L'applicazioni cuntinueghjanu! Erdogan face una dichjarazione dopu a riunione di u guvernu

e pratiche cuntinueghjanu Erdogan hà fattu una dichjarazione dopu à a riunione di u cabinet
e pratiche cuntinueghjanu Erdogan hà fattu una dichjarazione dopu à a riunione di u cabinet

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà tenutu una cunferenza di stampa dopu a riunione di u Cunsigliu di i Ministri.

Ricordendu chì anu lasciatu 18 anni in daretu in u so viaghju per include a Turchia trà i paesi più avanzati di u mondu in i campi di a demucrazia è l'ecunumia, Erdoğan hà dichjaratu chì anu, passu à passu, stabilitu l'infrastruttura necessaria per ghjunghje à i so scopi cù e riforme ch'elli anu. sò implementati in ogni campu.

U presidente Erdoğan hà dettu chì portanu sta lotta da a salute à l'educazione, da a ghjustizia à a sicurità, da u trasportu à l'energia, da l'industria à u cummerciu, da u sport à u sustegnu suciale.

Esprimendu chì anu purtatu a Turchia induve hè oghje cù travaglii è servizii chì anu multiplicatu per cinque o deci tuttu ciò chì hè statu fattu in a storia di a Republica, Erdoğan hà dettu: "Di sicuru, ciò chì hè statu fattu hè impurtante, ma u putenziale di Turchia. è u putere sò adattati per assai più. I nostri scopi l'anu ancu bisognu ". disse.

Enfatizendu chì e trappule pulitiche, suciali è ecunomiche chì sò state davanti à Turchia per l'ultimi 7-8 anni, u presidente Erdoğan hà dimustratu ripetutamente l'impurtanza di una Turchia grande è putente, è hà dettu:

"Hè chjaru chì una di l'intenzioni insidiose daretu à questi attacchi hè di trasfurmà a Turchia in un paese chì perde energia è tempu, chjudendu di novu cum'è era in u passatu. Avemu nutatu stu ghjocu subitu. Eramu decisu di mantene a Turchia nantu à a strada di u 2023 ùn dicendu micca addiu à l'imposizioni. Avemu disattivatu i ghjucatori utilizati in questu scenariu, unu per unu, da l'urganisazioni terroriste à alcune urganisazioni internaziunali. Mentre rinfurzàmu l'unità è a sulidarità di a nostra nazione, avemu ancu fattu passi per assicurà e nostre fruntiere. Accelerendu a nostra agenda di riforma, avemu annullatu i sforzi d'assediu chì quelli chì anu vistu ch'elli ùn puderanu micca mette a Turchia in ghjinochji in questu modu anu intensificatu in i campi di a diplomazia è l'ecunumia ".

Dichjarà chì anu sviluppatu prugrammi chì trasformeranu u travagliu chì sò digià realizatu in cunfurmità cù e dumande è l'aspettative di a nazione, pacchetti di riforma cumpleta è vittorie demucratiche è ecunomiche, Erdoğan hà dettu: "Semu decisi à lascià una Turchia grande è forte. à a nostra ghjuventù, nantu à quale ponu custruisce a so visione 2053. In questu cuntestu, si prisentanu davanti à a nostra nazione cù novi prugrammi di riforma in l'ultimu periodu ". disse.

"SIAmu FORTI PER CRESCE U NOSTRE PAESE"

Ricordendu chì anu annunziatu u Pianu d'Azzione per i Diritti Umani, chì include l'agenda di riforma in u campu di u dirittu, è chì anu spartutu u novu prugramma di riforma ecunomica cù u publicu, Erdoğan hà nutatu chì u scopu di stu prugramma hè di creà una roadmap chì cresce. l'ecunumia nantu à a basa di l'investimentu, a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni.

