Kirazli Halkalı I travaglii di custruzzione di a linea di metro sò ripartiti

I travaglii di custruzzione di a linea di metro Cherry Halkali sò cuminciati di novu
I travaglii di custruzzione di a linea di metro Cherry Halkali sò cuminciati di novu

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà riservatu u sabbatu à Istanbul. Kirazlı-Halkalı Hà participatu ancu à a "Cerimonia di ripresa di u Metro". Kılıçdaroğlu hà dettu: "U nostru successu in l'amministrazioni lucali sò i segni di u successu chì avemu da ottene in l'amministrazione centrale". Custruiremu una bella Turchia cù una demucrazia sviluppata, u rispettu di i diritti umani, l'uguaglianza di genere trà l'omi è e donne, induve ognunu hà una vacuna è un travagliu, è induve i nostri figlioli cercanu u so avvene micca à l'esteru, ma in a geugrafia di Turchia. " Kılıçdaroğlu hà iniziatu u funziunamentu di u dispusitivu TBM chì duverà u prucessu di scavà di u tunnel. A custruzzione di a linea, chì principia in 2017, hè stata fermata in 2018 à un livellu di 4 per centu. Linea, Ekrem İmamoğlu Hè stata ripresa cù u redditu ottenutu da l'emissione di ligami di l'amministrazione à l'esteru.

Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), hà assistitu à una serie di avvenimenti in Istanbul inseme cù u vicepresidentu Seyit Torun, Adıgüzel onorariu, Yüksel Taşkın, u vicepresidentu di u gruppu CHP Engin Altay è i parlamentari di Istanbul. Kılıçdaroğlu hà visitatu cù u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlurealizatu sottu a guida di A prima tappa di Kılıçdaroğlu in a cità hè stata a stallazione premiata di a filiale İBB İSTON A.Ş. in Hadımköy. Kılıçdaroğlu è a delegazione accumpagnante, prima di tuttu, İSTON A.Ş. U General Manager Ziya Gökmen Togay hà fattu una presentazione nantu à e facilità è i prudutti fabbricati. Kılıçdaroğlu, chì hà fattu esami in e strutture dopu a presentazione, hè statu infurmatu da İmamoğlu è Togay. cù l'impiegati sohbet Kılıçdaroğlu, Kaftancıoğlu è İmamoğlu pusonu per e foto commemorative cù i travagliadori. Dopu avè sperimentatu u mobili urbanu exhibitu in e facilità, u trio hà ancu esaminatu attentamente u novu tipu di kiosks di pani publicu.

ALPKÖKİN: "APRIremu A PRIMA PARTE IN 2023"

Kılıçdaroğlu, Kaftancıoğlu, İmamoğlu è a so delegazione, cum'è a terza tappa, "Kirazlı-Halkalı Hà participatu à a "Cerimonia di ripresa di u Metro". Pelin Alpkökin, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM, hà fattu u primu discorsu in a cerimonia tenuta à a stazione di metro Bağcılar Malazgirt di a linea. Spartendu l'infurmazioni chì solu 2019 di 10 cantieri di custruzzione di metro stavanu travagliendu quandu anu pigliatu l'uffiziu in lugliu 2, è l'8 restanti sò stati fermati, Alpkökin hà dettu: "Questu hè u nostru 7th prughjettu chì avemu principiatu oghje". ciliegia - Halkalı Esprimendu chì anu creatu equità cù l'emissione di bonu per e linee di metro Mahmutbey - Esenyurt, Alpkökin hà dettu: "Questa hè una linea assai impurtante da u latu europeu. Hè una continuazione di a linea Yenikapı - Kirazlı. In u primu locu, avemu da travaglià quì finu à u 9.7 cù a nostra sucietà di imprese, a nostra cumpagnia di custruttori è tutta a nostra squadra per apre u prughjettu di 3.5 chilometri di a prima parte di a nostra linea di 2023 chilometri in 2023.

İMAMOĞLU: "DORRMEMmu cù u nostru travagliu è camminemu cù a nostra attività"

Parlendu à a ceremonia, İmamoğlu hà dettu: "Ci riunitemu per a 12a volta in l'ultimi 12 mesi per tagliate a cinta di e novi linee di metro versu Istanbul; ma avemu principiatu ma avemu finitu ". "Per dì cusì, andemu in lettu cù u nostru travagliu è svegliatemu cù u nostru travagliu. Fighjemu nantu à e soluzioni à i prublemi di 16 milioni di persone ", hà dettu İmamoğlu, è hà sottolineatu chì i prublemi accumulati di Istanbul ùn ponu esse risolti cù correzioni minori, misure tempuranee o limitate. Dichjarà chì Istanbul hà bisognu di suluzioni grandi è permanenti, İmamoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, avemu mobilizatu u prublema di trasportu di Istanbul cun l'intelligenza di "Grande Mossa in Sistemi Ferroviari". Semu assolutamente determinati à risolve cun questa intelligenza ", disse. Enfatizendu chì a spina principale di u sistema di trasportu publicu di Istanbul hè i sistemi ferroviari, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì a suluzione in i sistemi ferroviari richiede ancu forza di vuluntà. Prima di tuttu, ci vole a saviezza, i piani, i prughjetti, u sforzu è definitu è ​​definitivamente esige budget enormi ", disse.

