Prughjettu di Cargo Norvegese Riciclatu Autosky

AutoskyexitPass
AutoskyexitPass

United European Car Carriers (UECC) vole trasfurmà a basura in un cargueru, sfruttendu u putenziale di i rifiuti di materie prime per guidà a transizione di a nave versu un futuru decarbonizatu.

"Questa hè a basura", dice Daniel Gent, Direttore di l'Energia è a Sostenibilità in UECC. "Cose cum'è l'oliu di cucina utilizatu da friggitrici di grassu - materia urganica chì altrimenti seria gettata. Stu rifiutu pò esse trasfurmatu in una opportunità d'oru per l'industria di u trasportu, in particulare per u trasportu. "Senza aspittà constantemente per a prossima grande cosa o investisce assai per rimpiazzà l'assi esistenti, oghje ci pò rende più puliti dumani".

In marzu di l'annu passatu, l'UECC hà iniziatu una prova nantu à l'Autosky, un trasportatore di vittura di 2.080 anni, 20 dwt chì porta regularmente a capacità di finu à 6.500 veiculi nantu à a strada marina corta in Europa. Senza alcuna mudificazione o investimentu significativu necessariu, u carburante tradiziunale di Autosky hè statu rimpiazzatu cù biocarburanti sustenibili da GoodFuels di Amsterdam.

A nave hà cunsumatu circa 6.000 tunnellate di biocarburante durante u so pilotu di l'annu è hà riduciutu l'emissioni di CO2 da una stupenda 20 milioni di kilogrammi, in più di l'eliminazione quasi cumpleta di circa 9.000 kilogrammi di ossidi di zolfo è particulate. U CO2 tutale per tonnellata-chilometru (intensità di carbone di l'operazioni) hè stata ridutta di 2030%, ben oltre l'obiettivo IMO di riduzzione di 40% per u 60.

Quandu si cunsiderà chì u trasportu glubale hè previstu di cuntà u 2050% di l'emissioni glubale di CO2 da u 17, sustene, questu hè una soluzione rapida, faciule è dispunibile per affruntà direttamente u prublema climaticu.

Oghje ùn hè dumane

"L'industria hè sempre à circà à u futuru piuttostu chè ciò chì pudemu fà oghje", dice Gent. "Questu hè cumplettamente comprensibile perchè e navi sò grandi investimenti è vulete mette à prova di u futuru quant'è pussibule - cusì hè naturale piglià opportunità di l'orizzonte cum'è l'ammoniu o l'idrogenu. Chì ci hè di a flotta attuale ? Ci sò circa 50.000 XNUMX navi mercantili fora, cusì sò questi u prublema immediata. Cumu pudemu affruntà a decarbonizazione, avà? Perchè più aspittemu, più hè difficiule di ghjunghje l'ugettivi è di piantà u riscaldamentu glubale.

"Cumu dimustratu in questu prucessu, u biocarburante hè un modu eccellente per accelerà u trasportu di transizione energetica di basa è e dumande di a sucità".

Impegnu sustenibile

Ma u biofuel hà i so seguitori è i so critichi. Qualchidunu fucalizza nantu à u fattu chì a produzzione di biocarburanti puderia rimpiazzà a produzzione alimentaria, purtendu à prezzi inflati è dispunibilità limitata. I piantazioni induve sò prudutte materie prime di biocarburanti ponu ancu cuntribuisce à a deforestazione è a perdita di a biodiversità. Allora, hè veramente cusì sustenibile dopu tuttu?

L'esecutivu di l'UECC dice chì hè quì chì ci vole à vultà à u bughju. "Ci hè una distinzione trà biocarburanti è biocarburanti sustenibili", dice. Cridemu chì i biocarburanti devenu risponde à criterii di sustenibilità assai stretti è questu hè u core di a nostra pulitica di compra. Per quessa, e materie prime di carburante chì usemu ùn ponu micca pruvucà cambiamenti in l'usu di a terra, a cumpetizione per l'alimentariu, a deforestazione o a perdita di a biodiversità, nè duveranu avè applicazioni più altu in altrò in l'industria. Quessi sò prudutti di scarti, questu hè a fine di a storia. Cuntinueghja: "Per noi, è i nostri clienti, chì identificanu i biocarburanti, hè impurtante chì sia certificatu cum'è sustenibile cù a capacità di rintracciarà u pruduttu à a so fonte in tutta a catena di supply chain. Responsabilità, tracciabilità è rispunsabilità sò e parolle chjave quì. "

custruisce nantu à u successu

Cù più supportu di u guvernu, u sviluppu di a catena di furnimentu è l'approvvigionamentu aumentatu da i clienti attenti à u clima (BMW Group sustene a prova Autosky), Gent vede un futuru luminoso per l'acquistu di biocarburanti in tutta l'industria.

Hè digià diventatu un pezzu impurtante di u puzzle di decarbonizazione per l'UECC. "Sò felice di annunzià chì continuemu à aduprà biocarburanti à bordu di a nave Autosky", dice. "L'ultimi 12 mesi sò stati un successu notevuli è vulemu custruì nantu à quellu successu. Inoltre, avemu usatu biocarburante in un altru bastimentu è avà vedemu opportunità per include bioLNG in u nostru serviziu Balticu. "

Ellu cuncludi: "Semu quì per furnisce i nostri clienti cù servizii di spedizione à bassa emissioni o neutrali in carbonu, di alta qualità è esploreremu tutte e manere viabili per fà. Cridemu chì u trasportu pò ghjunghje à i so scopi è diventà una industria veramente sustenibile ... è più veloce u megliu! "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*