"Cumu dicemu sempre, vedemu a lotta di Turchia per a produzzione cum'è impurtante cum'è a lotta per l'indipendenza è u futuru". Erdogan hà dettu:

"Dapoi u 2002, avemu struitu per cultivà u nostru paese nantu à a basa di stabilità è fiducia. Hè per quessa chì l'attacchi chì avemu statu esposti recentemente anu miratu u clima di stabilità è di fiducia. Per questu, avemu equipatu u vostru prugramma di riforma cù passi chì rinfurzà a stabilità è a fiducia in l'ecunumia, cum'è in ogni campu. Sustemu e nostre politiche macro in l'ecunumia cù misure strutturali è trasfurmazioni per rinfurzà a stabilità. In questu cuntestu, avemu implementatu assai novi rigulamenti nantu à a finanza publica, l'inflazione, u settore finanziariu, u deficit di u contu currente è l'impieghi. In u scopu di e pulitiche strutturali, sviluppemu pulitiche concrete chì includenu a nostra struttura istituzionale, incentivi per l'investimenti, facilitazione di u cummerciu domesticu è e pulitiche di cumpetizione. Semu decisi à piglià a Turchia à u locu chì si merita in u novu ordine glubale, puliticu è ecunomicu chì hà acceleratu cù l'epidemie ".

"U NOSTRE SISTEMA DI SALUTE CONTINUA U SERVIZU"

Dichjarà chì anu preparatu i so prugrammi di riforma in modu chì facilità è accelerà a realizazione di stu scopu, Erdoğan hà sottolineatu chì ogni prugramma di riforma hè creatu à a luce di i punti di vista di tutti i partiti, da u settore publicu à u privatu, da u settore civile. sucità à i segmenti suciale.

Dichjarà chì sò aperti à ogni tipu di critica constructiva è di cuntribuzione durante u prucessu di implementazione di questi prugrammi cum'è eranu in a fase di preparazione, Erdoğan hà dettu: "Riferemu à quelli chì provanu à sabotà e nostre riforme cù ostilità ceca à a discrezione di a nostra nazione. , cum'è qualsiasi altru travagliu chì hè per u bonu di u nostru paese ". disse.

Esprimendu chì da u 19 di marzu, hè passatu esattamente un annu da chì u virus Kovid-10 si sparghje in Turchia, Erdoğan hà dettu:

"Finu à avà, stu virus hà custatu a vita di 192 milioni 2 mila persone in 700 paesi. In u nostru paese, 2 mila 900 di i nostri 29 milioni 500 mila citadini chì sò stati rilevati cù u virus, sfurtunatamenti, succumbenu à a malatia. Una volta, vogliu a misericordia di Diu à i nostri fratelli chì sò morti in l'epidemie, è a pacienza per e so famiglie.

In nome di u mo paese è a nazione, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i nostri travagliadori sanitari chì sò in prima linea contr'à u virus facendu un grande sacrificiu durante stu periodu. Grazie à a forza di a so infrastruttura sanitaria è di u sistema di sicurezza suciale, Turchia hà trasfurmatu a so lotta contru l'epidemie in una storia di successu apprezzata da u mondu. Ancu durante i mesi di punta di l'epidemie, u nostru sistema di salute hà cuntinuatu à serve i nostri citadini. Per furtuna, nimu di e scene terribili induve e persone sò alluntanate da e porte di l'uspidale, i medichi anu da sceglie i pazienti, è l'anziani mori per apatia in case di anziani, per fortuna, ùn sò micca accaduti in u nostru paese ".

"L'OSPITALI DI CITTA' PIÙ UN ROLO CRITICU"

Dichjarà chì anu mobilizatu tutti i mezi di u statu di fronte à l'epidemie, chì hè qualificata cum'è u più grande disastru di salute di u seculu passatu, u presidente Erdoğan hà dettu chì anu implementatu e decisioni prese à a luce di e valutazioni di u Cumitatu Scientificu. in u modu più veloce è efficace, utilizendu i vantaghji purtati da u Sistema di Guvernu Presidenziale.

Enfatizendu chì nimu di i prublemi, disrupzioni in a catena di fornitura è vulnerabilità di sicurità vistu in parechji paesi durante l'epidemie sò stati tistimuniati in Turchia, Erdogan hà dettu:

"L'epidemie hà dimustratu l'impurtanza di l'investimenti enormi chì avemu fattu in salute, è ancu a capacità di gestione di crisa di u Sistema di Guvernu Presidenziale. L'ospedali di a cità chì avemu purtatu in u nostru paese anu ghjucatu un rolu criticu soprattuttu durante u periodu epidemicu. Oghje, tutti quelli chì mette a manu à a so cuscenza rinunzià u dirittu di sti investimenti. I nostri citadini, chì in qualchì modu anu finitu in ospedali di a cità, anu dettu: "Hè bè chì questi servizii sò stati furniti malgradu l'uppusizione". dice. Durante l'epidemie, avemu rinfurzatu ancu l'infrastruttura di u nostru paese cù i passi supplementari chì avemu fattu in ogni campu da a salute à l'educazione, da l'ecunumia à l'assistenza suciale. In questu prucessu, i nostri laboratorii chì ponu diagnosticà Kovid-19 anu aumentatu in numeru da 73 à 6 cù un aumentu di più di 461 volte.

