Chì sò e lagnanze di i pazienti chì anu bisognu di cura in casa?

Chì sò e lagnanze di i pazienti chì anu bisognu di cura in casa?
Chì sò e lagnanze di i pazienti chì anu bisognu di cura in casa?

I pazienti di cura in casa è e so famiglie anu bisogni diffirenti. U più impurtante di questi bisogni hè di ghjunghje à l'infurmazioni ghjustificate nantu à a cura di i pazienti è di prufittà di l'opportunità suciali furnite da u statu. Per ghjunghje à l'infurmazioni ghjusta nantu à a cura di i pazienti, prima di tuttu, hè necessariu di ghjunghje à e fonti d'infurmazioni ghjusti.

Per prufittà di l'opportunità suciali furnite da u statu, a legislazione cambiante di l'istituzioni sanitarie deve esse seguita strettamente. Arrivà à e risorse ghjustificate cù l'infurmazioni ghjustificate hè diventatu un pocu di "furtuna" oghje. Esse capace di seguità a legislazione in constantemente cambiante è adattà à l'innuvazioni crea prublemi sia per i prestatori di servizii sia per i destinatari di i servizii. Migliuramenti cercati à esse fatti in u sistema di salute sò boni è promettenti, ma insufficient. Allora perchè hè insufficiente? In fatti, a risposta à questu pò esse datu senza assai difficultà. Forsi i bisogni è e lagnanze ùn sò micca trasmessi in modu cullettivu à l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti. In cunsiderà e cundizioni attuali, vi dumandemu di sparte i vostri prublemi è pinsamenti cun noi. Aghjunghjendu i vostri missaghji à sta pagina, pudemu cullà tutte e lagnanze in un locu è cusì attirà l'attenzione di l'autorità. Pudete ancu riviseghjà i missaghji precedenti in questa pagina.

E persone cuntinueghjanu à sparte e so dumande è i prublemi cù l'altri in parechje piattaforme diverse. Certi prublemi ponu esse risolti sia per i metudi di a famiglia, sia per i mezi di l'istituzioni statali. Cusì, hè pussibule di scuntrà certi di i bisogni, ma s'ellu ùn hè micca cunnisciutu induve è cumu applicà per a mancanza d'infurmazioni, diventa assai difficiule di truvà una suluzione. Hè utile per piglià idee da e persone chì anu prublemi simili è amparà e so sperienze. Cusì, sentimu chì ùn simu solu è pudemu ghjunghje à una suluzione più veloce.

Mentre avemu trattatu cù i prublemi di salute di i nostri pazienti, pruvemu di fà sente a nostra voce in parechje piattaforme di rete suciale cum'è Whatsapp, Facebook, Twitter è Change.org. Inoltre, applichemu à l'istituzioni di u guvernu pertinenti individualmente cù petizioni (sfurtunatamente, ùn facemu mancu questu a maiò parte di u tempu). Quandu sti sforzi sò in pezzi, ùn pudemu micca creà l'effettu chì vulemu. Ùn pudemu micca trasmette cumplettamente i nostri bisogni à i so interlocutori è ùn pò micca truvà una suluzione.

Comu tutti sapemu, "Quellu chì casca da u tettu cunnosce u statu di quellu chì casca da u tettu". Ci hè un pruverbiu. In corta, e famiglie chì sò in a stessa situazione ponu veramente capisce i prublemi di e famiglie chì curanu i so pazienti in casa. Forsi i prublemi chì si lamentanu ùn ponu micca esse percepiti cum'è un veru prublema da quelli chì ponu risolve. U prublema chì avemu avutu pò esse veramente una suluzione chì ùn sapemu micca.

Se spartemu è discutemu e nostre dumande, bisogni, lagnanze è prublemi in un puntu unicu è elencu chjaramente, pudemu ghjunghje l'infurmazioni necessarii più facilmente. Serà ancu un locu induve pudemu mostrà riferimenti per e nostre applicazioni. In questu modu, u significatu è l'impattu di a cuscenza chì creeremu cresce.

Missaghji chì avete spartutu cun noi
22.03.2017 - CEVDET MELANKO - Mi guardà u mo babbu. Hè bisognu à esse bè alimentatu. Tuttavia, ùn aghju micca i mezi finanziarii per questu. Ricevemu aiutu di medicazione. Almenu micca i soldi chì paghemu per a droga. Ma dicenu chì un bonu prugramma di nutrimentu deve esse appiicatu à u paci. Ùn spieganu micca cumu questu succede. U statu duveria ancu furnisce un tali sustegnu. À u minimu, vulemu chì u sustegnu nutrizionale sia datu à i pazienti per i quali a nutrizione hè assai impurtante. Hè un tipu di sustegnu di droga. Assai impurtante. Calchì volta a nutrizione diventa più impurtante chè a medicazione. In questu casu, u sustegnu di droga deve esse usatu cum'è sustegnu nutrizionale. Aspittemu suluzioni più flessibili. Hè bisognu à esse bè alimentatu, ma chì si ùn pudemu micca permette ?

29.03.2017 - RAZİYE DAMLA ONAN - U nostru paci hè stata in lettu per anni è ùn pò micca move nunda. Hanu rapporti validi per dui anni. Quandu u periodu di rapportu scade, ùn pudemu micca cumprà droghe è prudutti medichi perchè u rapportu deve esse rinnuvatu. U duttore vole vede u nostru paziente, chì ùn hà micca pussutu spustà per anni, in ogni prucessu di rinnuvamentu di rapportu. Chjamemu una ambulanza privata, purtemu u paci à l'uspidale cù assai prublemi, poi u purtemu in casa. Stu prublema deve esse risolta. I soldi ùn duranu più. Eru impotente.

01.05.2017 - DENİZ YAZICI - Aghju cura di u mo babbu malatu in casa. L'assistenza medica furnita da e municipalità è altre istituzioni sanitarie hè bona. Ci hè assai aiutu cù supporti cum'è i medichi è l'infermiera. A maiò parte di e droghe sò faciuli di truvà, ma alcune ùn pudemu micca truvà. Ci hè parechje cose chì sò impurtanti quandu si cura di un paziente in casa, da a bona nutrizione di u paci à l'ambienti di casa adattatu à i bisogni di u paci. Ogni tipu di supportu medico hè ricevutu in casa. Ma l'ambienti di a casa ùn hè micca impurtante ancu per u paziente ? Scivolate, cadute è accidenti accadono sempre. Pudete esse indifferenti à u paziente. Per quessa, hè essenziale chì una di e stanze di a casa sia fatta per risponde à tutti i bisogni di u paci. Aspittemu un studiu in questa direzzione. Ci sò parechji pazienti chì anu bisognu è quelli chì anu da piglià cura di i pazienti in casa. Vogliu guardà u mo babbu in cundizioni più ergonomichi. Hà bisognu di un bagnu adattatu, lettu, una stanza induve si pò sente tranquillu. Questu hè bisognu di sustegnu finanziariu. Ùn hè micca pussibule di disignà una tale stanza per una persona di salariu minimu. Aspettu aiutu. Ringraziu sempre u statu. Vogliu chì i servizii di salute sò megliu.

