U premiu Google vene à u prughjettu di riciclamentu "Noi"

U premiu Google hè vinutu à u prughjettu di riciclamentu
U premiu Google hè vinutu à u prughjettu di riciclamentu

Sviluppendu un prughjettu induve a ghjente pò guadagnà punti chì ponu aduprà in parechje spazii, cum'è u bilanciu di trasportu in cambiu di dà materiali riciclabili cum'è plastica à i vending machines, Çağrı Serpin è i so amichi vincenu u primu postu in a cumpetizione organizata da Google.

I prughjetti di i ghjovani intraprenditori sò stati valutati à u People & Peace Hackathon urganizatu da Google Developer Student Clubs per 3 anni. U tema di u cuncorsu era "Obiettivi di Sviluppu Sostenibile", determinatu da e Nazioni Unite (ONU) è custituitu da 17 elementi, mentre chì l'imprendituri chì participanu à a cumpetizione presentanu i so prughjetti in questa direzzione. Cumpete in l'Hackathon People & Peace, Dipartimentu di Informatica è Tecnologie Instructive di l'Università di Bahçeşehir (BAU) Çağrı Serpin è i so amichi anu sviluppatu u prughjettu di riciclamentu "Noi" è hè statu sceltu trà 1 prughjetti. U ghjovanu imprenditore Çağrı Serpin hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu "Noi", chì hà iniziatu cù l'idea di riciclà materiali cum'è u plasticu è incuraghjendu a ghjente à fà.

U dispusitivu misura ancu a qualità di l'aria

U studiente di BAU Çağrı Serpin hà dettu chì cù u prughjettu We, i materiali riciclabili, cum'è u plastica, ponu esse raccolti in i dispusitivi cum'è vending machines posti in i lochi induve a ghjente hè cuncentrata, cum'è metro, metrobus è autobus, u studiente BAU Çağrı Serpin hà dettu: "A ghjente pò. uttene un equilibriu di u trasportu publicu in cambiu dendu questi vending cum'è articuli cum'è plastica, o scannendu un codice QR via l'applicazione di u telefunu. Pudete ottene punti virtuali. Inoltre, sti punti ponu esse aduprati cum'è sconti in caffè è posti cuntratti, o ponu esse mandati à un altru cum'è rigalu. A lot di gamification hè stata utilizata in u cuntenutu di u prugettu. In questa applicazione, l'utilizatori ponu guadagnà punti extra ogni ghjornu è settimanale. In u prossimu tappe, grazi à i sensors à esse piazzatu in i dispusitivi We, infurmazione cum'è a qualità di l'aria, a temperatura di l'aria è l'umidità pò esse scritta in a basa di dati è a carta di qualità di l'aria di a cità pò esse revelata. Questi dati ponu esse utilizati in a ricerca scientifica. À u listessu tempu, grazia à i sensori di pesu nantu à i dispusitivi, quanti rifiuti riciclabili sò ottenuti da ogni regione pò esse mappatu. Questu sustenerà i sforzi di riciclamentu adattati à a luce di sti dati in u futuru ".

Avemu fattu u riciclamentu divertente cù gamification

Espristendu chì i prublemi causati da u non-riciclamentu di i rifiuti in l'ambiente sò abbastanza altu, Serpin hà dettu infine; "Se ùn pudemu micca dì 'stop' à tali prublemi, i prublemi chì sorgeranu in u futuru ci preoccupanu veramente. Per quessa, inseme à i mo cumpagni, avemu principiatu à sviluppà u prughjettu chjamatu Noi. A ghjente spessu evita di fà e cose chì sò digià obligati à fà perchè hè noioso o perchè ci sò modi più simplici. Ma quandu sti rispunsabilità sò fatti più divertenti cù a gamification, a ghjente principia à ghjucà u ghjocu secondu e regule. Cum'è una squadra, avemu cumminatu tecnulugii di gamification è riciclamentu è rializatu stu prughjettu cù una perspettiva innovativa. Vogliu ringrazià u mo capu di squadra è i mo cumpagni chì anu fattu successu u prughjettu "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*