Avemu implementatu u sistema di seguimentu di filiazione è isolamentu, l'applicazione "Life Fits Home", chì chjamemu HES in breve. Avemu trasfurmatu alcuni di i nostri dormitori d'istruzione superiore in centri di quarantena. In questu cuntestu, avemu servutu 122 mila persone in i nostri dormitori ".

Dichjarà chì mentre i paesi sviluppati ùn anu micca pussutu ancu superà a carenza di maschere durante l'epidemie, Turchia hà pruduttu respiratori domestici è hà esportatu sti dispositi in 20 paesi, cum'è risponde à i so bisogni.

Dichjarà chì anu fattu un novu terrenu in questu campu cù dui ospedali d'emergenza cù 1008 letti ognunu, chì anu purtatu à i dui lati di Istanbul in pocu tempu, Erdoğan hà dichjaratu chì anu finitu a custruzzione di un totale di 16 mila strutture sanitarie di 160 letti è metteli à u serviziu di i citadini solu durante u periodu epidemicu.

"Cuntinuemu à furnisce i vaccini da l'esternu"

"Semu trà i primi paesi in u mondu à inizià l'applicazione di a vacuna. Da oghje, u numeru di vaccini hà righjuntu 11 milioni 500 mila. Semu in u 5u postu in u mondu in classificazione di vaccinazione. Continueremu à furnisce i vaccini da l'esteru finu à chì a nostra vacuna domestica, chì cuntinueghja à travaglià, hè pronta ". disse.

Tirando l'attenzione nantu à l'impurtanza di l'educazione cuntinua in i ghjorni chì a ghjente hè chjusa in casa per settimane, Erdoğan hà ricurdatu chì anu cambiatu à l'educazione à distanza da u 23 di marzu di u 2020, cù a trasmissione televisiva EBA, chì anu finitu rapidamente a so preparazione.

Dichjarà chì 12 ore di trasmissione sò state fatte nantu à stu sistema, in quale più di mille prufessori anu participatu à a produzzione di cuntenutu, Erdoğan hà dettu: "Avemu ripigliatu gradualmente l'educazione in faccia da u 500 di ferraghju 15. À a nostra ultima riunione di cabinet, avemu allargatu assai u scopu di a furmazione in faccia. Avemu furnitu accessu gratuitu à EBA finu à 2021 gigabyte per mese à tutti l'abbonati di u telefuninu in u nostru paese. Di novu in questu periodu, avemu rinviatu alcune rate di u prestitu d'educazione è di cuntribuzione per 8 mesi ". disse.

Dichjarà chì a quantità totale di risorse trasferite direttamente à i citadini attraversu u Prugramma di Scudo di Proteczione Soziale superava i 56 miliardi di lire, Erdoğan hà dichjaratu chì anu allargatu u scopu di l'indennità di travagliu di corta durata è hà facilitatu e cundizioni durante u periodu epidemicu.

"In questu periodu, avemu fattu pagamenti di travagliu di cortu tempu di 3,7 miliardi di lire à i nostri 30 milioni di impiegati. Finemu sta applicazione, chì avemu allargata gradualmente secondu u cursu di l'epidemie, à a fine di marzu. Avemu pagatu quasi 2,5 miliardi di lire in sustegnu salariale in contanti à i nostri 10 milioni di impiegati chì e so cundizioni ùn eranu micca abbastanza per riceve un indennità di travagliu di corta durata è sò stati messi in licenza senza paga. In u scopu di a prestazione di disoccupazione, avemu pagatu 1 miliardi di lire à 5,5 milione di persone. Cù u sustegnu di a nurmalizazione, avemu furnitu l'uppurtunità di cumpensà i primi di più di 3,6 miliardi di lire ". disse.