13.05.2017 - ŞAKİR VEFALI - A maiò parte di e persone chì campanu in casa travaglianu. Qualchissia deve sempre stà vicinu à a mo mamma malata. Per questu, vulemu supportu cum'è infermieri o caregivers di i pazienti. Quandu abbandunò a casa per travaglià, pregu i vicini di fighjulà ogni ora. Ma quantu luntanu? Calchì volta questu ùn hè micca pussibule. Ogni tantu dumandu parenti. Ma tutti anu un travagliu dopu tuttu. Quelli chì facenu u travagliu di infermiera duveranu almenu susteneci quandu ùn simu micca in casa. Hè ancu bisognu di fondi. Questu ùn hè micca qualcosa chì succede à tutti. Dumandemu u guvernu per u sustegnu per questu. Parechje sustegnu si dicenu esse datu, ma ùn sapemu micca cumu prufittà di elli. Fighjulu assai a nutizia, ma ùn l'aghju micca intesu ancu. Pensu chì ùn ci hè micca sustegnu. Ci sò solu medichi è infermieri chì venenu è vanu in casa. Quessi sò qualcosa d'altru. U caregiver deve piglià cura di u paziente durante l'ora di l'affari quandu ùn simu micca in casa.

03.06.2017 - ERCAN AKSUN - Pagamentu istituziunale per i prudutti medichi hè statu listessu per anni. I prezzi di i prudutti sò troppu altu. SUT deve esse cambiatu avà.

17.06.2017 - KAZIM BOZ - U sustegnu psicologicu hè ancu necessariu. In più di u sustegnu di i medichi è di l'infermiera, u sustegnu psicologicu hè ancu necessariu. Pensu chì questu hè unu di i supporti più impurtanti per i pazienti in casa. Perchè ellu si pò vede cum'è un surplus è pensa chì quelli chì sò intornu à ellu sò necessariamente interessatu à a so cura. Hè naturali per tali pinsamenti accadi, soprattuttu per via di l'attitudini di i ghjovani versu l'anziani. L'anziani sò assai sensittivi, in più di questu, quelli chì anu qualchì malatie cronica anu una struttura assai più sensibile. U sustegnu psicologicu hè necessariu per elli. U sustegnu medico è infermiera ùn hè micca abbastanza. Questu hè in i regulamenti nantu à a cura di i pazienti in casa, ma postu chì ùn ci hè micca abbastanza persunale in ogni spitali, solu i medichi è l'infermiera visitanu i pazienti in casa. I psiculoghi duveranu assistisce à tali visite è l'intervalli di visita deve esse più frequenti. Tuttu u mondu sapi quantu hè impurtante a morale per i malati. Ci hè una grande bisognu di l'esperti in psicologia per stabilisce una cumunicazione chì migliurà a morale di i pazienti. Quandu a so morale hè bona, a morale di quelli chì curanu u paziente in casa pò ancu esse bè. L'energia pusitiva pò fà sentenu più còmode.

01.07.2017 - SEDEF ÖZAY - Avemu scappatu di soldi è pacienza. Ùn possu stà.

14.07.2017 - MAZLUM GENEL - U lettu di u paci hè unu di i dispositi più impurtanti per i pazienti di cura di casa, ma SGK ùn paga micca per questu pruduttu. Sicondu i bisogni di u paci, 2, 3 o 4 letti motorizzati deve esse furnitu gratuitamente.

25.08.2017 - SELAMI ALTIN ​​​​- Ùn pudemu micca marchjà u paziente, hà bisognu d'aria, ma ùn avemu micca tempu. Sè vo avete cura di i pazienti in casa è avete da travaglià à u stessu tempu, e cose sò assai difficili per voi. A vita diventa assai difficiule s'è vo avete a vita di u travagliu, i travaglii di casa è un paziente per piglià cura. U mo babbu malatu deve esse spustatu. Ma ùn ci hè nimu in casa chì pò fà questu. Tutti travaglianu. Ùn pudemu micca cuntrullà un caregiver. I pedi di u mo babbu ùn sò ancu bè. Situazioni cum'è scaricamentu o sguassate da l'edifiziu deve esse fattu cù cura. Un prugramma deve esse implementatu per vede i pazienti è socializà. Questu pò esse una morale abbastanza bona per elli.

28.08.2017 - LEYLA İPEK - Aghju da travaglià, à u stessu tempu aghju cura di a mo mamma malata. Sò e donne chì anu più difficultà in a cura di i pazienti in casa. Perchè l'omi evitari di piglià troppu rispunsabilità in questu sensu. Tuttu hè lasciatu à e donne. Farai i travaglii di casa o cura di a to mamma malata ? Quandu pruvate à fà tutti in una volta, u corpu diventa irresistibile. Aghju ancu à travaglià. S'ellu abbandunò u travagliu, l'ordine di a casa serà cumpletamente miss up quandu dicu affittu, costi di mantenimentu, electricità, acqua. Avà ci vole à trattà. Quelli chì curanu in casa deve esse pagatu. Si dice chì ci hè un tali aiutu, ma quantu soldi serà abbastanza per sustene a casa? Per una donna per piglià a cura di u so paziente senza travaglià in casa, deve avè un bonu salariu è assicuranza. Altrimenti, ùn hè micca pussibule di trattà cù prublemi ecunomichi è à u stessu tempu cura di u paci. E donne chì sò malati anu da esse datu più soldi invece di dà soldi à a so nanna solu perchè anu cura di i so nipoti.

14.09.2017 - MEHMET KAMİL - U supportu hè necessariu per preparà un ambiente ergonomicu per u paziente. Nimu ùn vole lascià i so genitori in i cantoni di l'uspidale. Si cura di sè in casa. Questu hè digià in a nostra struttura di famiglia. Tuttavia, l'ambiente di casa ùn hè micca bonu per a salute di u paci. Micca tutti sò ricchi, cusì ingrate una infermiera privata, facenu una stanza perfetta. Vulemu sustegnu da u statu per fà una stanza di e case malate adattate per u paziente. Chì u statu vene à vede, ci hè un paziente in casa è hà bisognu di cura. Dopu quì, un lettu ergonomicu per una stanza induve u paci si stà o ciò chì deve esse in una stanza di u paci deve fà. Cusì, e famiglie è i pazienti si sentenu còmode. L'ambiente di casa diventa più sicuru per u paziente. Certi casi ùn anu mancu stanze. I pazienti si trovanu nantu à u divano in u salottu. I toilette ùn ponu micca esse adattati ancu. Fà un toilette per u paziente deve ancu esse trà i supporti dati.

