo, chì hè statu usatu in tutta a storia in i periodi bizantinu è selgiuchidi, hè custituitu da una piazza à mezu è stanze aperte intornu à ellu. In a cità sotterranea, induve ci sò duie chjese, un attellu di vinificazione è parechji vasi di vinu, duverebbe vede i magazzini di l'alimentariu, i fogghi, i rifugi per l'animali è i spazii viventi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*