"A quantità di l'incentivi è di u sustegnu chì avemu furnitu hè ghjuntu à 80 miliardi"

Ricordendu chì anu aumentatu u periodu di travagliu compensativu da 2 mesi à 4 mesi per assicurà a continuità in l'impieghi, Erdoğan hà dettu: "A quantità di incentivi è supporti chì avemu furnitu da u principiu di l'epidemie hà righjuntu 80 miliardi di lire. Per d 'altra banda, avemu postponutu u debitu premium di 1,3 miliardi di lire di 40 milioni di posti di travagliu per 6 mesi. I pagamenti chì avemu coperto sottu l'assicuranza di salute generale per i servizii di prova, trattamentu è cura di Kovid-19 anu superatu 7,8 miliardi di lire. Cù u nostru prugramma di sustegnu suciale di l'epidemia, avemu furnitu un totale di 6,5 miliardi di lire in aiuti in soldi à 6,5 milioni di famiglie ". disse.

Erdoğan hà dichjaratu ch'elli anu cullucatu più di 2 miliardi di lire in aiuti in a Campagna di Solidarità Naziunale di Turchia Semu Basta per noi è chì anu prisentatu questi aiuti à e famiglie in bisognu.

Ricordendu chì anu spartutu u Pacchettu Scudu di Stabilità Ecunomica, chì anu preparatu per riduce l'effetti di l'epidemie, cù u publicu u 18 di marzu di u 2020, Erdoğan hà dettu chì anu aghjurnatu constantemente u scopu di stu pacchettu cù u tempu, secondu i bisogni è i novi. situazioni.

Esprimendu chì stanu da tutti i segmenti affettati negativamente da l'epidemie cù parechji prugrammi di supportu diffirenti, da i rinvii di u debitu à a ristrutturazione, da i prestiti è incentivi à i sussidi non corrisposti, Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu fattu un pagamentu mensuale di supportu di mille lire à i nostri cummercianti è artighjani selezziunati, in particulare quelli chì sò soggetti à tassazioni in modu simplice. Paghemu 3 TL in e grande cità è 750 TL in altre cità per 500 mesi à i nostri cummercianti chì u locu di travagliu hè affittu. In questu cuntestu, un totale di 140 miliardi 2 milioni di pagamenti TL cuntinueghjanu à esse fattu à più di 80 mila cummercianti è artighjani chì e so applicazioni sò state accettate. Quasi 975 mila di l'applicazioni fatte per u sustegnu di perdita di ingressu, a quantità di quale avemu determinatu cum'è mille lire, sò stati appruvati. A valutazione di l'applicazioni per a perdita di u sustegnu di u fatturatu cuntinueghja. Da u 24 di marzu di u 2020, quandu a forza maiò hè stata dichjarata, avemu datu l'uppurtunità di posponà i pagamenti di l'IVA è di a prima di 6 mesi. Più di 2 milioni di contribuenti anu beneficiatu di sta opportunità. In questu periodu, avemu riduciutu a tarifa di IVA da 18 per centu à 8 per centu in certi settori è da 8 per centu à 1 per centu in certi settori per sustene u cummerciu ".

Dichjarà chì 985 mila cummercianti è artighjani anu utilizatu un totale di 42,6 miliardi di lire di prestiti sustinuti da interessi l'annu passatu, u presidente Erdoğan hà dettu: "TESKOMB hà offertu l'uppurtunità di ristrutturazione in termini favurevuli à quelli chì ritardavanu u pagamentu di i so debiti à e cooperative di creditu è ​​di garanzie. per via di l'epidemie. I nostri 30 mila cummercianti è artighjani prufittà di sta opportunità. Avemu stabilitu un Cunsigliu di Valutazione di Prezzi Injusti per cumbatte i prezzi esorbitanti è l'accumulazione. In u risultatu di l'ispezioni realizate in questu quadru, un totale di 32 milioni di lire di ammende amministrative sò state imposte finu à avà. disse.

