Parti DEVA hà participatu à a discussione URAYSİM

URAYSIM
URAYSIM

U presidente provinciale di u Partitu DEVA Eskişehir, İsmail Haşim Ateş, hà fattu una dichjarazione di stampa annantu à URAYSİM. Ateş hà dettu: "U Prughjettu Naziunale di Test è Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari (URAYSİM) hè un prughjettu impurtante in u campu di i sistemi ferroviari in nome di u nostru paese. A nostra cità hà guidatu u nostru paese in i sistemi ferroviari da l'era pre-republicana è rinfurzà sta funzione cù URAYSİM.

Cum'è Ateş spiega: "U nostru partitu sustene ogni tipu di prughjetti chì riduceranu a dependenza straniera. Grazie à stu prughjettu, e teste di i sistemi ferroviari chì duvemu avè à l'esteru ponu esse realizati in u nostru paese, è darà un valore aghjuntu à u nostru paese cum'è ci saranu quelli chì volenu fà queste teste all'estero. Inoltre, i studii accademichi in u centru di ricerca ci permetteranu di prugressu cum'è paese in u campu di i sistemi ferroviari.

In nome di e discussioni in a nostra cità in l'ultimi ghjorni, i punti di vista di a nostra presidenza pruvinciali nant'à stu prughjettu sò versu l'implementazione di u prugettu. Ùn pudemu micca capisce perchè a Municipalità Metropolitana hà dumandatu à u tribunale un sughjornu di l'esekzione u mese passatu, dopu chì i piani necessarii sò stati passati da u parlamentu dopu avè dettu chì stu prughjettu era cumpletu in 2012. Esattamente ciò chì hè intesu da a demanda presentata per a sospensione di l'esecuzione deve esse resa publica. Assumindu chì guasi u 70% di u prughjettu hè statu finitu, vulemu dichjarà chì, cum'è a presidenza pruvinciale, ùn appruvemu micca sta decisione, cum'è e decisioni di sospettà l'esekzione è l'annullamenti chì ponu esse fatti è e pruduzzione fatta. finu à quì sò in vanu. Hè u nostru duvere civicu, prima di tuttu, di dichjarà ch'è no simu contru à un prughjettu cusì grande, ancu a minima ricchezza naziunale chì si sparghje.

Si deve esse creatu in spazii non agriculi

Per fà un usu efficace di i terreni agriculi, ogni travagliu micca agriculu nantu à issi tarri significarà di novu perdicà e nostre risorse. Per u prughjettu URAYSİM, a custruzzione di l'area industriale specializata di i sistemi di ferrovia ligera, cum'è dichjarata da a direzzione di l'ESO, hè ancu un must.In fattu, in più di l'area industriale, deve esse ancu create spazii di alloghju è spazii di serviziu publicu. In ogni casu, u nostru partitu sustene chì questi spazii di custruzzione deve esse creati in i zoni non agriculi in u distrittu. Al di là di questu, simu davanti à ogni tipu di spazii pianificati da custruisce in terreni agriculi. Sicondu u rapportu di u distrittu Alpu preparatu da BEBKA (Agenzia di Sviluppu Bursa Eskişehir Bilecik) in 2012; L'area di u Distrettu di l'Alpu hè 1.059.130 decari, 400.490 decari di terreni agriculi, 389.640 decari di terreni forestali, 220,700 decari di prato-pasture, 48.300 decari di terreni non agriculi. I spazii di serviziu necessarii per u prughjettu URAYSİM ùn devenu micca esse custruitu ghjustu accantu. Cridemu chì ci pò esse abbastanza spaziu in i 48.300 decares di terri non agriculi in u distrittu per i zoni di serviziu essenziale. Pensemu chì un tali investimentu chì hà da creà valore aghjuntu à a nostra cità deve esse incuraghjitu, ma dinò incalculà chì i fatturi ecologichi sò da piglià in contu ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*