Dui ministeri per cullaburà per stabilisce e biblioteche in prigiò

Dui ministeri cooperaranu per stabilisce una biblioteca in prigiò
Dui ministeri cooperaranu per stabilisce una biblioteca in prigiò

Hà assistitu à a ceremonia di "Protokollu di Cuuperazione nantu à a Creazione di una Biblioteca in i Campus di l'Istituzione Penitenziaria" cù u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u Ministru di Ghjustizia Abdulhamit Gül.

Parlendu à a "Cerimonia di u Protocolu di Cuuperazione nantu à a Creazione di Biblioteche in Campus di Istituzioni Penali" tenuta à a Sala di Cunferenza di a Biblioteca Naziunale, u Ministru Ersoy hà dettu chì anu firmatu un protocolu di cooperazione cù u Ministru di a Ghjustizia Gül circa un annu è mezu fà, u 24 d'ottobre. , 2019, è chì in u scopu di u prutucolu, i libri è i libri sò stati furniti à e biblioteche in prigiò, hà ricurdatu chì anu cuminciatu à furnisce un sustegnu educativu.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Avemu furnitu accessu à 17 milioni di libri è 4 milioni di publicazioni in e nostre biblioteche, è ancu 21 milioni di libri è publicazioni, à e biblioteche di prigiò, detenuti è cundannati, impiegati è e so famiglie. In u scopu di u protocolu, 31 mila libri sò stati prestati finu à a fine di u 2020 di dicembre di u 230. "In i primi 3 mesi di questu annu, 25 mila 500 transazzioni di prestitu di libri sò stati realizati". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì parechji detenuti è cundannati sò stati permessi per via di l'epidemie di Covid-19, è e biblioteche sò state chjuse per via di l'epidemie, ma questi numeri mostranu quantu sò elevati i bisogni è a dumanda.

Dichjarà ch'elli anu accoppiatu e biblioteche in detenzione è prigiò cù e biblioteche pruvinciali è distrettuali è li furnissi un sustegnu, u ministru Ersoy hà enfatizatu chì i detenuti, i cundannati è l'impiegati, in particulare in i carceri di campus, custituiscenu una pupulazione distrettu di medie dimensioni è chì ci hè un bisognu. per fà un novu protocolu per risponde à i so bisogni.

U Ministru Ersoy hà dettu: "In a prima tappa, e biblioteche cuminciaru à esse create in prigiò in Ankara, Sincan è Kayseri. Biblioteche seranu rapidamente create in 11 prigiò di tipu campus. I detenuti è i cundannati seranu furniti un accessu rapidu à l'ultime publicazioni. L'approvvigionamentu di libri in i prigiò era fattu principalmente per via di donazioni, e donazioni sò state fatte di seconda mano. Ùn puderanu micca accede à l'ultime publicazioni. Avemu da scuntrà stu bisognu cù stu studiu. Creemu ancu audiolibri è materiali per i detenuti cù problemi di udizione è i cundannati in biblioteche. "Quandu si vede, una grande necessità serà soddisfatta". disse.

À a fine di u so discorsu, u Ministru Ersoy hà ringraziatu u persunale di a Direzzione Generale di Biblioteche è Publicazioni è u persunale di a biblioteca per l'occasione durante a 57a Settimana di a Biblioteca.

"A riabilitazione hè a basa di a nostra Politica di Esecuzione"

U Ministru Abdulhamit Gül hà celebratu a 57th Library Week urganizata cù u tema di "Parole chì trascendenu l'età" è vulia chì sta settimana apre a strada per novi orizonti.

U Ministru Gül hà dichjaratu chì hè una priorità per e persone chì sò cundannate per un crimine è entrate in istituzioni penali per preparà a vita dopu a so pena, è hà dettu: "U scopu principale di u regime di esecuzione hè di reintegrate u nostru populu in a sucità. "A riabilitazione forma a basa di a nostra pulitica di esecutivu". disse.

