Ekrem İmamoğluVisitatu a mostra di Refik Anadol

ekrem imamoglu hà visitatu a mostra di refik anadol
ekrem imamoglu hà visitatu a mostra di refik anadol

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA nova mostra imaginativa di l'artista di media famosu in u mondu Refik Anadol, "Machine Memories: Space", in situ. İmamoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à u so travagliu da Anadol, chì cuntinueghja u so travagliu in a NASA, hà spressu i so sentimenti: "Vogliu vene un altru ghjornu, pusà solu, stà in ellu, registrà si hè pussibule è mantene cum'è un ricordu per a vita. . Era assai impressiunanti. "Hè un grande onore per noi di prisentà un tali geniu à u mondu da Istanbul", disse. Dichjarà chì dirigerà l'invitati stranieri chì venenu à visità ellu à a mostra, İmamoğlu hà dettu: "Lasciateli vene, vede questu è esse impressuatu. "Femu li sente ciò chì hè Istanbul", disse.

A nova mostra chì sfida l'imaginazione di l'artista media famosu in u mondu Refik Anadol, chì cuntinua u so travagliu in a NASA, "Machine Memories: Space" scuntrà l'amatori d'arte trà u 19 di marzu è u 25 d'aprile 2021. A mostra, chì serà aperta à a Galleria Istanbul Pilevneli in Beyoğlu Dolapdere è urganizata cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è Kültür A.Ş., pò esse visitata gratuitamente. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è Kültür A.Ş. U direttore generale Murat Abbas hà scontru cù l'artista Anadol prima di l'anteprima chì si terrà u 18 di marzu. İmamoğlu è Abbas anu avutu una festa d'arte di circa 1 ora, accumpagnata da l'infurmazioni datu da Anadol.

"SPERIMENTU SOLO"

İmamoğlu, chì hà visitatu l'esibizione di 4 piani induve diverse novi visuale di i media sò esposti, hà manifestatu i so sentimenti: "Straordinariu; M'hà pigliatu in. Tutti duveranu vede. Refik Bey forse ci hà purtatu l'arti di u novu seculu. Un travagliu magnificu chì attira a ghjente. Capisce lu in tuttu, cullà quì è sperimentà stu travagliu... Calchì volta si sente chì si pò perde in ellu. In fatti, vogliu vene un altru ghjornu, pusà solu, stà in ellu, arregistrallu s'ellu hè pussibule, è mantene cum'è un ricordu per a vita. Era assai impressiunanti. Allora era una grande riabilitazione cù a musica. Lasciami esse onestu, assai hè venutu è andatu in mente. Forse, s'ellu fussi solu, puderia fà i mo sogni più grande. A sperimentaraghju solu. Forse vogliu scrive i mo sentimenti cusì da avà. Vogliu sparte ciò ch'e sentu, ciò chì hà lasciatu un locu in a mo memoria. "Hè un grande onore per noi di prisentà un tali geniu à u mondu da Istanbul", disse. Esprimendu a so gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a mostra, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu chì l'invitati stranieri chì mi visitanu visitianu ancu stu locu. Chì venenu, vedi questu è esse impressiunati. "Femu li sente ciò chì hè Istanbul", disse.

LIBERU DI VISITA

"Machine Memories: Space" serà guardatu gratuitamente à PİLEVNELİ Dolapdere trà u 18 di marzu è u 19 d'aprile di u 25, ogni ghjornu trà 2021-10.00, eccettu dumenica, dopu l'anteprima chì averà fattu u 18.00 di marzu è pò esse visitata per invitu. Se ci hè un cambiamentu in e restrizioni di u weekend per via di e misure Covid-19, a mostra pò esse visitata ogni ghjornu trà 10.00-18.00, eccettu u luni. "Machine Memories: Space" crea un universu di dati alternativu induve clusters d'infurmazioni si trasformanu in pussibuli estetichi aperti, per mezu di iniziative scientifiche destinate à spiegà a prufundità di l'universu è speculazioni visuali cù l'intelligenza di a macchina. A mostra hè custituita da duie sezioni interrelate intitulate "Memorie" è "Sogni". A prima sezione di l'esposizione, "Memories", presenta una serie di tabelle di dati dinamichi in quale Refik Anadol raccoglie dati visuali crudi, ma micca interpretati nantu à u spaziu cù l'aiutu di l'intelligenza artificiale è li trasforma in pigmenti. A seconda parte, "Dreams", hè custituita da sculture di dati tridimensionali è una stallazione di cinema d'intelligenza artificiale integrata in u spaziu di 15 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*