Firme per i Licei Prufessiunale di Cummerciu Esteru

Signature sò state firmate per i licei prufessiunali di cummerciu esteru
Signature sò state firmate per i licei prufessiunali di cummerciu esteru

Un novu passu hè statu fattu per u sviluppu di l'educazione prufessiunale è tecnicu in diversi campi. U Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di u Cummerciu hà tenutu a Cerimonia di Prumuzione è di Firma di Sub-Protocolu di Prumuzione di i Licei Prufessiunali è Tecnici di l'Anatolia di u Cummerciu Esteru. U Ministru Selçuk hà dettu: "Serà assicuratu chì i studienti ricevenu stage è furmazione di cumpetenze in cumpagnie chì sò membri di u sindicatu di l'esportatori, chì i graduati sò impiegati in cumpagnie chì sò membri di i sindicati di l'esportatori, è chì i studienti riceveranu borse di studiu". "Avemu scuntrà i bisogni di forza di travagliu qualificata di u settore di u cummerciu esteru, rinfurzà a cuuperazione trà a scola è u settore privatu, è cresce a qualificazione di i nostri maestri di campu". disse.

A Prumozione di i Licei Prufessiunali è Tecnici Anatolici di u Cummerciu Esteru è a Cerimonia di Firma di u Subprotocolu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale, a Direzzione Generale di l'Educazione Vocazionale è Tecnica, u Ministeru di u Cummerciu è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) hè stata tenuta à u Ministeru di u Cummerciu. .

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì cù u protocolu firmatu, i studienti riceveranu un stage è una furmazione di cumpetenze in cumpagnie chì sò membri di l'unione di l'esportatori, i graduati seranu impiegati in queste imprese è i studienti seranu dati borse di studiu.

Selçuk hà dichjaratu chì anu cooperatu cù u Ministeru di u Cummerciu è TİM nantu à a furmazione di forza di travagliu qualificata per sviluppà u cummerciu esteru, è hà enfatizatu chì u so scopu cù stu protokollu hè di cuntribuisce à a qualità è a quantità di l'esportazioni cù una forza di travagliu qualificata.

Selçuk hà dettu chì continuanu à travaglià in u scopu di i Principii di Visione di l'Educazione 2023 per compie a struttura chì pò furmà l'impiegati chì sò equipati per risponde à i bisogni di a forza di travagliu. u settore di l'educazione prufessionale è tecnica.

"Avemu principiatu un travagliu per aumentà e cumpetenze prufessiunali di i studienti"

Enfatizendu chì cù u sottuprotoculu firmatu, un studiu hè statu iniziatu per aumentà e qualifiche prufessiunali di i studienti chì studianu in u ramu di cumerciu straneru di cuntabilità è finanza in i scoli inclusi in u scopu di a cooperazione, u Ministru Selçuk hà cuntinuatu u so discorsu cusì: rinfurzà a cooperazione trà u settore privatu è aumentà e qualifiche di i nostri maestri di campu ".

Sottulineendu chì l'esportazioni sò u mutore di a crescita è una di e petre solide pusate nantu à a strada di una Turchia pruspera, Selçuk hà dettu chì u cummerciu esteru di Turchia hà passatu per diverse tappe da a Republica à u presente, è chì e pulitiche implementate sò state realizate. in u quadru di l'integrazione in l'ecunumia glubale cum'è una esigenza di apertura à u mondu esternu.

Espristendu chì l'imprese è e PMI à tutti i livelli anu bisognu di informazioni di cummerciu esteru, Selçuk hà dettu chì ci hè bisognu di un persunale qualificatu per furnisce questu è serve u settore, è hà dettu chì 62 mila 484 studienti è 4 mila 6 maestri sò stati furmatu in u campu di " contabilità è finanza "in u scopu di sta necessità. .

Selcuk hà spartutu a cunniscenza chì un altru ramu chì hè furmatu cù un protokollu di cooperazione hè i servizii di l'uffiziu di u cummerciu esteru; Hà dichjaratu chì i studienti 6 anu ricevutu educazione in 305 scole in Istanbul, Izmir, Gaziantep è Mersin, è 63 maestri anu travagliatu nantu à questu sughjettu.

"I prufessori saranu furmati in u travagliu è in u travagliu"

Facendu una dichjarazione in quantu à i studii da esse realizati in u scopu di u protocolu, u Ministru Selçuk hà dettu: "Cù stu sottuprotokollu, u curriculum di campu è i materiali di furmazione seranu aghjurnati, è i prufessori seranu dati in u serviziu è nantu à u. - furmazione di travagliu. L'attellu è u labburatoriu seranu equipati nantu à e tecnulugia novi, è a necessità di materiale di furmazione serà soddisfatta. Serà assicuratu chì i studienti ricevenu stasgiu è furmazione di cumpetenze in cumpagnie chì sò membri di l'unione di l'esportatori, chì i studienti graduate sò impiegati in cumpagnie chì sò membri di l'unione di l'esportatori, è i studienti sò dati borse di studiu. disse.

Infine, in u so discorsu, Selçuk hà aghjustatu chì un passu significativu hè statu fattu cù l'accordu firmatu per cuntribuisce à risponde à a necessità di persunale qualificatu, per aumentà a competitività di Turchia è per sustene u so sviluppu ecunomicu.

Dopu à i discorsi, u protocolu hè statu firmatu cù Ziya Selçuk, Ministru di l'Educazione Naziunale, Ruhsar Pekcan, Ministru di u Cummerciu, è İsmail Gülle, Presidente di TİM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*