09.11.2017 - MUSTAFA TURAN ERGE - Avemu da pagà una grande diferenza quandu cumprà prudutti. Certi prudutti ùn sò micca supportati in tuttu. Avemu pagatu i primi d'assicuranza per anni. Tutti i prudutti devenu esse cuparti da l'istituzione.

19.11.2017 – SENOL MERTSOYLU – Simu ghjunti in casa da l'uspidale, ùn sapemu micca fà l'aspirazione. Ùn sapemu micca cumu cambià a cannula di tracheostomia. I dispusitivi davanu sempre alarme. Eramu per andà in pazzi. Pudemu suppurtà un ghjornu è ripigliò u paziente in l'uspidale.

04.12.2017 - AHMET ERSAN - L'ambiente di casa ùn hè micca sanu per i malati. A casa ùn deve esse preferita per a cura di e donne malate. Ci sò parechji accidenti. Inoltre, hè assai difficiule per qualchissia chì ùn sapi micca cura di una persona malata. Applicazioni incorrette ponu esse fatte. A medicazione pò esse datu in modu incorrectu. A volte, l'igiene in l'ambiente di casa ùn pò micca esse attentu. Questu significa chì più pazienti sò malati. Ci sò persone chì cunnoscenu stu affari. Hanu bisognu à esse curati in l'uspidale. L'infermiera è i medichi visitanu e case induve i pazienti sò curati da e municipalità. Tuttavia, questi sò abbastanza inadegwate è ùn sò micca implementati da ogni municipalità. Vulemu chì l'autorità facenu più ispezioni è trattà cù e famiglie chì curanu i malati. In u risultatu, hè chjaru ciò chì deve esse fattu. A cura di i pazienti in casa ùn hè micca faciule. U statu hà bisognu di fà alcune inspezioni in casa. Se l'ambiente di casa ùn hè micca adattatu per a cura di i pazienti, hè essenziale per furnisce u sustegnu per u so arrangiamentu. Altrimenti, una situazione si presenta cum'è se a vita di i pazienti hè in periculu o micca cura. A visita di u duttore è di l'infermiera in casa ùn hè micca abbastanza. Avete bisognu di più. U disignu di a casa per a cura di i pazienti hè un tema assai impurtante è vulemu chì sia trattatu. Parechje persone anu digià fattu una dumanda in questa direzzione.

06.02.2018 - REYHAN AKKAYA - Aghju assai per scrive, ma ùn possu micca. Ùn aghju più a forza. Tutti partianu. Aghju solu cura di a mo mamma malata.

17.03.2018 - AYTUNÇ MİRAL - Aghju da trattà cù parechje malatie à una volta. I situazioni più difficiuli in a cura di i pazienti in casa sò dovuti à u fattu chì a mo mamma malata hà più di una malatia crònica. Ùn sò micca duttore, nè infermiera. Calchì volta avemu prublemi per via di malnutrition. Ùn sò micca ciò chì fà in questa situazione. Ci hè ancu prublemi cù l'usu di droghe. U sustegnu di l'infermiera deve esse furnitu da u statu. I cuntrolli di l'infermiera è u duttore duveranu esse più frequenti. Vennu una volta di tantu in tantu, ma micca abbastanza. E squadre mobili chì curanu u paziente deve esse in ogni distrittu. E squadre mobili anu da esse constantemente in viaghju. Chì ghjè a situazione in e case induve a cura di i pazienti hè stata presa, anu da verificà è rapportà s'ellu ci hè un prugressu in i prublemi di salute. Ùn hè vera chì ùn hè nunda di i nostri affari dopu avè mandatu da l'uspidale. Ci sò ancu cuntrolli per a visualizazione. Trattamu ogni ghjornu è ci sò i tempi chì simu nervosi. Dopu tuttu, ùn simu micca furmatu per questu travagliu. Vulemu chì e squadre mobili venenu per cuntrolli di salute almenu duie volte à settimana.

24.04.2018 - LEVENT ŞAHİN - In fatti, pudemu separà i pazienti chì sò curati in casa in parechje manere. Per esempiu, ci sò pazienti cù malatie croniche chì sò capaci di risponde à i so bisogni. A parte di quessa, ci sò quelli chì sò malati è campanu dipendenu à i dispositi è si movenu in modu limitatu. Ci sò pazienti chì sò cumplitamenti in lettu è usanu dispusitivi. Per esempiu, ci sò l'utilizatori di sedia à rotelle chì ùn anu micca una spina bassa. Hè pussibule diversificà cusì. Tutti anu bisogni diffirenti. Per esempiu, se u paci vive in un appartamentu è ùn ci hè micca ascensore, hè un grande prublema per u paci à esce. Ancu s'ellu ci hè un ascensore, hè assai difficiule di caccià una persona in lettu. Un utilizatore di sedia di rotelle pò esse cunfortu solu in un appartamentu cù un ascensore è una rampa adattata. Hè necessariu di custruisce rampe durable in cunfurmità cù l'uscita di l'appartamenti. A persona chì scende da l'ascensore cù una sedia à rotelle pò esce da l'appartamentu usendu sta rampa. Inoltre, sta cunvenzione deve esse furnita in tutti l'edificazioni publiche. Ci sò spazii publichi chì e persone cù disabilità anu sempre difficultà à accede. Sò esitanti à andà in lochi cum'è l'uffizii di u guvernu. Se ùn ci hè micca strutture adattate, hè assai difficiule per una persona disabile per trattà u so travagliu. Questi ci vole à esse attentu. Dopu tuttu, e persone disabili sò ancu citadini di stu statu.

28.04.2018 - TUNCAY NİYAZ - I ghjovani sò assai indifferenti è sta situazione disturba i pazienti. Aghju cura di i pazienti in casa, ma i ghjovani sò assai indifferenti à i so anziani. Sta situazione causa risentimentu da parte di u paci. Qualchissia hà bisognu di spiegà ciò chì a vechja significa à a scola è perchè i vechji anu da esse rispettati. Tuttavia, a nova generazione ùn pò micca alzà a testa da e social media. Sembra chì anu avutu anestesia. Dumani tutti invechjaremu. Ma pare chì ùn ci sarà più generazioni per tene e mani. Ùn ci hè più u cuncettu di famiglia. Cosa hè insignatu in i scoli ? Vulemu un pocu di più rispettu è amore per l'anziani. Per questu, l'educazione deve esse datu in e scole.

15.07.2018 - ALİ ÇİFTÇİ - Sfurtunatamente, u nostru statu furnisce l'assistenza necessaria in casu di lagnanza. Vulariu chì i prublemi sò stati risolti prima chì a ghjente si ribellu.

