L'umanità versu l'età di Cyborg

l'umanità versu l'età di cyborg
l'umanità versu l'età di cyborg

Una nova ricerca guidata da a firma di sicurezza Kaspersky hà revelatu a inuguaglianza in a coesistenza cù "persone rinfurzata", chì simbulizeghja u prossimu passu di l'umanità, in l'ambiente di famiglia, in u travagliu è ancu in a vita persunale.

Circa a mità (46,5%) di l'adulti europei crede chì a ghjente deve esse liberu di sviluppà u so propiu corpu cù a tecnulugia. Ma parechji dicenu chì sò preoccupati per l'impattu suciali à longu andà di tali tecnulugia. Stu sviluppu pò piglià duie forme: augmentation per ragioni di salute, cum'è l'usu di membri bionici, o iniziative facultative cum'è implanting chips RFID in u corpu.

Solu u 12% di i rispondenti s'opponenu à travaglià cù e persone chì praticanu l'empowerment umanu perchè pensanu chì utteneranu un vantaghju inghjustu in u locu di travagliu. In ogni casu, quasi dui di cinque adulti (39%) sò preoccupati chì l'empowerment umanu pò purtà à una futura inuguaglianza suciale o cunflittu. In generale, circa a mità (49%) di i rispondenti dicenu chì sò "entusiasmati" o "ottimisti" per a sucietà futura, chì include sia e persone abilitate sia micca.

Sicondu a ricerca di Kaspersky, più di a mità (51%) di i rispondenti dicenu chì anu scontru qualcunu abilitatu in questu modu. Quandu si tratta di a vita persunale, quasi a mità (45%) di i rispondenti dicenu ch'elli ùn li importaria micca di appuntamentu cù stu tipu di persona, in fattu, è 5,5% dicenu chì anu datatu prima.

Più di un terzu di i rispondenti dicenu chì "sempre accettanu" e persone cù l'aumentu, u 17% dicenu chì sò "pronti à accettà più" di una dicada fà. A mità (50%) di l'omi europei è u 40% di e donne dicenu chì sò "entusiasti" o "ottimisti" per u futuru spartutu da e persone nurmale è "empowered".

Se un membru di a famiglia hà bisognu di tecnulugia di rinfurzà per ragioni di salute, i rispondenti preferiscenu esse un bracciu bionicu (38%) o una gamba (37%). Quasi un terzu (29,5%) di l'interpellati dichjaranu chì susteneranu un membru di a famiglia chì decide di sviluppà in questu modu, indipendentemente da e so preferenze. Solu u 16,5% di i rispondenti di l'inchiesta consideranu stu approcciu "stranu", mentre chì circa un quartu (24%) u chjamanu "bravu".

Pocu più di un quartu (27%) di i rispondenti pensanu chì e persone aumentate duveranu avè una rappresentanza speciale à u livellu di u guvernu, paragunatu à u 41% di quelli chì s'opponenu à questa idea. I risultati sò stati annunziati dopu una sessione in linea cù esperti di punta cum'è parte di u Kaspersky NEXT 2021. avvenimentu.

Marco Preuss, Direttore di a Squadra Globale di Ricerca è Analisi di Kaspersky Europe, hà dettu: "Mentre vedemu un sustegnu è un interessu generalizatu in l'empowerment umanu in tutta l'Europa, ci sò preoccupazioni comprensibili annantu à l'impattu di l'empowerment umanu nantu à a società. I guverni, i capi di l'industria è e persone abilitate devenu unisce per aiutà à furmà u futuru di l'empowerment umanu inseme. In questu modu, pudemu assicurà chì sta industria eccitante si sviluppa in modu ordinatu è sicuru per tutti ".

Hannes Sapiens Sjöblad, Direttore Generale è Co-Fundatore di DSruptive Subdermals, hà aghjustatu: "A tecnulugia di rinfurzamentu umanu ùn deve esse pensata cum'è soluzioni d'alta tecnulugia di alta qualità chì appellu à u segmentu luntanu è privilegiatu. Duverebbe esse accessibile è accessibile per tutti, è tutti duveranu esse capaci di prufittà di stu cuncettu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*