Dui Imprenditori firmavanu un Prughjettu di Gioielleria Sostenibile

dui imprenditori firmavanu un prughjettu di ghjuvelli sustinibili
dui imprenditori firmavanu un prughjettu di ghjuvelli sustinibili

Dui imprenditori anu realizatu i so sogni è firmavanu u prughjettu di "gioielli sustinibili". Runda Jewelry torna ciò chì vene da a natura à a natura pruducia gioielli da materiali 100% riciclati, tutti i materiali da materie prime à imballaggio.

Dui imprenditori anu creatu "gioielli sustinibili". Hüseyin è Mesut Abdik producenu ghjuvelli chì ponu esse dissoluti in natura cù Runda Jewelry, chì anu fundatu. Runda Jewelry, induve i scarti d'oru sò resi riutilizabili, innova una nova strada in u settore cù disinni ispirati da u ciculu di a natura è u slogan "Returnà ciò chì vene da a natura à a natura".

Ogni pezzu utilizatu in i disinni di Runda, da a materia prima à i materiali di imballaggio, hè pruduttu cù materiali 100% riciclati è solubili in terra. Runda presenta ogni articulu acquistatu cù una carta di semi chì rapprisenta l'ispirazione per u so disignu.

Oru pulitu, pruduzzione pulita

Mesut Abdik, unu di i fundatori di Runda, hà dettu chì a sustenibilità è a sensibilità ambientale sò alta in u settore. Enfatizendu chì l'oru hè un elementu chì si stanca d'esse scambiatu, Abdik hà dettu: "L'oru chì hè sguassatu in un modu chì ùn pò micca esse usatu hè veramente cunsideratu cum'è rifiutu. In ogni casu, in sistemi cum'è u nostru cù un prucessu di produzzione 100 per centu riciclatu, l'oru hè recuperatu. Includemu l'oru chì ùn pò micca esse usatu cù e tecnulugia chì avemu integratu in u nostru campu, in u ciculu di ripruduzzione. I rifiuti d'oru sò cunvertiti in lingotti d'oru cù i sistemi chì integremu in e nostre strutture. In questu prucessu, chì ci permette di ottene oru pulitu, mantenemu ancu u ciculu verde in a nostra propria fabbrica.

U rispettu di a natura è di e persone

Dicendu chì a pruduzzione riflette a cuscenza cullettiva chì agisce in rispettu à a natura è à e persone in cullezzione di gioielli chì includenu disinni cù tendenzi, temi nostalgichi è cuntempuranei, Hüseyin Abdik hà dettu: "A nostra cunniscenza di a sustenibilità vive nantu à a basa di u rispettu di a natura è di e persone. Offriamu boni disinni creati da boni squadre cù u principiu di a gentilezza per a natura à i cunsumatori chì sò sensibili à questu tema ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*