A custruzzione di SKA, u telescopiu più grande di u mondu per principià in lugliu

A custruzzione di u telescopiu più grande di u mondu skanin principiarà in lugliu
A custruzzione di u telescopiu più grande di u mondu skanin principiarà in lugliu

A custruzzione di u telescopiu Square Kilometer Array (SKA), chì serà u più grande di u mondu, principia in lugliu. Wu Xiangping, Capu di u SDG Science Team di a Cina, hà annunziatu chì u 10 per centu di u SDG serà cumpletu è messu in serviziu da u 2028, cum'è u risultatu di purtà u prughjettu SDG cumplettamente da a fase di cuncepimentu à u prucessu di implementazione.

SKA, chì hè un prughjettu internaziunale, serà custruitu è ​​​​gestionatu da u partenariatu di più di 10 paesi. Cina hè unu di i sette paesi chì sò fundatori è firmatarii di a cunvenzione di l'osservatoriu SKA firmata in 2019. A squadra SDG di a Cina farà ricerche in 10 aree. Wu hà dettu chì in 10 anni, questi includeranu u studiu di l'ionizazione còsmica, a rilevazione / a ricerca di pulsars, a misurazione di u tempu è a prova di a teoria gravitazionale.

Wu, chì hè ancu un membru di a Cunferenza Cunsultativa di u Populu Cinese, hà dettu chì a Cina determinarà i so propiu scopi scientifichi è a so propria strada per a ricerca astronomica in u scopu di a cooperazione internaziunale per esse furmatu in u quadru di u prughjettu SDG, aghjustendu chì u Cinese. l'astrònomu cuntribuiscenu ancu più à a scuperta di l'universu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*