Avemu Ancora Troppu Genti chì ùn anu mai avutu appuntamenti di vaccinazione

avemu sempre assai persone chì ùn anu mai avutu un appuntamentu di vaccinazione
avemu sempre assai persone chì ùn anu mai avutu un appuntamentu di vaccinazione

U 2u presidente di u Cunsigliu di a Federazione di l'Associazioni di Medici di Famiglia (AHEF) Dr. Yusuf Eryazgan hà dettu: "Pensemu chì u ministeru ùn hà micca spiegatu abbastanza u sistema è ùn pudia micca informà u publicu nantu à a vacuna".

Cum'è AHEF, avemu trasmessu à u Ministeru di a Salute chì a cunfusione nantu à a vaccinazione serà eliminata da l'informazioni à e persone via sms è publicità di serviziu publicu attraversu un sistema centralizatu attraversu centri di vaccinazione. Ma, dicendu chì u ministeru ùn hà micca pigliatu i passi necessarii in questu sensu, u Dr. Yusuf Eryazgan; "In particulare, i medichi di famiglia, induve e persone sò registrate in i centri di salute di a famiglia, interruganu questu in l'applicazioni fatte per diversi motivi è investiganu i motivi. U fattore più impurtante quì hè chì a cunfusione annantu à l'efficacità di a vacuna hè stata riflessa à i citadini. Inoltre, queste persone sò ricercate da e direzzione di salute di u distrittu è i so ragiuni sò interrugati.

Dr. Eryazğan hà dichjaratu chì u fattu chì u gruppu d'età di più di 65 anni hà parechje malatie croniche è l'aumentu di u numeru di casi gravemente malati li spaventa, è chì ogni citadinu di più di 65 anni chì ùn hè micca vaccinatu hè in un grande risicu. "Soprattuttu in questu periodu quandu u numeru di casi hà aumentatu, cunziddi chì sti citadini sò torna mischiati cù a sucità è truvati in spazii publichi, cù a nurmalizazione, ci aspetta un grande prublema. À questu puntu, a prutezzione di a vacuna vene à u primu, è i studii anu dimustratu chì a vacuna attuale impedisce a tarifa di i malati severi è l'uspitalisazione da 80% à 90%. Risulta chì u 70% di a pupulazione duverebbe avè almenu duie dosi di vaccina.

Dichjarà chì l'acquistu di l'immunità di a cumunità pò esse ottenuta solu à l'iniziu di u 2022, se a vacuna va à questu ritmu, u Dr. Eryazğan hà dettu chì sta aspettativa pò esse vera, ma e mutazioni chì emergeranu quì è a vaccinazione di una parte di a pupulazione aumenteranu u numeru di casi è u numeru di morti, disse Eryazğan. "U fornimentu di vaccini deve esse aumentatu è micca solu i centri di salute di a famiglia, ma ancu decine di millaie di stanze di vaccinazione aperte in ospedali deve esse attivamente attivatu. Or, i centri di vaccinazione chì avemu cunsigliatu da u principiu cum'è AHEF duveranu esse stabiliti in modu chì pudemu ghjunghje à sta rata in 3 mesi ".

Nutendu chì u ritmu di ùn esse vaccinatu sottu à l'età di 65 hè 9 per centu, u duttore Enfatizendu chì questu hè duvuta à parechji fatturi, u prublema ùn hè micca direttamente ligata à l'uppusizione à a vacuna, ma à ùn cunnosce i benefici di a vacuna. . Yusuf Eryazğan hà dettu: "Hè una grande mancanza chì u Ministeru ùn furnisce micca abbastanza infurmazioni nantu à questu tema. Sapemu questu perchè hè cusì chì i pazienti chì avemu intervistatu ricevenu i so feedback ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*