Quante cità anu vistu virus mutati? I virus mutanti anu aumentatu a rata di diffusione?

In quante pruvince sò stati vistu virus mutati, i virus mutanti anu aumentatu a rata di diffusione?
In quante pruvince sò stati vistu virus mutati, i virus mutanti anu aumentatu a rata di diffusione?

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà fattu dichjarazioni dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu. Ùn hè micca veramente pussibule di discrive a distruzzione causata da l'epidemie glubale in tutti i lochi. Avemu lasciatu un annu chì hà fattu bisognu à a ghjente di taglià u cuntattu cù a ghjente è di piglià una pausa da tutti i valori umani. U cursu di a malatia in u nostru paese, cum'è in u mondu sanu, s'hè fattu sensu in forma d'onda, in quale u virus hè statu trasmessu rapidamente à un gran numaru di persone è hè statu cuntrullatu cù misure. Quandu avemu pigliatu l'epidemie sottu u cuntrollu, avemu mossu cù a brama di i vechji tempi, è quandu a malatia hà cuminciatu à ferisce, i ghjorni sò stati passati per ubligatoriamente appiccicatu à e misure. Per questu mutivu, e voci di perchè ùn vultemu micca in i vechji tempi in certi periodi, è perchè ùn chjudemu micca più in certi periodi, sò stati risuscitati. Sfurtunatamente, ùn ci hè micca una sperienza scientifica è micca una sola verità.

In u primu locu, u nostru cabinet, i ministeri è i scientisti, induve tutti l'aspetti di l'epidemie sò stati trattati, avemu pruvatu à fà a mossa curretta di u periodu per i nostri citadini. Questu ci hà stancu tutti. U nostru Cumitatu Scientificu hà riunitu una volta oghje è hà evaluatu i sviluppi attuali.

Malgradu tutte e misure chì avemu pigliatu prima di l'epidemie è durante a lotta contru l'epidemie, a diffusione seguita un cursu rapidu in u nostru paese cum'è in u mondu. I virus mutanti anu aumentatu a rata di diffusione. Ancu s'ellu ùn affetta micca l'uspitalisazioni in parallelu, parechji casi sfurtunatamenti cuntenenu u putenziale di parechji pazienti. Ancu se i mutanti chì si sparghjenu rapidamente sò relativamente miti, ghjunghjenu ancu à i corpi chì avemu bisognu di prutezzione più veloce, postu chì sò assai contagiosi.

In u nostru paese, i casi di coronavirus mutati sò catturati cù un seguitu strettu. Malgradu tutte e misure pigliate, sfurtunatamenti, i virus mutanti aumentanu ogni ghjornu in u nostru paese è in tuttu u mondu. Sughjemu e persone chì si trovanu infettate da u virus mutante à regule d'isolazione più strette. A data, 76 B.41.488 (Inghilterra) mutanti in 1.1.7 pruvince, 9 B.61 (Sud Africa) mutanti in 1.351 pruvince, 1 B.2 (California-NewYork) mutanti è 1.427 P.1 (Brasile) mutante in. 1 pruvincia. ) mutante hè statu rilevatu. Ùn avemu sempre un'arma altru ch'è e misure di precauzione è i vaccini contr'à queste varianti rapidamente contagiose. Questu certamenti ùn significa micca chì e nostre armi sò inadegwate. Ma tutti dui anu e so difficultà. Ci hè una carenza di fornitura globale per a vacuna è una stanchezza di un annu per a misura. Credu chì avemu da passà per questu inseme, manu in manu.

Da u 1 di marzu, avemu passatu u periodu di normalizazione cuntrullata è graduale, chì chjamemu "decisione in u locu". Micca solu u Ministeru di a Salute, ma ancu u nostru statu è e persone cumbattenu l'epidemie inseme cù tutti i so elementi. I dati di a settimana passata indicanu chì avemu da esse più sensibili à a vita prudente in tuttu u paese.

Cum'è una nazione, ùn avemu micca bisognu di messagi carichi di speranza o ansietà, ma avemu bisognu di capiscenu u prublema in tuttu è cuntinuà a nostra vita suciale pigliandu i passi ghjusti. Finu à chì u virus hè fora di a nostra vita, avemu da amparà à campà cumbattendu. Se fallemu à mantene u virus inattivu in a nostra mobilità suciale, avemu da pagà prezzi più alti. Ùn duvemu micca dà à u virus l'uppurtunità di sparghje.

U prucessu di nurmalizazione cuntrullata offre à u nostru populu l'uppurtunità di ricuperà u dinamismu di a vita chì anu mancatu è una lotta attiva chì ùn lasciarà micca spaziu per u virus in questu dinamisimu. Avemu da tene à mente chì u risicu per noi ùn hè micca u virus stessu, ma e nostre azzioni chì causanu a diffusione di u virus, intenzionalmente o negligente. Altrimenti, ùn pudemu micca impedisce u virus di duminà a nostra vita trasfurmendu e nostre debule in opportunità.

U nostru statu piglia tutte e misure necessarie per luttà contra l'epidemie è mobilizendu tutti i so mezi. Dapoi u principiu, avemu seguitu una strategia di cumbattimentu di l'effetti medichi, ecunomichi è suciali di l'epidemie glubale inseme. Decidemu nantu à i passi da piglià nantu à a basa di a verità revelata da a scienza.

In quantu à l'offerta di vaccini è a prestazione di l'applicazione, simu in una pusizioni di cumpete cù i paesi chì a capacità di produzzione di vaccine hè stata attivata prima malgradu tutti l'ostaculi di e cundizioni glubale. Avemu fattu più di 10 milioni di vaccinazioni. Parallelamente à l'offerta di vaccini, sta prestazione hà da cuntinuà à aumentà, ancu s'ellu rallenta per certi periodi.

L'unicu ciò chì avemu bisognu di lascià i ghjorni difficiuli hè di abbraccià tutte e necessità di a lotta inseme cum'è una nazione cun un sensu superiore di rispunsabilità.

Lasciami scurdà ! Mentre ci hè a fede, a perseveranza è a determinazione, u rossu hè u culore più vicinu à u blu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*