"I prughjetti sò stati disignati da i rifiuti è u nepotismu"

Spartendu infurmazioni nantu à e produzioni di metro in u passatu, İmamoğlu hà dichjaratu chì trà u 1994 è u 2019, menu di 5 chilometri di metro sò stati custruiti in Istanbul in media annu. Esprimendu chì sta figura hè assai sottu à a media mundiale, İmamoğlu hà dettu annantu à u prucessu: "Perchè sò stati custruiti cusì pochi metro in Istanbul? Perchè in u 2019, un totale di 10 chilometri di custruzzione di metro nantu à 103,4 linee sò stati fermi da più di 1 à 2,5 anni quandu avemu pigliatu l'uffiziu ". İmamoğlu hà datu a risposta cusì: "Perchè stu prucessu richiede saviezza, fede in a scienza, è fede in e persone tecniche", disse:

"Sfurtunatamente, un pianu di trasportu integratu, a cunniscenza scientifica, a trasparenza, a disciplina raziunale di u bilanciu è a gestione di a gravità finanziaria ùn esistevanu à quellu tempu. Invece, mi dispiace spressione chì; A priurità di i prughjetti hè stata cuncepita per mancanza di pianificazione, sfurtunatamenti perdi, un periodu in quale i calculi pulitichi sò stati priurità è, sfurtunatamenti, u nepotismu. Vogliu ricurdà : à a mità di u 2017, 7 linii sò stati offerti simultaneamente. Sta linea hè unu di elli. Ma ùn ci era nè soldi in u budgetu nè un mudellu di finanziamentu sviluppatu per sti licitazioni. Sfurtunatamente, aghju vistu i sguardi cunfusi è curiosi di l'imprenditori è di l'imprenditori chì anu pigliatu sti travaglii quandu avemu pigliatu l'uffiziu. A causa di sta mancanza di soldi è di disignu in relazione à sti tenders, i pozzi sò stati scavati quì è quì in a cità è lasciati quì. Sapete, per cusì dì, per l'amichi per vede in shopping.

"Avemu finitu tutte l'applicazioni basate nantu à i rifiuti, a neutralità"

Indittendu chì u prucessu hè statu "sloppily realizatu", İmamoğlu hà dettu, "E custruzzioni di u Metro si sò fermati. A causa di i pratichi cuntrariu à a serietà di u statu è a disciplina di l'amministrazione publica, l'istituzioni finanziarii stranieri ùn anu micca attribuitu fondi per l'offerta di metro chì ùn anu micca truvatu reputable è trasparenti. Avemu cambiatu radicalmente sta stampa nera, questa stampa amara chì hè stata nantu à i citadini cum'è una carica finanziaria, un prublema di trasportu, è ancu cum'è un prublema ambientale. Avemu messu fine à tutte e pratiche basate nantu à u rifiutu è u favoritismu. Avemu assicuratu a trasparenza è a disciplina di u bilanciu in a gestione ". "Cusì, avemu aumentatu u nostru propiu budgetu attribuitu à u metro è a credibilità istituzionale di l'IMM da l'altru", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "In u risultatu, avemu riisciutu à truvà finanziamentu da l'esteru in termini assai favurevuli. Cuntinuemu à successu. Ùn hè micca abbastanza; u prucessu di emissione di bonu, chì ùn hè micca fattu per parechji anni; avemu fattu questu in un momentu chì l'ecunumia era tristemente cattiva è pareva disreputable à l'esteru. Ricevendu 6 volte più attenzione di ciò chì avemu dumandatu. In u risultatu di tuttu questu, avemu principiatu rapidamente e custruzzioni di metro in nome di 16 milioni di Istanbuliti, chì anu da piantà.

"DIO RENUNCIA A NOSTRA VELOCITA"

Fornendu infurmazioni detallate nantu à e linee di metro chì sò in custruzzione, İmamoğlu hà dettu: "Più di 5 mila persone travaglianu attualmente in questi siti di custruzzione cum'è travagliadori. Avemu cuminciatu à cutà i nastri à quella velocità. Chì Allah aumentà a nostra velocità. Avemu cuminciatu à apre novi linee una dopu à l'altru à u serviziu di l'Istambuli. Cumpareremu l'anni persi di Istanbul è riunitemu i nostri citadini cù u metro u più prestu pussibule. Risolvemu permanentemente u prublema di trasportu di Istanbul, principalmente cù a cuntribuzione di i sistemi ferroviari. Vogliu ringrazià tutti, in particulare u populu di Istanbul, chì hà sustinutu è ci hà datu forza in u nostru travagliu cù questa credenza è determinazione. Vogliu ringrazià u nostru stimatu Presidente di u Cunsigliu per l'interessu è a sensibilità chì anu dimustratu à risolve i prublemi di Istanbul, è per u grande sustegnu chì anu datu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a reta di i sistemi ferroviari d'Istanbul, martellatu unghie, fattu prughjetti è trovu finanziamentu. Bona furtuna à i residenti di a regione è à i Istanbuliti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*