27.09.2018 - SUAT BIRCAN - Aghju lettu tutti i missaghji. Sò sinceramente d'accordu. Aghju scontru assai infurmazioni nantu à i prublemi chì aghju avutu cù u mo paziente per trè mesi per casu. Aghju amparatu da sperienza chì, cum'è tù dici, "quelli chì cascanu da u tettu" sò lasciati à u so propiu destinu. In questu rispettu, site pioneeru un serviziu assai preziosu per noi. Vi simu grati. Vogliu dichjarà chì sò ancu cuntentu di i prudutti chì aghju furnitu da a vostra istituzione è l'interessu mostratu. Saluti curdiali.

16.12.2018 - BUSRA AYDIN ​​​​- Salutu. Semu in un periodu cusì chì certi opportunisti, apprufittannu di e debule è di a gnuranza di i malati, li ingannanu dicendu ch'elli ùn sanu micca quantunque. In quantu possu vede a vostra pagina, vi fucalizza nantu à informà è aiutà i vostri pazienti. Felicitazioni è bona ghjurnata.

28.02.2019 - KEMAİL BADRUK - Ùn ci hè micca un dispusitivu di tosse in u mercatu. Avemu assai prublemi. Hè un dispositivu vitale per a mo figliola, ma sfurtunatamenti ùn pudemu micca uttene.

11.03.2019 - BEHSAT ÇUHADAR - A gamba di a mo moglia hè stata amputata per via di a diabetes. Dicenu chì ùn pudete micca uttene u rapportu bisognu ancu s'ellu hà assai più malatie. Sò soffrendu da cinque mesi. Ùn sò micca ciò chì fà.

02.04.2019 - MEHMET ÖZDEMİR - Salute. A mo mamma hà 79 anni, u mo babbu hà 83 anni, sò morti nantu à a mo volta in a nostra casa induve aghju campatu in Ankara dapoi u 1990. Chì Allah hà pietà di ellu. Siccomu a mo figliola hè stata cresciuta cum'è specialista di cura di l'anziani, eiu, a mo moglia è a mo figliola serviu i nostri anziani aiutendu l'un l'altru. U nostru prublema più grande era di prescrive a medicina è di piglià u paziente à u duttore.

04.05.2019 - AYÇİL SALİK - U sistema di salute hè colapsatu. Venenu per u Serviziu di Salute di a Casa, ùn facenu nunda, ma tiranu sangue. Aghju scupertu per casu in a sala d'urgenza di l'uspidale chì a mo mamma avia pigliatu a formula in i so pulmoni. Hè statu hospitalizatu, u duttore l'hà liberatu prima chì i pulmoni sò puliti. Quandu simu ghjunti in casa, a mo mamma hè tornata malata. Sò andatu in un altru hospitalu ma anu ricusatu. Aviu avutu à andà in u stessu spitali di novu. Sò andati à a sala d'urgenza. Hanu cercatu 3 ghjorni, ma ùn l'anu purtatu à u serviziu. Aviu avutu à piglià u mo paziente à Istanbul.

22.05.2019 - DERYA KAYA - U più grande bisognu di i pazienti hè un serviziu cumpletu di cura in casa. Ciò chì vogliu dì per i servizii cumpleti di cura in casa ùn hè certamente micca in linea cù u sistema chì esiste oghje in u nostru paese. A visita di a casa ogni ghjornu o settimanale hè fatta da a squadra di a salute, i bisogni di cura è trattamentu di u paziente sò soddisfatti in casa (almenu quelli chì ponu esse fatti in casa), rapporti, prescrizioni è documenti simili sò preparati in casa di u paziente, l'ambiente fisicu. di a casa hè dispostu sicondu i bisogni di u paci (wc disabile, porta, porta) Parlu d'un sistema induve u paci è a so famiglia ponu ghjunghje è dumandà aiutu 7/24 quandu anu un prublema. Inoltre, hè un prublema maiò chì ùn ci sò case di anziani in u nostru paese induve u trattamentu sintomaticu o a cura pò esse realizatu per i pazienti (cancer, ictus, malati terminali, etc.) I Pacienti chì sò in a fase terminale o chì ùn ponu micca affruntà u so dulore ùn ponu micca truvà un locu in i cliniche è sò lasciati à u so destinu, è anu da luttà cù a famiglia di u paci è u prucessu di morte di u paci solu.

09.06.2019 - ALİ ERDEM - Salute. Perchè i codici ICD eranu sbagliati, aghju scrittu una prescription duie volte è rinnuvà u rapportu. Cumu sapè se un novu rapportu hè statu preparatu? Aghju da stampà una prescription in cunseguenza.

22.06.2019 - BAYRAM METAL - Hello. U nostru paziente hè stancu. Ùn manghja micca u so propiu alimentu. Attachemu un pannu sottu. I so ochji ùn vedenu assai.

15.07.2019 - FATİH UÇURAN - A ghjente hè un pocu titubante à dì di a so malatia. Hè cum'è pensanu chì l'altra persona hà da dì qualcosa. Ci hè ancu una cosa cum'è a vergogna di i medichi. Ci hè un timore chì a mo malatia serà intesa.

23.08.2019 - HASAN SEYIT ABDULLAH - Prima di tuttu, avete un bonu ghjornu. Grazie per l'infurmazioni chì avete furnitu. Ciò chì i pazienti anu spessu prublemi hè chì a legislazione cambia constantemente. Questu pò esse perchè e persone abusanu di a cura di i pazienti. U cambiamentu constante fa soffrenu altri pazienti è i so parenti. U prublema più grande hè chì u paziente chì abbanduneghja a unità di terapia intensiva mentre cunnessu à u ventilatore hà da vultà in l'uspidale per avè un rapportu.

