Karaismaioğlu suggerisce a creazione di un "Gruppu di Travagliu di Trasportu" sottu u Paraplu SEECP

U ministru Karaismailoglu hà cunsigliatu a creazione di un gruppu di travagliu di trasportu
U ministru Karaismailoglu hà cunsigliatu a creazione di un gruppu di travagliu di trasportu

Dichjarà chì sò pronti à cuntribuisce à ogni tipu di iniziative è sforzi in a regione per aumentà a cooperazione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Una di e più impurtanti di e nostre priorità determinate hè a creazione è u rinfurzamentu di a connettività regiunale. "Per quessa, diverse iniziative sò sviluppate chì ponenu e basi per a cooperazione regiunale è internaziunale per stabilisce ligami di trasportu ininterrotti in u mondu", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà tenutu a "Reunione di i Ministri di i Trasporti di u Prucessu di Cooperazione di u Sud-Est Europeu", tenuta in u quadru di u Prucessu di Cooperazione di l'Europa Sud-Est (SECP) 2020-2021, per via di videoconferenza. À a fine di a riunione, u Progettu di Dichjarazione Cunghjunta preparatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in u quadru di a Presidenza Turca Termine hè statu accettatu.

U Prucessu di Cuuperazione di u Sudeste Europeu hà 25 anni!

Dichjarà chì celebranu u 25th anniversariu di GDAU, di quale Turchia hè un membru fundatore è chì riunisce tutta a Geografia Balcanica, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu quantu hè impurtante a cooperazione regiunale durante u difficile periodu epidemicu; Hà sottolineatu chì SEECP, chì hà u scopu di migliurà e relazioni di vicinatu è a cooperazione in a regione, hè diventatu ancu più impurtante per a Türkiye.

"Stabbilimentu di a connettività regiunale hè a nostra prima priorità"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e priorità è l'attività di a Presidenza Turca di u Prucessu di Cooperazione di l'Europa Sud-Est sò state pensate cù u scopu di rinfurzà i principii di "proprietà regiunale" è "inclusività". Enfatizendu chì a connettività in u cummerciu, l'energia, i trasporti è i campi digitale hè di grande impurtanza per l'ecunumia glubale in u mondu oghje, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

"Una di e più impurtanti di e nostre priorità determinate hè a creazione è u rinfurzamentu di a connettività regiunale. Per quessa, sò sviluppate diverse iniziative chì ponenu e basi per a cuuperazione regiunale è internaziunale per stabilisce ligami di trasportu ininterrotti in u mondu. Trà questi, hè pussibule di listà parechji curridori è prughjetti cum'è Reti di Trasportu Transeuropeu (TEN-T), Corridor di Trasportu Europa-Caucasu-Asia (TRACECA), Ligami di Trasportu Europa-Asia (EATL), Belt and Road and Middle. L'iniziativa di u corridor. Sviluppà un sistema di trasportu ben stabilitu, sicuru è sustenibile sia in a regione sia cù e regioni vicine senza dubbitu cuntribuisce à aumentà a nostra competitività cum'è residenti di a regione in i mercati globali, a nostra crescita ecunomica è a creazione di novi opportunità di travagliu. "Serà ancu un catalizzatore per a rivitalizazione di l'attività socioeconomica è culturale cum'è u turismu è u cummerciu in a regione".

Un Gruppu di Travagliu di Trasportu serà stabilitu sottu u paraplu di GDAU

Indittendu chì sò pronti à dà u massimu cuntribuzione à ogni tipu d'iniziativi è sforzi in a regione per aumentà a cooperazione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Frà i prublemi chì avemu bisognu di fucalizza in a regione; Hè pussibule elencu temi cum'è l'aumentu di l'interoperabilità regiunale, u sviluppu di u trasportu multimodale, l'utilizazione cumpleta di u putenziale di i porti marittimi, l'eliminazione di e restrizioni di frequenze è punti nantu à i voli programati in u trasportu aereu, aumentendu e cunnessione ferroviaria è apprufittannu di l'opportunità di e tecnulugia digitale. in u trasportu. In questu cuntestu, vulemu ricumandemu a creazione di un Gruppu di Travagliu di Trasportu sottu u paraplu di GDAU. "In listessu modu, hè a nostra vulintà di tene riunioni regulare di i Ministri di i Trasporti in u quadru di ogni Presidenza Termine di GDAU", disse.

"Progettu di Dichjarazione Congiunta" hè stata accettata

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà fattu u discorsu d'apertura è hà datu infurmazioni nantu à u prugramma di a riunione, poi hà datu a parolla à i Ministri di i paesi participanti, dopu à i Vice Ministri è infine à i capi di delegazione. À a fine di a riunione, u Progettu di Dichjarazione Cunghjunta preparatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in u quadru di a Presidenza Turca Termine hè statu accettatu.

A riunione hè stata participata da u Ministru di i Trasporti è di e Comunicazioni di Skopje Blagoy Boksvarski, u Vice Ministru Blaj Koşorok da u Ministeru di l'Infrastruttura sloveno, u Vice Ministru Velik Zanchev da u Ministeru Bulgaru di Trasporti, Tecnulugia di l'Informazione è Comunicazioni, Vice Ministru Etjen Xhafaj da u Ministeru Albanese di Infrastrutture è Energia è Vice Ministri da Grecia, Serbia è Montenegro è a participazione hè stata ottenuta à livellu rappresentativu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*