Dichjarà chì ùn anu micca permessu a minima disrupzione in a sicurezza alimentaria è l'approvvigionamentu di a nazione dapoi u primu ghjornu di l'epidemie, Erdoğan hà dettu: "Avemu furnitu un sustegnu finanziariu à i nostri agricultori mettendu in risaltu i pagamenti di sustegnu. In questu periodu, avemu fattu 9,3 miliardi di lire di pagamentu di sustegnu di l'allevamentu è 12,6 miliardi di lire di pagamentu di sustegnu di a produzzione di piante à i nostri agricultori. A quantità di pagamentu di sustegnu agriculu chì faremu à i nostri pruduttori questu annu hè di 24 miliardi di lire. Avemu alleviatu i nostri pruduttori durante u periodu di l'epidemie rinviendu i so debiti di prestitu per 6 mesi, ristrutturando i prestiti ORKOY è vendendu orzu cù una maturità di 90 ghjorni à i criatori è i cultivatori ". disse.

Esprimendu chì anu rinviatu i pagamenti di l'affittu per l'acquacultura, i spazii di recreazione, i parchi naziunali è i parchi naturali senza alcun interessu durante l'epidemie, Erdoğan hà dichjaratu chì anu consegnatu un totale di 75 tunnellate di sementi, u 6 per centu di e quali sò cuncessioni, à l'agricultori chì aspettanu. piantà i so campi.

Erdogan hà dettu chì anu postponatu i pagamenti d'aprile, di maghju è di ghjugnu di i titulari di diritti 2 derivanti da terreni agriculi è vendite 46B per 500 mesi senza applicà alcunu interessu è senza cercà una cundizione d'applicazione.

Dichjarà chì 18 mila agricultori chì utilizanu i terreni agriculi appartenenti à u tesoru anu rinviatu i so pagamenti d'aprile, maghju è ghjugnu per 3 mesi è senza interessu, Erdoğan hà dichjaratu chì anu trasferitu 35,8 milioni di lire à teatri privati ​​​​in cultura è arti è 89 milioni di lire u settore di u cinema cum'è parte di a lotta contru l'epidemie.

« 145 MIL PERSONNES HAN TRAVAILU À I GRUPPI DI SUPPORTO SOCIALE VEFA »

Dichjarà chì anu furnitu un totale di 30 milioni di lire, 770 lire per mese per 4 mesi, à 1000 mila 123 candidati in l'industria musicale, Erdoğan hà dettu: "Cù 2020 milioni di visitatori in 16, simu diventati unu di i paesi chì anu sperimentatu a minima contrazione paragunata à a media mundiale è i paesi cuncurrenti ". disse.

Esprimendu chì anu impeditu a diffusione di l'epidemie in prigiò dendu u permessu di Kovid-19 à alcuni cundannati, Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu focu annantu à a participazione di i cundannati è i detenuti à l'audienze via u sistema video. Avemu direttu a produzzione in e case di travagliu à e zone di necessità cum'è colonia, disinfettante, maschere, guanti è tuta. Hè impurtante di vigilà a so implementazione cum'è di piglià misure. Per questu, avemu mobilizatu a nostra urganizazione di l'amministrazione civile. Avemu stabilitu Gruppi di Supportu Soziale Vefa per aiutà i nostri citadini di 65 anni è più chì sò limitati à esce, campà solu o ùn anu micca parenti. Circa 145 mila persone, custituitu da persunale publicu, vuluntarii non governamentali è i nostri ghjovani, sirvutu in questi gruppi. In questu cuntestu, più di 65 milioni di dumande da i nostri citadini di più di 9 anni sò stati rializati. I nostri squadre anu visitatu più di 3 milioni di famiglie è hà fattu chì i nostri citadini sentenu chì ùn sò micca solu in questi ghjorni difficili. Quasi 31,5 milioni di ispezioni sò state realizate per e persone sughjette à l'isulazione ".

Erdogan hà enfatizatu chì cum'è Turchia, ùn anu micca cessatu i so investimenti durante u periodu epidemicu quandu l'ecunumia mundiale hè stata fermata.

Esprimendu chì anu messu in serviziu 463 chilometri di autostrada, 551 chilometri di strade divise, 43 ponti, grandi è chjuchi, cù una lunghezza di 352 chilometri, è 75,5 tunnel cù una lunghezza di 45 chilometri, Erdoğan hà dettu, trà questi, Ankara-Niğde. Highway, Menemen-Aliağa-Çandarlı Highway, hà dichjaratu chì i prughjetti impurtanti cum'è una parte di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu sò ancu implicati.