25.08.2019 - ALI ÜLVİ BÜKRÜOĞLU - Salute. Semu u capimachja mundiale in stu settore cù 3 brevetti innovatori è high-tech per i machini di supportu per a cura di l'anziani. Sò cumplettamente d'accordu cù a vostra opinione chì ci sò parechji sbagli è insufficiente in stu settore in u nostru paese. L'uspitali di a cità sò un grande prughjettu, ma s'ellu ùn pò micca furnisce un serviziu di qualità, stu prughjettu maravigliu perde u so prestigiu. Avemu bisognu di aghjunghje i nostri servizii vantaghji à stu prughjettu maravigliu per esse un clic sopra l'esempii in u mondu. U serviziu più impurtante chì deve esse datu à i pazienti in a unità di terapia intensiva o in e so stanze hè di furnisce un bagnu cù acqua calda ozonata senza esce da i so letti. U risicu di l'infezzione hè cero perchè l'acqua ozonata hè aduprata, è grazia à a funzione regenerativa cellulare di l'ozone, ferite aperte chjude rapidamente, s'ellu ci sò piaghe, guariscenu rapidamente è a furmazione di piaghe hè impedita. In ogni casu, stabilendu relazioni amichevuli cù e macchine falsificate indocumentate in u mercatu, l'offerta municipale hè entrata, è sfurtunatamenti, sti machini sò permessi di esse utilizati in modu chì dannu l'utilizatori violendu brevetti. Ùn ci hè micca un ministeru chì vigilà sti licitazioni municipali. I machini utilizati in u serviziu ùn anu mancu documenti. Siccomu ùn utilizanu micca l'ozonu, i pazienti piglianu un bagnu cù a listessa vasca inflatable o camere chjuse simili, cusì attivendu u risicu di infettà l'altri. U prublema più impurtante chì mi piacerebbe attirà l'attenzione hè a mancanza di surviglianza in l'acquistu di servizii ligati à i servizii di salute di a casa in licitazioni municipali. In fatti, ci sò parechji prublemi è errori per esse dettu. Ùn possu micca parlà di tutti quì. L'offerta di i servizii di salute in casa sò dati à cumpagnie chì ùn anu nunda di fà cù stu serviziu. U valore datu à a nazione deve vene prima di e relazioni d'amicizia è di soldi. Ancu s'è l'offerte di i servizii di salute di a casa in l'offerta municipale includenu sughjetti separati, ponu esse aduprati in una sola offerta mantenendu diversi sughjetti inseme in modu chì ponu esse mandati à l'indirizzu. Chì ci hà da fà a cumpagnia di serviziu d'ambulanza cù u serviziu d'autocura o u serviziu di pulizia di a casa? Tutti questi servizii sò dati à a listessa cumpagnia cù una sola offerta. Questu attu hè di sottovalutà stu serviziu è fà ridere di a nazione, hè immorale. Per chì i nostri medichi stanu cù u paziente per un bellu pezzu, l'ambiente ùn deve esse disturbante. In ogni casu, i malati puzzanu male sia da e droghe chì usanu sia da ùn esse capaci di lavà per un bellu pezzu, è questu causa i tempi di visita per esse scurciatu per via di u cattivu odore di l'ambiente. L'autocura hè un serviziu assai impurtante. In u nostru paese, hè necessariu di furnisce stu serviziu cù una qualità è un cuntrollu assai più altu. Pò ancu esse cunsideratu cum'è datu à un numeru limitatu di cumpagnie. Dendu esempi di i prublemi chì aghju scontru in questu settore, aghju spartutu e mo spirienzi cun voi per assicurà chì stu serviziu impurtante pò esse furnitu à u principiu, senza alcun dannu à u nostru populu. Rispettu è amore.

11.09.2019 - ABDULLAH KAYA - Saluti. Siccomu u nostru paziente ùn pò micca parlà quandu hè malatu, ùn sapemu micca cumu prucede. Ùn pudemu micca cumunicà. Ùn pò micca parlà perchè hà una tracheostomia. Questu ci rende assai tristi. Quandu avemu bisognu di andà in a sala d'urgenza, l'ambulanza 112 ci porta à l'uspidale più vicinu, micca à l'uspidale induve u paziente hè seguitu. Avemu da cuntà a storia sana di u paziente da u principiu ogni volta. Ùn pudemu micca dà infurmazione precisa cun quellu entusiasmu. Ci sò cose chì avemu scurdatu. Dunque, avemu bisognu di urganizà una ambulanza privata è andate à l'uspidale. Riturnemu di novu in casa in ambulanza privata. Avemu sti prublemi à ogni cuntrollu. Cumu andemu, quandu andemu, in quale policlinica andemu, avemu sempre prublemi.

13.10.2019 - MEHMET GÜLMEZ - Ci hè un sanguinamentu in u nasu di u paci cù u dispusitivu di l'ossigenu. Ùn pudia truvà nisuna suluzione. Mi dispiace assai.

04.11.2019 - GÜRKAN BARAN - A mo mamma hà 89 anni. Hà Alzheimer è demenza dapoi 3 anni. Sò solu à cura di a mo mamma. Semu in bona cundizione finanziaria. Chì Allah facia faciule per quelli chì a so situazione finanziaria ùn hè micca bona. Aghju da fà parechje cure diverse per u mo paziente. Prima, aghju cambiatu diapers (alcuni di quelli chì sò cuparti da u statu), poi facciu a cura di a pelle, è aghju ancu u mantenimentu inclusu in questi prucessi. Ci sò cundizzioni di a pelle sottu a cintura, i fianchi è l'inguine. Questu succede per via di incontinenza urinaria. In a cura da a cintura, aghju utilizatu creme dermatologiche contr'à l'asciugatura è a squama di a pelle. Aghju aduprà a medicina per prutegge i vostri ochji da i germi. Facciu cura di i capelli cù shampoo senza alcolu è sulfate. Aghju utilizatu idratanti per u corpu. Cucini pasti a base di verdura. Preferite soprattuttu l'alimenti succulenti è a zuppa di più. A questa età, i pazienti ùn ponu micca movendu assai è si stancu rapidamente. Ci vole à piglià cura per evità stitichezza. U prublema più impurtante hè i prudutti d'igiene. U guvernu deve pagà per questi prudutti. Per esempiu, deve pagà per prudutti cum'è panni di pulizia, maschere, guanti è shampoo medichi. Inoltre, à a fine di u rapportu, u duttore vole vede u paci. A manu hè misericordiosa, ci sò quelli chì sò in lettu, ci sò quelli chì ùn ponu marchjà. U duttore deve vultà in casa è verificà. Quessi sò i più grandi sfide. Chì Allah facilità à tutti.

18.11.2019 - FATMA YILMAZ - Ci hè Home Health Service, ma ci sò ancu qualchi prublemi cù questu. Per l'analisi, u cumpagnu di u paziente deve andà à u duttore è stampà l'analisi. A squadra solu piglia sangue, avete da piglià i tubi à u locu pertinente in tempu limitatu è seguità i risultati. Per furnisce solu serviziu di raccolta di sangue. Ancu s'elli anu vitture, ùn li piglianu micca. Avete da curriri i tubi è piglià elli stessu. Intantu, duvete truvà qualchissia per accumpagnà u vostru paziente. L'unità di salute di a casa porta u paci à l'uspidale, ma quandu torna, vi lascianu à l'entrata di l'appartamentu. Per esempiu, ci sò stati lasciati à l'intrata à 2 am mentre nevava. I cuntrolli periodichi ùn sò micca fatti. Forse facemu qualcosa di sbagliatu à u paziente o ùn avemu micca capitu l'angoscia di u paziente. Perchè i parenti di i malati anu ancu bisognu di sustegnu. U supportu di diaper hè insufficiente, avete da pagà quasi a mità di ellu stessu. I prudutti cum'è i materiali di pulizia è i tovaglioli grandi umidi sò ancu pagati per i bisogni di u bagnu di u paziente. L'istituzione hà datu u lettu di u paci, ma ci deve esse una tavola di pranzu in modu chì ùn ci hè micca difficultà à alimentà u paci. Grazie.

