I treni elettrici di Gaziray seranu in Gaziantep à a fine di l'annu

I treni elettrici di Gaziray seranu in Gaziantep à a fine di l'annu
I treni elettrici di Gaziray seranu in Gaziantep à a fine di l'annu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà visitatu e strutture di l'Industria di Veiculi di u Sistema Ferroviariu Turcu AŞ (TÜRASAŞ) in Sakarya per e negoziazioni di 32 treni elettrici domestici è naziunali custituiti da 8 veiculi per travaglià in a Linea Suburbana di Metro GAZİRAY è u Prughjettu di Trasportu Light Rail. . In a so dichjarazione, u presidente Fatma Şahin hà datu a bona nutizia chì i treni ghjunghjeranu à Gaziantep à a fine di l'annu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, è u guvernatore di Gaziantep, Davut Gül, anu visitatu i stabilimenti TÜRASAŞ in Sakarya per a negoziazione di 32 treni cù 8 veiculi, sia domestici sia naziunali, chì serviranu in u Prughjettu GAZİRAY, chì faciliterà assai u trasportu di Gaziantep è purterà. innuvazione à l'identità metropolitana di a cità. In a visita induve u travagliu da esse fattu dopu à l'accordu di 8 milioni d'euro firmatu per 47 treni in ghjennaghju hè statu discutitu, u presidente Fatma Şahin, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, hà visitatu a fabbrica dopu a presentazione è hà ricevutu infurmazioni. In a continuazione di a visita, u protocolu hà esaminatu u "Trenu Elettricu Naziunale" per esse acquistatu. Dopu à l'esami, u presidente Şahin si n'andò à u sediu di u cunduttore di u trenu è hà fattu un test drive. In a so dichjarazione dopu a visita, Şahin hà dichjaratu chì e duie squadre travaglianu in armunia è hà dettu: "Sperendu, purteremu u nostru Trenu Naziunale à a nostra cità à a fine di l'annu".

Durante a so visita à e strutture di TÜRASAŞ, u guvernatore di Sakarya Çetin Oktay Kaldirim, u sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya Ekrem Yüce, u direttore generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar, u direttore regionale di TÜRASAŞ Sakarya Dr. Erdal Aba hè statu trovu. Dopu a visita à a stallazione, u sindaco Fatma Şahin è u guvernatore Gül anu cuntattatu à u guvernu di Sakarya è a municipalità metropolitana di Sakarya.

ŞAHİN: CINA, SPAGNA, COREA DEL SUD LUTTATI ASSOLUTAMENTE, NEMU STRIVEMU PER DIVENTÀ LOCALE

Facendu una dichjarazione dopu l'esaminazioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dettu: "Sakarya hè a nostra pumu di l'ochju, u centru di l'alta tecnulugia. Cum'è Gaziantep, simu assai felici, onorati è onorati chì l'infrastruttura di u Trenu Naziunale, chì mantene a putenza competitiva internaziunale di GAZİRAY cun un altu livellu di 25 chilometri, serà realizatu in Sakarya. Scrivemu a nostra propria storia è a nostra propria epica. Senza stu centru di pruduzzione in Sakarya, ùn sariamu micca pussutu ottene questu. Cù i nostri culleghi, anu gestitu assai bè a cumpetizione internaziunale in quantu à fà stu travagliu in Sakarya è esse u Trenu Naziunale. Cina, Spagna è Corea di u Sudu luttatu duramente per u sistema, ma avemu fattu un grande sforzu per fà u domesticu. Avemu ottenutu questu inseme. U mutivu chì avemu ghjuntu oghje hè chì a nostra infrastruttura hè stata cumpletata assai rapidamente, a nostra signalazione hè ancu esce. Vulemu appughjà u buttone u 25 dicembre, a liberazione di Gaziantep. U tempu hè assai impurtante per noi. Ci sò e decisioni da piglià inseme. Avemu sparte e nostre opinioni nantu à u disignu di l'internu, u culore, l'automatizazione, u software è u hardware cù a nostra squadra tecnica è u nostru guvernatore. Vogliu ringrazià u nostru presidente è l'autorità pertinenti. Avemu ottenutu questu cun una squadra forte ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*