Karaismailoğlu: Avemu u scopu di sviluppà un trasportu ecologicu cù prughjetti di treni à alta velocità

Avemu u scopu di sviluppà un trasportu favuritu di l'ambiente cù prughjetti di treni d'alta velocità karaismailoglu.
Avemu u scopu di sviluppà un trasportu favuritu di l'ambiente cù prughjetti di treni d'alta velocità karaismailoglu.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per strutturà una fundazione cumpleta in u campu di u trasportu è a cumunicazione è hà dettu: "U nostru scopu hè di aumentà a tarifa di località in i prudutti chì usemu à 65 per centu in u primu locu". disse.

Karaismailoğlu, per via di i tempi di viaghju più brevi in ​​tutta a Turchia, u risparmiu chì facemu in carburante è tempu ammonta à miliardi di lire. U nostru populu hè u vincitore, u nostru ambiente hè u vincitore, è a nostra ecunumia hè u vincitore. In più di tutti questi, avemu principiatu à fà a rete ferroviaria, stradale, marittima è aerea chì avemu stabilitu più integrata l'una cù l'altru ghjornu per ghjornu. L'operazione interconnessa è efficiente di e nostre rete minimizzarà i prublemi di efficienza in u nostru sistema di trasportu.

Ricordendu chì l'investimenti infrastrutturali piglianu una grande parte di u bilanciu annuale in i paesi in via di sviluppu, Karaismailoğlu hà dettu chì u primu passu per sustene dinamiche cum'è a pupulazione, l'impieghi è u sviluppu cù a crescita ecunomica hè di assicurà l'adeguatezza infrastrutturale.

"Investisce in u trasportu è a cumunicazione hè un investimentu in u futuru di i nostri figlioli"

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì i paesi sviluppati anu cumpletu largamente i so prucessi di stallazione di l'infrastruttura è cuntinuavanu cusì: "In i paesi sottusviluppati, ùn ci sò micca opportunità suciali, ecunomiche è tecnologiche per fà grandi mosse versu l'infrastruttura. Turchia, invece, hà digià lasciatu a mostra di i paesi sottusviluppati è hà fattu passi solidi versu u sviluppu trà i paesi in via di sviluppu. Avemu bisognu di vede chì avemu affruntatu à l'uppurtunità unichi, soprattuttu cunziddi chì simu in u core di u triangulu di l'Europa, l'Asia è l'Africa, chì hè economicamente più forte è hà una parolla in a produzzione è u cummerciu. Strutturemu una fundazione cumpleta in u campu di u trasportu è di a cumunicazione per preparà queste opportunità in u modu più forte pussibule, per risponde à i bisogni di trasportu di i paesi vicini è per sustene a nostra ecunumia cù i guadagni chì venenu da u nostru putere "logisticu". . Avemu preparatu per u nostru scopu di diventà una di e prime 10 economie in u mondu cun questa perspettiva. Investisce in u trasportu è a cumunicazione hè un investimentu in u futuru di i nostri figlioli. Ind’issa cunghjuntura, ùn ci tocca più à « lascià à u casu » o, cù a mentalità di u passatu, à « campà u nostru destinu secondu i roli chì ci daranu e grande putenze ». Questa ùn hè micca a nostra visione di una "Grande Türkiye". Sognu di una Turchia chì hà prutettu i valori di esistenza di a Republica di Turchia è hà rializatu i so scopi fundatori in 2023, 2053 è oltre.

"Ugemu à migliurà u trasportu favuritu di l'ambiente cù prughjetti di treni à alta velocità"

Enfatizendu chì parechji prughjetti anu da esse implementati u più prestu pussibule in cunfurmità cù i scopi strategichi di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Cercemu di implementà u megliu in quantità è qualità cù e nostre risorse, cullaburazioni publicu-private è metudi cum'è l'outsourcing. Stu approcciu di travagliu alternativu ci permette di aumentà a nostra velocità è a qualità di i prughjetti. Cusì, cuntinuemu a nostra strada cù investimenti efficaci fatti à u mumentu propiu, senza esse tardi per u futuru ". disse.

Karaismailoğlu hà ancu fattu a seguente valutazione: "In u risultatu di i tempi di viaghju ridotti in tutta a Turchia, u risparmiu chì facemu in carburante è tempu ammonta à miliardi di lire. U nostru populu hè u vincitore, u nostru ambiente hè u vincitore, è a nostra ecunumia hè u vincitore. In più di tutti questi, avemu principiatu à fà a rete ferroviaria, stradale, marittima è aerea chì avemu stabilitu più integrata l'una cù l'altru ghjornu per ghjornu. "L'operazione interconnessa è efficiente di e nostre rete minimizzarà i prublemi di efficienza in u nostru sistema di trasportu".

"Demu un'impurtanza eccezziunale à e ferrovie"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u 21u seculu, se a geografia anatolica è a Turchia in generale sò dotate di a rete di u più altu livellu è infrastruttura in u trasportu di passageri, carichi, energia è dati, a so pusizioni ecunomica, pulitica è tecnica serà supportata da un furtificazione seria, è chì l'investimenti fatti seranu sustinuti da a dinamica è a dinamica di i paesi in via di sviluppu.Indicava ancu chì i so riflessi eranu eccellenti.

Indittendu chì anu pianificatu tippi di trasportu alternativu è ecologicu in u quadru di i so scopi strategichi è u pianu maestru di trasportu mentre facenu investimenti, Karaismailoğlu hà dettu: "Unu di l'indicatori più evidenti di questu hè l'impurtanza eccezziunale chì dà à e ferrovie. In Turchia, chì hà una terra cum'è l'Anatolia è a Tracia, induve a custruzzione di a ferrovia ùn hè micca cusì faciule paragunata à e diverse geografie di u globu, u sforzu chì avemu fattu è a rapidità di a custruzzione chì avemu ottenutu in e ferrovie sò evidenti. "A mente statale hè obligata di vede oltre l'evaluazioni pulitiche di ogni ghjornu, per stabilisce l'infrastruttura di u crescita ecunomica oghje è per disignà a Turchia di u futuru". disse.

"Avemu guadagnatu velocità in a produzzione domestica è naziunale"

Enfatizendu chì facenu grandi sforzi per pruduce l'equipaggiu infrastrutturale è suprastrutturale di tutti i sistemi stabiliti in u trasportu di carichi, umani è dati utilizendu e risorse di u paese, Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu guadagnatu impulsu in a produzzione domestica è naziunale. In l'ultimi anni, avemu ottinutu grandi guadagni per a nostra ecunumia assicurendu una tarifa di localizazione di i prudutti chì usemu, da 2 per centu à quasi 25 per centu. Avemu stabilitu un scopu di aumentà sta tarifa à 2023 per centu in 65.

Per fà un esempiu, a nostra fabbrica TÜRASAŞ produce locomotive, vagoni è treni chì sò ricercati in tuttu u mondu oghje. Pudemu scrive prugrammi di operazione è di signalazione in u locu. "Pudemu avà cun orgogliu chì avemu diventatu un paese chì esporta tutti questi prudutti mentre risponde à i bisogni di u nostru paese".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*