23.12.2019 - GÜLDANE ERSOY - Cum'è un musculu musculu cù una disabilità di 97%, vogliu esse esaminatu è trattatu à a mo casa per e malatie chì u mo duttore di famiglia pò intervene. Questa hè una grande necessità per i pazienti cum'è noi. Mentre pudemu esse trattatu cù un serum è uni pochi di droghe, avemu a miseria di andà in l'uspidale in ambulanza è truvà una vittura per vultà. Perchè l'ambulanza ùn ci riporta micca ancu s'è no simu in lettu. Finu à avà, solu una volta, cù a mendicità di a mo mamma, u mo duttore di famiglia hè ghjuntu in casa è hà prescrittu a medicina fighjendu drittu davanti. Ùn hà mancu inspeccionatu. Cum'è un paziente di musculus disattivatu à u 97%, avè da andà in l'uspidale ogni volta chì mi ammalatu mi rende estremamente stancu. U serviziu di l'ambulanza solu finu à ghjunghje à l'uspidale. Dopu à u diagnosticu è u primu trattamentu, hè lasciatu à u paci in lettu per vultà in casa. I Pacienti cum'è noi deve esse tornatu da l'ambulanza, è u numeru di ambulanze deve esse aumentatu se ne necessariu. Mentre soffrenu di disabilità è più di malatie, diventemu ancu più miserable per pudè turnà in casa.

23.02.2020 - MİNE MÜGE İLTAŞ - Aghju una malatia di i motoneuroni è ùn possu micca marchjà. Una tecnulugia chjamata exoskeleton hè stata sviluppata. Ùn sò micca sapè cumu ghjunghje stu pruduttu in Turchia.

06.04.2020 - RECEP KARATAŞ - U paziente cun cancru di prostata deve esse inseritu constantemente. A causa di a pandemia, ùn pudemu micca purtallu à l'uspidale. Dicenu chì l'unità di salute di a casa vene, ma ùn hè micca. Vogliu chì venenu in casa è aiutanu.

13.04.2020 - NEZİHA KURT - U mo babbu hè un cancru cù metastasi. Mi guardu à ellu. Avemu ricevutu chimioterapia in un ospedale privatu. A chimioterapia ùn funziona più. U so dulore cresce assai. Ci anu cunsigliatu a terapia di luteziu. Stu trattamentu hè dispunibule in certi lochi. Avemu pigliatu a medicina una volta, dopu ci anu chjamatu da l'uspidale è hà dettu chì i so appuntamenti d'aprile è di maghju sò stati annullati per via di u virus. Quandu aghju dumandatu ciò chì fà, ci hè statu dettu chì ùn sapemu micca. Avà aghju ghjustu à pusà è ùn fà nunda è aspittà chì u mo babbu mori pianu pianu ?

03.05.2020 - ARZUM ÖZERMAN - A mo mamma hè 96% disattivata. Va ancu in dialisi 3 ghjorni à settimana. Hè cascata un mese fà è si ruttu l'ossu di l'anca. A cirurgia ùn hè micca stata trovata adatta. Ci anu mandatu fora di l'uspidale per piglià cura di noi in casa. Pruvate assai per aiutà a mo mamma in cose chì ùn sò micca cunnoscu. Cù u sustegnu di a municipalità, una ambulanza di trasportu ghjunghje per andà in dialisi per 3 ghjorni. U duttore di dialisi dice chì a mo mamma deve esse operata di a vesícula. Quandu era hospitalizatu, i medichi dicenu chì era risicatu per avè una cirugia di l'ossu di l'anca. Anu dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca fà una operazione chirurgica per via di a so alta inflamazioni è una storia di polio. Ùn sò micca ciò chì fà. Suggerenu una iniezione chì deve esse fatta ogni ghjornu in modu chì ùn ci hè micca embolismu quandu abbandunà l'uspidale. Anu datu a so prescription, ma ùn anu micca infurmatu. Ci sò 1 aghi in 10 scatula. Ogni scatula hè 200 TL. Siccomu ùn ci hè micca un rapportu, l'avemu copre noi stessu. Ùn anu micca signalatu ancu per u diaper. Paghemu ancu per i diapers noi stessi. Per avè un novu rapportu, aghju da chjamà una ambulanza privata è piglià a mo mamma à l'uspidale nantu à una barella. Questa hè una situazione assai imbarazzante. Ùn sò micca sapè in quale dipartimentu andaraghju in l'uspidale. Aghju ancu un babbu anzianu cù demenza da piglià cura. Diu aiuta à tutti.

25.05.2020 - LEVENT GÜNEY - Aghju una mamma cù un discu slipped in a so spalle. Mancanu trè dischi. Hà avutu prublemi per caminari per anni perchè a so spina hè cumpressa. A distanza di caminu diminuisce ghjornu per ghjornu, cum'è i medichi dicenu. Avà hà 88 anni. Difficilmente pò andà à u bagnu per risponde à i so bisogni. Ùn pò micca cullà e scale. Aghju compru una sedia à rotelle per andà in i lochi piani. Tuttavia, avemu un prublema perchè ùn pudemu micca cullà e scale. Aghju esaminatu l'arnesi nantu à questu sughjettu fatti da a vostra cumpagnia è altre urganisazioni. Tuttavia, u prezzu era troppu per mè. Sti arnesi deve esse furnitu da u statu.

04.06.2020 - ERDEM ARTUL - I prudutti medichi sò assai caru. Per piacè esse una voce per noi è ghjunghje à l'autorità necessarie.

22.06.2020 - CEMİL TURHAN - Bona sera. Sò una paralisi di a spina chì hè 90% disattivata per via di ferita. Induve è cumu possu truvà una brochure nantu à a cura di a casa? Ùn possu micca truvà una risorsa chì include ogni tipu di bisogni, pulizia, nutrimentu è infurmazioni simili.

23.06.2020 - URAL DEMİR - A mo mamma di 86 anni hè stata in lettu per 3 anni. Dice chì avemu bisognu di vultà u fogliu in avanti per fà a so pulizia persunale è per piglià cura di e so ferite di u lettu, ma ùn pudemu micca. Chì possu fà in questa situazione, chì tipu di analgésicu possu aduprà? Ci sò prudutti medichi per a purificazione di i pazienti è piaghe?

