L'Occhi di Quelli Depressi da a Pandemia sò in Vacanze

L'ochji di quelli chì sò sopraffatti da a pandemia sò in vacanze
L'ochji di quelli chì sò sopraffatti da a pandemia sò in vacanze

Mentre a Turchia lascia un annu in daretu in a pandemia, i piani di vacanze sò cuminciati à fà cù l'arrivu di i mesi di primavera. Sicondu u sondaghju realizatu da l'applicazione 24 Hours Jobs, chì riunisce i candidati è i patroni, u 90 per centu di l'impiegati pensanu chì anu bisognu di vacanze. Mentre chì u 61 per centu di i rispondenti hà dichjaratu ch'elli anu da pianificà e vacanze stu veranu, u 68 per centu hà dichjaratu ch'elli ponu fà tuttu ciò chì volenu, cum'è vaccinazioni, testi, documenti extra, chì ponu esse dumandati per andà in vacanze. Mentre chì u 72 per centu di i participanti hà dettu chì pensanu chì u settore di u turismu hà da rinvivisce l'estiu, u 80 per centu hà dettu chì a rata di l'impieghi in u turismu duverebbe aumentà.

Cù u principiu di a primavera, i piani di vacanze sò cuminciati à fà. Mentre aspittemu un altru veranu à l'ombra di a pandemia, u numeru di persone chì aspittàvanu a ripresa di u turismu cù e misure pigliate hè abbastanza altu. Sicondu u sondaghju realizatu da l'applicazione 24 Hours Jobs, chì riunisce i candidati è i patroni, u 90 per centu di l'impiegati pensanu chì anu bisognu di vacanze. U 61 per centu di i rispondenti hà dichjaratu ch'elli anu da pianificà una vacanze stu veranu.

U 57 per centu ùn hà micca pigliatu vacanze l'estiu passatu

U primu casu in Turchia hè statu vistu in marzu 2020. L'estiu passatu hè statu u primu veranu à passà à l'ombra di a pandemia. In più di quelli chì sò andati in vacanze, ci era ancu quelli chì passavanu l'estate in casa, cunsiderendu e vacanze risicate contr'à e misure pigliate. Mentre u 57 per centu di i rispondenti hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca fattu vacanze l'annu passatu, u 43 per centu hà dichjaratu ch'elli sò andati in vacanze. "Pensi chì hè periculosu per andà in vacanze?" Mentre u 57 per centu di i participanti anu rispostu sì à a quistione, u 43 per centu hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca esitatu.

U 80 per centu vulia chì a rata di l'impieghi in u turismu aumentà

U turismu era unu di i settori più affettati da a pandemia. Per quessa, l'impiegati in questu settore sò stati ancu affettati, assai impiegati anu affruntatu u disoccupazione. U 72 per centu di i rispondenti dicenu chì pensanu chì u turismu riviverà questu veranu. Mentre chì u 81 per centu di i participanti hà dichjaratu chì u tassu d'impiegu in u settore turisticu hè diminuitu durante a pandemia, u 80 per centu hà dichjaratu chì u tassu d'impiegu in u turismu duverebbe aumentà.

Turismu domesticu di destinazione

A priorità di quelli chì pianificanu una vacanze hè u viaghju domesticu. Mentre chì u 64 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli piglianu una festa domestica, u 36 per centu hà dichjaratu chì avarianu pianificatu à l'esteru. Hè statu vistu chì u cursu di a pandemia in America era efficace in i piani di vacanze. Mentre chì u 71 per centu di quelli chì anu dettu ch'elli puderanu piglià vacanze à l'esteru hà dichjaratu ch'elli preferanu l'Europa, u tassu di quelli chì anu dettu chì preferanu l'America era di 29 per centu. "Pudete ricercà a situazione epidemica in u paese / cità chì andate?" 85% di i participanti anu rispostu "sì" à a quistione.

U prezzu hè sempre impurtante

Ancu s'è l'igiene è l'ambienti micca affollati venenu in primura in e nostre preferenze, a materialità mantene sempre a so impurtanza durante e vacanze. Mentre chì u 54 per centu di i rispondenti hà dichjaratu ch'elli prestanu attenzione à u locu è u prezzu di l'hotel chì preferanu, u 46 per centu hà dettu ch'elli prestanu attenzione à ùn esse affollati è puliti.

U tassu di quelli chì dicenu "Faremu tuttu ciò chì ci vole" hè di 68 per centu

In particulare in cundizioni pandemiche, a trasferimentu hè pussibule sottu cuntrolli stretti. Tuttavia, questu ùn pare micca dissuadà i vacanzieri. U 68 per centu di i participanti hà rispostu sì à a quistione di fà tuttu ciò chì hè dumandatu, cum'è vaccinazioni, testi, documenti extra, per andà in vacanze.

U passaportu di vaccinazione hà trovu pusitivu

À l'ombra di l'epidemie, e novi applicazioni per a festa sò ancu in l'agenda. L'Unione Europea cuntinueghja à travaglià nantu à u passaportu di a vacuna, chì includerà vaccini contra coronavirus è risultati negativi di teste. L'Organizazione Mondiale di a Salute, invece, hà annunziatu chì u passaportu di vaccinazione pò esse inevitabbile per questu veranu, ma ùn hè micca un requisitu obligatoriu da elli. Mentre u 67 per centu di i participanti pensanu chì un passaportu di vaccinazione seria una bona pratica, u 33 per centu ùn hà micca vistu cum'è una pratica necessaria.

"U settore turisticu hè previstu di mobilizà"

Mert Yıldız, unu di i fundatori di 24 Hours İş, hà dichjaratu chì a pandemia hà affettatu u più settori cum'è l'alimentu è e bevande, u turismu è u retail, è hà dettu:

"Pensemu chì i settori di u turismu, di l'alimentariu è di e bevande, l'immubiliare è u retail si riattivaranu cù a normalizazione è i mesi d'estate. Prevemu chì ci sarà un aumentu di l'impieghi soprattuttu in i prufessiunali cum'è camerier, barista è culinariu. Cù l'arrivu di l'estiu è a diffusione di a vacuna, hè prevista chì u settore turisticu diventerà attivu. In questi settori, ci sarà un aumentu di a ricerca di l'impiegati è di a dumanda di travagliu ".

"Cum'è Business in 24 Hours, avemu principiatu i nostri preparativi"

Gizem Yasa, unu di i fundatori di 24 Hours Job, hà dichjaratu ch'elli seranu cù i candidati di l'impieghi è l'imprese chì cercanu impiegati cum'è 24 Hours Jobs durante stu prucessu, è hà dettu: "Quandu i settori cum'è l'alimentu è e bevande è u turismu sò riattivati, sia L'imprese chì cercanu l'impiegati è i cercadori d'impieghi aumenteranu, è à questu puntu, l'impieghi di l'ora di 24. Un saccu di travagliu falà nantu à l'affari orari. Avemu principiatu a nostra preparazione in questu sensu. Avemu stabilitu una infrastruttura induve pudemu seguità i novi candidati è informà i dui partiti immediatamente quandu i partiti curretti si trovanu secondu i settori aperti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*