I Beni Elettronici per a Domestica seranu avà più accessibili à i citadini cù disabilità

i beni elettronichi per a casa seranu avà più accessibili à i citadini cù disabilità
i beni elettronichi per a casa seranu avà più accessibili à i citadini cù disabilità

Cuntinuendu i so sforzi per facilità a vita di i citadini disabilitati, u Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali allarga u so scopu includendu prudutti elettronichi per a casa in studii di accessibilità.

U Ministeru hà iniziatu un studiu nantu à l'applicazioni chì i veiculi è l'equipaggiu ligati à e tecnulugia di l'infurmazioni basi, in particulare a televisione, ùn anu micca un equipamentu adattatu per l'accessu per i disabili, è chì i dispositi cum'è telecomandi intelligenti è TV intelligenti, chì sò adattati per l'accessu per disabili, ùn sò micca abbastanza per risponde à i bisogni di i malati di vista. In questu cuntestu, una riunione in linea custituita da rapprisentanti di federazioni è associazioni ligati à i disabili, istituzioni pertinenti di ministeri, industria di l'elettronica, subindustria di i prudutti bianchi, fabricatori, esportatori è associazioni di cunsumatori ligati à i fabricatori di climatizzatori è accademichi interessati à u sughjettu. hè stata tenuta recentemente.

À a riunione; I prublemi affrontati da i disabili in quantu à i beni elettronichi di a casa sò stati trasmessi da i disabili è l'associazioni affine. L'infurmazione hè stata data nantu à i regolamenti è i prudutti di i fabbricanti di l'elettronica di casa in quantu à i disabili. Inoltre, e valutazioni di i participanti nantu à u sughjettu sò state pigliate.

Hè previstu chì e riunioni cuntinueghjanu in modu cumpletu in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*