OPERAZIONE PER EVACUARE I CITTADINI TURCHI DA L'ESTERO

Erdoğan hà dichjaratu chì mentre pruteggenu i citadini in e fruntiere, ùn trascuranu micca quelli chì vivenu à l'esteru, è chì da u principiu di l'epidemie, anu purtatu più di 142 mila citadini turchi da 100 paesi à u paese è li riuniscenu cù e so famiglie. .

Ricordendu chì anu assicuratu chì più di 67 stranieri da 5 paesi tornanu à e so case in modu sicuru cù i so voli di evacuazione, Erdoğan hà dettu:

"Avemu ancu aiutatu 91 mila persone da 38 paesi chì vulianu vultà in e so case via Turchia. Avemu furnitu aiutu medico è supportu à 157 paesi è 12 urganisazioni internaziunali chì anu fattu richieste da u nostru paese. Per riduce l'effetti suciali è ecunomichi di u virus, avemu trasferitu 63 milioni di lire à 39 prughjetti attraversu e nostre agenzie di sviluppu. Avemu furnitu esenzione di affittu per i nostri imprenditori in Zone di Sviluppu Tecnologicu è Centri R&D. Cù questi supporti succinti, avemu u scopu di assicurà chì tutti i segmenti di a nostra nazione passanu u periodu epidemicu cù u minimu dannu. Hè u nostru primu duvere di esse cun ogni membru di a nostra nazione. In ogni casu, a cosa principal hè di preparà per a post-epidemia seguitendu e regule di pulizia, maschera è distanza, accelerà a vaccinazione, mantene a morale alta. Per questu, avemu bisognu di riduce u numeru di casi, malati seriu è morti sottu à un certu numaru. Altrimenti, se apremu ogni locu in u paese, questu ùn hà micca sensu perchè a nostra cunnessione cù u mondu serà tagliata ".

"Avemu decisu di seguità i sviluppi"

Erdogan hà ricurdatu chì in l'ultima Reunione di u Gabinettu, anu classificatu e cità secondu criterii cum'è casi, capacità di l'ospitale è vaccinazione.

Dichjarà chì anu spiegatu ancu in modu trasparente quali passi di normalizazione seranu fatti in ogni aula, Erdoğan hà dettu:

"Mentre sparte e novi misure di nurmalizazione cun voi, avemu ancu dettu chì e nostre cità decideranu quale classa si svolgeranu in u futuru secondu u gradu di rispettu di e misure. U nostru Ministeru di a Salute seguita da vicinu u cursu di l'epidemie in e nostre pruvince. À a nostra riunione di u Cabinet oghje, avemu elaboratu nantu à i sviluppi in l'ultime duie settimane. Malgradu l'aumentu relativo di i casi in alcune di e nostre pruvince, cunsideremu un sviluppu piacevule chì questu aumentu si riflette in u nùmeru di spitali, cure intensive è intubazione in modu limitatu. Inoltre, cum'è a vaccinazione diventa più diffusa, vedemu chì a lotta contru l'epidemie diventa più efficace. Seguiremu attentamente u prucessu eseguendu i cuntrolli più stretti in quantu à u cumplimentu particulare di e misure. Cunsiderendu tutti i dati, à a nostra riunione oghje, avemu decisu di cuntinuà a pratica attuale in i nostri cità per un tempu è seguità i sviluppi. Pensu chì a nostra nazione ùn hà micca abbastanza attente per rispettà e regule cù a prima eccitazione di a nova nurmalizazione. Speremu da avà, seremu assai più cuscenti è attenti è supereremu inseme stu prublema.

Pregu à i nostri citadini à riduce u risicu per a so propria salute è sustene a nostra lotta per salvà e so cità è u nostru paese da stu flagellu, seguendu strettamente e misure. Vogliu ricurdà una volta di più chì e restrizioni è i pruibizioni sò inevitabbili se ùn rispettemu micca e misure ".

Per d 'altra banda, Erdogan hà dichjaratu chì u libru "L'epidemia glubale di u seculu, a lotta di successu di a Turchia contr'à Coronavirus", chì descrive a lotta di Turchia contr'à l'epidemie di Kovid-19, hè stata preparata currettamente da a Presidenza di a Comunicazione, aghjustendu chì crede chì u libru serà beneficiatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*