Enfatizendu chì u sustegnu prufondu è l'attività furnite da u Ministeru in u scopu di l'educazione è di i studii di riabilitazione facenu una cuntribuzione impurtante à u sviluppu individuale di i cundannati, u Ministru Gül hà nutatu chì l'essenza di tutti i studii si trova in l'idea di reintegrazione di e persone. in a sucetà.

Affirmant que l'objectif principal de la punition donnée pour un crime est d'empêcher qu'il ne soit commis à nouveau et de réintégrer la personne qui a commis le crime dans la société, le ministre Gül a déclaré que la punition n'était pas seulement de purger un certain prigiò, ma ancu di cuntinuà cù attività educative è culturali durante u so sughjornu in prigiò.

"Ci hè più di 2021 milione di libri in i nostri prigiò da ghjennaghju 1"

Ricordendu chì anu firmatu un protocolu di cooperazione cù u Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy u 24 d'ottobre di u 2019 in quantu à l'accessu di i prigiuneri in prigiò à i libri, u Ministru Gül hà dettu:

"Ci hè più di 2021 milione di libri in i nostri prigiò da ghjennaghju 1. Cù stu protokollu di cuuperazione, anu acquistatu un accessu liberu è faciule à 17 milioni di publicazioni in biblioteche pubbliche. In novu, avemu principiatu u prucessu di prestitu libri. U prigiuneru compra un libru da a biblioteca pertinente per 15 ghjorni è u torna. "Dapoi uttrovi 2019, 255 mila libri sò stati presi in prestito da i cundannati è i detenuti".

U Ministru Gül hà dichjaratu chì oghje firmaranu un protocolu di cooperazione per a creazione di una biblioteca in l'istituzioni penitenziarie di u campus in modu chì i cundannati è i detenuti ponu accede à publicazioni periodiche è micca periodiche, è aghjunse: "Cù stu protokollu, Silivri, Sincan, Maltepe, İzmir. , Elazığ, Diyarbakır, Tarsus, Kayseri, Kocaeli, Tekirdağ U travagliu nantu à a creazione di biblioteche pubbliche serà iniziatu in i Campus di Hatay, Afyonkarahisar è Van Penitentiary Institution Campus. "Sia u nostru persunale di serviziu è e so famiglie, è ancu i cundannati è i detenuti in prigiò, anu accessu à e biblioteche". disse.

Enfatizendu chì u so sustegnu à l'attività d'educazione è di furmazione è di l'attività di furmazione professionale è di travagliu per reintegrate i cundannati è i detenuti in istituzioni penali è esecutive in a sucità, u ministru Gül hà dettu: "I criterii di punteggio pusitivu sò stati determinati in u scopu di e pratiche di bona conducta di ghjennaghju 2021. Quì, i punti pusitivi sò datu à i cundannati è i detenuti chì leghjenu i libri, è a lettura di i libri hè stata aghjunta à i criteri quandu esaminendu un bonu cumpurtamentu da ghjennaghju 2021. Faremu arrangiamenti in u regulamentu in quantu à l'abitudini di lettura di libri. "Continueremu i nostri incentivi in ​​questu sensu". disse.

Ricordendu chì anu apertu e scole di prigiò per a prima volta cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Ministru Gül hà enfatizatu chì anu ancu apertu 6 novi Centri di Formazione Prufessiunale di Ghjustizia.

U Ministru Gül hà ringraziatu u Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy per u so sustegnu è hà dettu: "Presentemu ancu à u publicu a campagna di donazione di libri chì realiceremu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu. In particulare in stu cuntestu, aspittemu u vostru sustegnu à u prugettu di rispunsabilità suciale per sustene i cundannati è i detenuti in prigiò è per assicurà a so integrazione in a sucetà. A nostra Direzzione Generale di Prigioni è Case di Detenzione è a nostra Direzzione Generale di Biblioteche è Publicazioni cuntinueghjanu sta campagna inseme. Continueremu sta campagna mettendu banche di donazione di libri in centri commerciali, in certi centri di cità, è davanti à i tribunali. "Invitu quì tutti i citadini à sta campagna".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*