24.06.2020 - SERPİL ÖZTULUNÇ - Aghju un babbu in lettu di 85 anni. Hè statu operatu di bypass. Hà diabete cronicu, demenza è malatie di pressione sanguigna. Finalmente, a so anca hè stata rotta è avemu avutu una cirugia protesica. Cuntinueghja a so vita cum'è un bedridden. Hà campatu completamente dipendente da u lettu per un annu. A so casa ùn hè micca a soia. Vivenu cù a mo mamma. A mo mamma hà ancu 75 anni. A mo sola fonte di ingressu hè u salariu minimu di u mo babbu. Vogliu dumandà vi, hè abbastanza ingressu per un tali paziente? Ùn sapemu micca cumu prucede per l'indennità di cura. Aghju dumandatu a tutela. Aspettu u ghjornu di u tribunale.

29.06.2020 - FARUK KALAY - Aghju un babbu cù una frattura di l'anca dritta. Hè statu operatu à u core apertu 10 anni fà. Utiliza l'insulina è i medicazione di u cori. Hà avutu l'influenza circa 3 mesi fà è si perse. Hè statu purtatu à l'uspidale in ambulanza. Hè statu internatu in u dipartimentu di l'infezzione. Sò stati liberati senza ricuperazione sana, o megliu, secondu i cumenti di i medichi, dicendu chì hè tuttu da noi. Attualmente si trova in casa ligatu à un lettu. Avemu aduprà una sonda è diaper. Hà avutu prublemi à marchjà per anni. Avà ùn pò mancu stà à pusà in u lettu, è ancu caminari. A mo mamma si prende cura di tutti i so bisogni è hà un tempu duru. Perchè a mo mamma hè ancu malata è vechja. Sicondu i medichi, l'angiografia ùn pò micca esse fatta di novu, perchè i vini eranu chjusi, è si dicia chì ellu avia da gestisce cusì. Hè statu dichjaratu ch'ellu seria purtatu à l'uspidale di tantu in tantu in questu modu. Avà hà 82 anni. Hà difficultà à risponde à i so bisogni. Hà ancu a demenza. Ùn pò micca cullà e scale. I musculi di a so gamba ancu quasi fondu. Avemu avutu un tempu assai difficiule in a so cura.

06.07.2020 - NACİYE DEMİRCİOĞLU - Avemu un paziente diabeticu. Latu drittu paralizatu. Parla ma ùn si pò capisce. Hà ferite à u pede drittu per via di a diabetes. U mutivu perchè i valori di u sangue sò in constantemente caduta ùn si pò truvà. Un cuntrollu mensuale hè cunsigliatu. Un stent hè statu postu in l'arteria carotide 1 annu fà. Hà avutu una angiografia nantu à a perna diritta 1 mesi fà. Attualmente hè in lettu.

29.08.2020 - BİLGE ESENGİN - Vivu in Ankara. Sò tuttu solu. A mo mamma hè in lettu è hà bisognu di cura. Aghju prublemi cù a maiò parte di e cose. U guvernu ùn paga micca i diritti di babysitter solu perchè simu salariati. Hè un crimine per travaglià è esse pagatu? U caregiver esige assai soldi è ùn pudemu micca permette cù u nostru salariu. Sia u paziente è noi i parenti pazienti soffrenu. Perchè u statu ùn paga l'indennità di cura à e persone chì anu un rapportu di disabilità è necessitanu cura? Almenu avè un caregiver. Dàci sta opportunità. Inoltre, i rapporti di disabilità devenu esse indefiniti. Questa persona hè un pazientu rapportatu. U rapportu hè scadutu. Vulenu chì u paziente in lettu, chì hè fora di a so mente, cum'è u sughjettu di u sughjettu per u novu rapportu. I novi operazioni di rapportu devenu esse realizatu basatu annantu à l'infurmazioni vechji. O pudete uttene infurmazioni da SGK. U fattu chì i nostri pazienti sò trascinati trà e mantelli, caldi o friddi, per riceve rapporti una volta è più, tramindui disturba a so psiculugia è li face più malati per esse battuti.

25.09.2020 - KEMAL ELBEYI - Sò 83 per centu disabilitatu. Aghju ancu a diabetes crònica, a pressione di sangue è a malatia di u cori. E malatie neurologiche cumincianu ancu. Aghju ferite sottu à i pedi. U peghju di tuttu, sò solu. Andà à l'uspidale hè agonizzante. Ùn possu micca marchjà. Ùn sò micca sapè cumu è induve fà parechje cose. Grazie.

28.09.2020 - ATİLA ÖZİŞ - Sè vo avete un parente cuscenza o riccu, pudete uttene aiutu. Altrimenti, nimu hè curatu bè.

05.10.2020 - FATIH BİLGİN - U mo caru babbu hà COPD da più di dui anni. Avemu passatu per prucessi assai difficili. Per l'ultimu annu o più, avemu passatu a nostra vita in unità di terapia intensiva. Avemu passatu a maiò parte di stu tempu senza vedelu per via di a pandemia. Sò sicuru chì vi sentite abbandunatu. Avemu avutu brevi periodi di serviziu palliativu è di stà in casa. Hà avutu à entre in terapia intensiva una volta è una volta. I prucessi di cure intensive ponu eliminà i prublemi urgenti, ma mettenu i malati in situazioni severi in quantu à a perdita di pisu eccessiva, a distruzzione di i vasi è i razzii, chì i mettenu in u prucessu di morte. In u risultatu, a tracheostomia hè stata applicata per l'ultimi trè o quattru mesi è hè stata mandata in casa cù un novu dispositivu dopu à 2 settimane in u serviziu palliativu. Sfortunatamente, u prucessu palliativu era assai difficiule per noi è per u paziente per via di pratiche sbagliate è viaghji medichi. A causa di l'affare di ognuna di i parenti di i pazienti, avemu avutu à turnà cù un gruppu di sei assistenti. Ma u persunale di l'uspidale ùn vulia micca questu è ùn importava micca per alcuna di e nostre ragioni. Tante volte ci era a tensione. Aghju pruvatu à spiegà à elli chì queste regule ponu esse necessarie per via di a pandemia, ma ùn anu micca rispettu di e cundizioni suciali, è ùn hè micca pussibule per una sola persona di dedicà tuttu u so tempu. Ma disperatamente allora ci sò stati accolti cù a risposta spensierata, cum'è mantene a babysitter. Perchè avemu datu sti reazzioni, avemu ancu ricevutu riazzioni più duru. Dunque, u prucessu educativu di i parenti ùn era micca abbastanza. E risposti cuminciaru à esse datu à e dumande fatte, cum'è avemu avutu dettu questu à cusì è cusì. Avemu avutu prublemi in u trasferimentu di i dettagli di furmazione à l'altru, cum'è u vechju cumpagnu ùn hà micca ricevutu u novu arrivatu prima chì u vechju assistente andò à a porta di l'uspidale. À u weekend, u ventilatore hà cuminciatu à allarme è avvistà di bassa pressione. L'infermiera ch'e aghju chjamatu, cù attitudini aggressive, hà dettu ch'ella ùn hà micca capitu u dispusitivu è chì duvemu esse furmatu per questu, invece di pruduce una suluzione, ci hà rimpiazzatu. Avemu pruvatu à spiegà chì u dispusitivu hè statu messu durante u prucessu di terapia intensiva è chì avemu lasciatu a unità di terapia intensiva è ghjuntu à u serviziu palliativu, è chì avemu vistu u dispusitivu quì per a prima volta. Avemu amparatu chì ùn ci hè micca un persunale tecnicu in l'uspidale chì capisce questi dispositi. In una emergenza, u serviziu avia da esse chjamatu. Hè statu dettu chì questu deve esse fattu da a decisione di i medichi durante l'ora di travagliu. Siccomu era u weekend, anu dettu chì, se u paziente s'aggravava, u purteranu immediatamente à a unità di terapia intensiva. Anu ancu sustinutu per apre un secondu accessu vascular per questu. Hè una situazione tragicomica. U nostru paci hà da esse purtatu à l'unità di terapia intensiva di novu per questu mutivu, cum'è u dispusitivu hà malfunzionatu di novu in u primu ghjornu chì hè statu purtatu à u serviziu palliativu in un altru hospitalu, è era novu u weekend. Hè un fallimentu enormu chì nisuna infermiera o duttore capisce questi dispusitivi furniti da l'assicuranza, è chì ùn ci hè mancu un tecnicu in ogni spitali chì sapi di sti dispositi. Finalmente andemu in casa. A cumpagnia d'assicuranza hè assai strettu nantu à i consumabili di i dispositi chì dà è ùn copre micca alcuni di questu. Siccomu dà un numeru assai bassu à i prufessiunali medichi, sò ricevuti alti differenzi. A cura di a casa hè superficiale. A squadra entrante hè solu fà un travagliu di rutina. Nimu ùn sapi di i dispusitivi. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione utili è pratica nantu à a nutrizione di u paci. Nisun altru tipu di alimentu pò esse appiicatu altru ch'è l'alimenti monotoni. Si dice di fà un appuntamentu per a cannula di tracheostomia. U paci ùn hà micca mubilità. A cannula di l'alimentazione hè agonizing. I pazienti di cura di a casa anu decine di prublemi, è u statu hà bisognu à associà sti prublemi cù l'ochji di l'esperti è pruduce suluzioni cù a creazione di una identità statale suciale è un sistema di salute cuscente.

