Aviò di Combattimentu Naziunale per fà u so primu volu in 2025, Inventariu in 2029

L'aviò di cummattimentu naziunale farà u so primu volu è entre in l'inventariu.
L'aviò di cummattimentu naziunale farà u so primu volu è entre in l'inventariu.

Turchia Aerospace Industries (TUSAŞ) Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil hà rispostu à e dumande di Sputnik. Spartendu assai infurmazioni nantu à l'industria di u travagliu è di a difesa di TAI, Kotil hà dettu: "U MMU farà u so primu volu in 2025, è avemu anticipatu per entre in l'inventariu di e Forze Armate Turche in 2029".

TUSAŞ Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil, in a so valutazione per u 2020, hà dettu: "Avemu avanzatu 100 posti in a lista di i 100 Top 16 di a Difesa New, chì classifica e 40 prime cumpagnie di difesa è aerospaziali di u mondu. In questu periodu, avemu aumentatu e nostre spese di R&D di più di XNUMX per centu, rinforzendu u nostru caratteru pioniere per u sviluppu di l'aviò di nova generazione. Cusì, avemu cuntinuatu à sviluppà prughjetti per a visione di l'indipendenza in l'industria di difesa di u nostru paese.

Unu di i prughjetti più critichi intrapresi da TAI per Turchia hè u prughjettu di l'aereo di guerra di a nova generazione, l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. Nantu à questu sughjettu, Kotil hà dettu: "Per d 'altra banda, lasceremu l'hangar u 5 di marzu di u 18, cù u nostru aereu di caccia di a quinta generazione, MMU, chì hè trà i nostri prughjetti più impurtanti è aspittatu da l'ecosistema di l'aviazione globale. MMU farà u so primu volu in u 2023, è avemu anticipatu chì entre in l'inventariu di e Forze Armate Turche in 2025.

MMU Lascerà Hangar u 18 di marzu di u 2023

prof. Dr. Temel Kotil hà dettu chì MMU lascià l'hangar u 2020 di marzu di u 18 in u spettaculu di radiu chì hà participatu in dicembre 2023. Per u MMU, chì hè previstu per esse furnitu in 2025 dopu à abbandunà u hangar, Kotil hà dichjaratu chì i travaglii di certificazione duranu finu à 3 anni.

Indicà l'annu 2029 cum'è a data quandu MMU hà da principià u so duvere, Prof. Dr. Temel Kotil hà enfatizatu chì quandu u prugettu hè finitu, Turchia serà unu di i pochi paesi chì ponu pruduce aerei di guerra di 5a generazione. Kotil hà dichjaratu chì quandu u prughjettu MMU hè finitu, ci saranu ingegneri 6000 sperimentati in u disignu di jet di caccia à TAI. Ellu hà dichjaratu chì l'ingegneri in questione creanu l'infrastruttura in i prossimi prughjetti.

Circa u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu

U prughjettu di l'aviò di caccia turcu di 5a generazione di u futuru, MMU, hè u più grande prughjettu di l'industria di difesa di Turchia, chì crea eccitazione per tutti quelli chì sò strettamente implicati in l'industria di difesa è offre grandi opportunità. Ancu u fattu chì u nostru paese travaglia in stu prughjettu porta cunfidenza in sè stessu è innovazioni tecnologiche per l'industria di l'aviazione turca. L'obiettivu di pruduce un aviò di guerra mudernu di a 5a generazione hè un prucessu assai difficiule chì solu un pocu di paesi in u mondu pò osà. L'industria di difesa turca hè abbastanza matura per riesce in stu prughjettu sfida cù l'eccitazione, u sustegnu naziunale è l'esperienza chì hà guadagnatu da i prughjetti di l'industria di difesa naziunale cum'è Atak, MİLGEM, Altay, Anka è Hürkuş.

Da un altru puntu di vista, l'Industria di Difesa Turca hà da pruduce un aereo di cumbattimentu cumpetitivu di 5a Generazione in u mercatu internaziunale in linea cù i bisogni vitali di difesa di u nostru paese. Altrimenti, Turchia perderà un investimentu enormu di 8.2 miliardi di dollari, chì hè previstu di esse spesu finu à u primu volu, è ùn serà micca pussibule di avè un aviò di guerra mudernu è naziunale per i prossimi 50 anni.

Aviò Naziunale di Combattimentu
Aviò Naziunale di Combattimentu

A Republica di Turchia lascia ancu a porta aperta per i paesi amiche è alleati per participà à u prugettu. In questu cuntestu, hè cunnisciutu chì Malaysia è Pakistan seguitanu u prughjettu MMU assai vicinu è si riflette in a stampa.

E rispunsabilità di e principali cumpagnie chì participanu à stu prughjettu, chì permetterà à a nostra Forza Aerea di passà in una nova era, lascendu una tappa cum'è u F-16, sò:

  • TAI: Corpu, disignu, integrazione è software.
  • TEI: Motore
  • ASELSAN: AESA Radar, EW, IFF, BEOS, BURFIS, Smart Cockpit, sistemi d'avvisu, RSY, RAM.
  • METEKSAN: Link Naziunale di Dati
  • TRMOTOR: Unità di putenza ausiliaria
  • ROKETSAN, TÜBİTAK-SAGE è MKEK: Sistemi d'arme

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*