Cuncepzioni sbagliate cumuni nantu à a diabetes

sti errori nantu à a diabetes ponu ritardà u vostru trattamentu
sti errori nantu à a diabetes ponu ritardà u vostru trattamentu

A diabete, l'epidemie di a nostra età, minaccia i zitelli è l'adulti in gran parte. Una dieta sana, una vita attiva è mantene un pesu ideale sò di grande impurtanza in quantu à a prevenzione di a diabetes è à u cuntrollu di a malatia. Inoltre, i pazienti diabetici anu da cuntinuà cù i trattamenti cunsigliati in armunia è avè cuntrolli medichi senza interruzzione. E credenze chì sò cunnisciute per esse veri, ma sbagliate in a sucità nantu à a diabetes, in altre parolle, a diabetes, ingannanu i pazienti è portanu à negatività in u prucessu di trattamentu. Prufessore Associatu da Memorial Ankara Hospital, Dipartimentu di Endocrinologia è Malattie Metaboliche. Dr. Ethem Turgay Cerit hà listatu i 10 idee sbagliate nantu à a diabetes.

Una in 20 persone di 79-11 anni hà diabete

A diabete hè definita cum'è una malatia chì si trova perchè l'urganu chjamatu pancreas ùn pò micca pruduce abbastanza o micca insulina. Se ùn ci hè micca o quasi nisuna secrezione di insuline, a diabetes mellitus Type 1; Se a quantità o l'effettu di l'insulina hè insufficiente, a diabetes mellitus 2 si trova. A diabetes tipo 2 hè più cumuna in a cumunità. Sicondu l'atlas di diabete publicatu più recentemente di a Federazione Internaziunale di Diabetes, hè stimatu chì unu di ogni 20 persone trà l'età di 79-11 in u mondu hà diabete è ci sò un totale di 463 milioni di pazienti cù diabete di tipu 2. Hè previstu chì sta cifra aumenterà à 2030 milioni in 578. Sicondu u studiu TURDEP-II in Turchia, a prevalenza di a diabetes in a populazione adulta hè di 13.7 per centu. In novu, secondu a Federazione Internaziunale di Diabetes, 20 milioni di zitelli è di l'adulescenti sottu à l'età di 1.1 anni sò in lotta cù a diabetes mellitus 1.

U risicu hè più altu in quelli chì sò sovrappesu è in travaglii stressanti.

U risicu di sviluppà a diabetes mellitus 4 hè più altu in e persone cù una storia di famiglia di diabete, persone in sovrappeso, donne chì anu datu nascita à un zitellu chì pesa più di 2 kilogrammi, è quelli chì travaglianu in travaglii stressanti è portanu una vita sedentaria. Inoltre, pancreatitis crònica, tumuri pancreatici, cirurgia è certi malati hormonali è droghe pò ancu causà diabete.

Eccu i misconceptions cunnisciuti nantu à a diabetes!

* E donne cù diabete ùn ponu o ùn deve esse incinta.

SBAGLIATA! Grazie à u strettu cuntrollu di a diabetes è à i metudi muderni di seguitu di gravidenza d'oghje, cum'è e donne senza diabete, e donne cù diabete anu a pussibilità di avè un zitellu sanu. In ogni casu, l'impurtante hè chì e donne diabetiche sò incinte mentre a so diabetes hè sottu cuntrullata è in una manera pianificata.

* Quelli chì anu diabete ùn anu micca bisognu di manghjà frutti, dolci, cioccolatu.

SBAGLIATA! Una dieta sana significa cunsumà assai alimenti, cum'è ligumi, frutti, carni rosse magre, pollo è pesci, in quantità è forma ghjusta. E persone cun diabete ponu gode di i so pranzi cum'è qualcunu altru apprendu cumu incorpore i so alimenti preferiti in a so dieta. L'impurtante hè di cunsumà in quantità è forma ghjusta. I pazienti cù diabete ponu uttene u sustegnu di i prufessiunali di salute chì li seguitanu in questu sensu.

* I pazienti diabetici soffrenu di gangrena.

SBAGLIATA! Ci hè parechje ragioni, cum'è u colesterolu altu, a pressione di u sangue, u fumu, chì pò purtà à l'endurcimentu di l'arterie è u bloccu sussegwenti. A diabetes hè ancu unu di i mutivi. In ogni casu, ùn ci hè nunda cum'è occlusione vascular è gangrena in ogni paziente diabeticu. Se u zuccaru in sangue è l'altri fattori di risichi appena listati sò sottu cuntrullati, ùn ci hè micca una basa per l'oclusione vascular.

* I pazienti diabetici finiscinu a so vita sessuale.

SBAGLIATA! A Diabetes ùn affetta micca tutti in u listessu modu, è parechje persone cun diabetes ben cuntrullata ùn anu micca prublemi cù a sessualità. Tuttavia, in certi omi chì a diabetes ùn hè micca cuntrullata per un bellu pezzu; A diabetes pò causà danni à i nervi, rallentendu a trasmissione di signali da u cervellu à i genitali maschili, è impediscenu a funzione di i nervi chì cuntrolanu u flussu di sangue necessariu per l'erezione.

* Certi prudutti d'erbe eliminanu completamente a diabetes.

SBAGLIATA! Ùn ci hè micca un pruduttu erbe chì l'effettu hè statu dimustratu chjaramente in u trattamentu di a diabetes. À u cuntrariu, certi prudutti d'arbe pò avè effetti latu seriu nantu à i nostri organi vitali, cum'è i reni è u fegatu.

* Quelli cù diabete diventanu obesi. 

SBAGLIATA! In generale, l'obesità hè assuciata cù a diabetes mellitus 2 per a resistenza di l'insuline, ma ci sò parechji altri fatturi chì l'obesità trà e cause di a diabetes. A diabetes mellitus 2 pò sviluppà senza obesità per via di fatturi genetichi, droghe usate è malatie pancreatiche previ. Inoltre, i malati cù a diabetes mellitus 1, chì vanu cù l'absenza di insuline in u corpu, sò soprattuttu normali o sottopesi.

* L'usu di l'insulina dannu l'organi.

SBAGLIATA! L'usu di l'insulina ùn dannu micca l'organi, à u cuntrariu, l'usu di l'insulina quandu hè necessariu impedisce è rallenta i danni causati da a diabetes incontrolled in l'organi.

* L'insulina hè addictive.

SBAGLIATA! L'usu di l'insulina ùn hè micca addictive. Siccomu ùn ci hè micca produzzione di insulina in i malati cù a diabetes mellitus 1, l'usu di l'insulina hè obligatoriu. In ogni casu, ancu s'ellu ci hè una situazione induve l'usu di l'insulina hè ubligatoriu in i malati cù a diabetes mellitus 2, quandu a diabetes hè sottu cuntrullata in u seguimentu, l'insulina pò esse discontinuata è u trattamentu cù droghe utilizati in forma di pillola pò esse cuntinuatu.

* A diabete hè una malatia contagiosa. 

SBAGLIATA! A diabetes hè una malatia crònica chì avanza cù l'aumentu di u zuccheru in sangue di l'individuu per via di a carenza di insuline o di a so inefficacità è i prublemi chì causa. Hè ereditaria è pò esse in parechje persone in a listessa famiglia, ma ùn hè micca una malatia microbica è contagiosa.

*L'usu di l'insulina durante a gravidanza dannu u zitellu è aumenta u risicu di diabete.

SBAGLIATA! L'usu di l'insulina durante a gravidanza ùn hè micca dannu à a mamma è u zitellu. Siccomu l'insulina ùn passa micca a placenta, hè a medicina di diabete più sicura per u zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*