12.10.2020 - HALİL KARAKUS - I vasi cerebrali di u mo babbu sò ostruiti. Siccomu u so cervellu s'era ridutta, ùn pudia più risponde à i so bisogni fisichi. Avemu sempre à ligà un diaper. A causa di a pandemia, ùn pudemu micca purtà à l'uspidale è emette un rapportu. Siccomu a malatia d'Alzheimer avanza più veloce ch'è prima, ùn pò più nutà certe cose. Almenu aspettemu aiutu cù u diaper.

26.10.2020 - HACI ÖZ - I più grandi sustenitori di i pazienti in bisognu di cura sò cumpagnie mediche. Cum'è e droghe ùn sò micca vendute in i buttreghi medichi, i prudutti medichi ùn devenu esse venduti in farmacie, mercati è posti simili.

23.11.2020 - ESMA DEMİROĞLU - Salute. I travagliadori di salute sò ghjunti in casa l'altru ghjornu, ma sò partuti senza fà nunda. U mo missiavu hà un seriu gonfiore è rossu nantu à i so pedi. Cuminciò à fà male. Ùn pò micca dorme per via di u dulore. I so ochji sò 99 per centu cecu. Sempre in lettu. Chì crema useremu ?

07.12.2020 - ERDAL DEMİR - Aghju un babbu di 82 anni chì hà difficultà à caminari è hà malatie di cori, pulmoni è prostata. Ùn sapemu micca chì tipu di sustegnu pudemu avè per l'assistenza in casa.

21.12.2020 - HAZAL AKTAŞ - U mo babbu hà a malatia di Alzheimer. Sei sò vestiti. U duttore di famiglia prescrive un diaper per 2 mesi. Ma ogni volta ch’ellu scrive un diaper, vole veda ancu u mo babbu. Hè difficiuli di caccià u mo babbu. U rapportu di diaper hè ancu rinnuvatu annu. Mentre rinnuvà u rapportu, u duttore vole à vede u paziente di novu. Hè veramente un prublema per purtà è piglià cù i veiculi di trasportu.

12.01.2021 - ALİ KARAKAŞ - Sò un parente paziente. Ùn pudemu micca prufittà di i servizii di salute furniti da u statu per i nostri pazienti in casa.

25.01.2021 - BETÜL ÇAĞLAR - U lettu di u paci hè unu di i dispositi più impurtanti per i pazienti di cura in casa, ma SGK ùn paga micca per stu pruduttu. U paziente hà da pagà per tuttu ciò chì hè necessariu in a stanza in quale stà. Ancu s'ellu paga solu per i prudutti medichi, serà abbastanza. Cusì, i pazienti sò ancu còmode. In certi casi, i pazienti si trovanu nantu à u divano in u salottu. Avemu ancu cura di a nostra nanna in casa. Perchè ellu hà COPD, hè assai depressu è ci vole cun ellu tuttu u tempu. Siccomu u dispusitivu di l'ossigenu furnitu da SGK hè un vechju mudellu, face assai rumore, tutti i membri di a famiglia anu da fà quellu rumore tuttu u ghjornu. U mo fratellu vole guardà a TV, mentre chì u dispusitivu di a me nanna funziona. A mo mamma ùn pò piglià nimu perchè hà migraine. Ùn pò mancu andà in a stanza vicinu, perchè a mo nanna vole ch'e mi stà cun ella perchè dipende da a mo mamma. A mo mamma hà mal di testa custanti. U stress in casa hè à u so piccu. Sapemu chì u stress vene à u principiu di tutte e malatie. Una suluzione à questu ci vole à truvà. Vulemu chì l'istituzioni sustene u lettu di pacienza apposta chì ùn pruvucarà ferite di pressione. Almenu u nostru dispusitivu deve esse rimpiazzatu cù un novu mudellu cuncentratore ossigenu. Ci sò dispusitivi chì ùn facenu micca rumore è ùn disturbanu micca ancu mentre dorme, ma ùn pudemu micca pagà finanziariamente. Avemu da fà cun ciò chì SGK dà. Avemu veramente bisognu di questu. Aspittemu u vostru sustegnu.

08.03.2021 - PELİN BÜYÜKYILMAZ - U mo missiavu hè stendu paralizatu. A me nanna hè vechja è hà difficiule à piglià cura di u mio missiavu. Siccomu si trova in u paese, ùn pudemu micca andà facilmente. Ùn sapemu micca cumu pudemu uttene pannolini è bisogni simili gratuitamente. U nostru paziente ùn hà micca rapportu. Cumu l'avemu?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*