Periudu di realtà virtuale in l'educazione

periodu di cursu dimensionale in l'educazione
periodu di cursu dimensionale in l'educazione

L'effetti di u coronavirus, chì hà furmatu l'educazione da u principiu à a fine, diventanu permanenti. I mudelli ibridi, in quale l'educazione in faccia è à distanza sò realizati inseme, sò preparati per novi periodi di educazione in parechji paesi. À questu puntu, l'interessu per e tecnulugia di realtà virtuale è aumentata chì offrenu ambienti di apprendimentu persunalizatu, immersivi, innovatori è 3D in l'educazione hè in crescita. A cumpagnia di tecnulugia zSpace, chì riunisce elementi di realtà virtuale è aumentata in un computer, rende e lezioni interessanti, pratiche è interattive cù l'applicazioni chì prupone.

Fornendu infurmazione nantu à u futuru di l'educazione, u Specialista in Curriculum è Educazione di zSpace Turchia Elif Çilek Ataman hà dettu: "A tecnulugia hà trasfurmatu u scopu di l'educazione versu l'abilità di i studienti per scopre cumu imparanu piuttostu cà l'insegnamentu tradiziunale. À u listessu tempu, grazia à u sforzu di persunalizà, i stili di apprendimentu individuali sò in u centru di u futuru di l'educazione. Inseme à l'aumentu di i sviluppi tecnologichi, hè bisognu di u sviluppu per include l'apprendimentu innovatore è applicatu.

L'educazione à distanza diventa permanente

Dopu à u coronavirus, l'educazione à distanza è i mudelli di educazione hibrida diventanu permanenti. Dunque, a dumanda per l'applicazioni zSpace hè prevista per aumentà ancu di più.

Dichjarà chì hè difficiule di gestisce l'apprendimentu esperienziale quandu i studienti ùn sò micca in aula, Ataman hà dettu: "Hè impurtante aduttà un approcciu di apprendimentu blended per aumentà a produtividade di i studienti in aule in educazione à distanza è in faccia. Per quessa, l'interessu è e dumande per e nostre applicazioni sò in crescita. Avemu anticipatu chì stu interessu è a dumanda aumenteranu cù u tempu ".

À questu puntu, Ataman hà listatu i benefici di zSpace cum'è seguente: "In ambienti di apprendimentu hibridi, zSpace offre un cuntenutu educativu adattatu per a cooperazione è stili d'apprendimentu diffirenti secondu e bisogni individuali di i studienti. zSpace permette à i studienti di amparà per sperienza, utilizendu cuntenutu immersiu, praticu, inclusivu è 3D è stimuli sensoriali. I studienti ponu visualizà, interagisce è sentenu oggetti chì sò fora di a so portata in e classi tradiziunali. Cù zSpace, i studienti participanu attivamente à e classi, dimustrendu e cumpetenze di u XXI seculu è più disposti à amparà ".

Facilita l'apprendimentu

Dichjarà chì a tecnulugia di realtà virtuale è aumentata in l'educazione offre una sperienza d'apprendimentu innovativa, intuitiva è rivoluzionaria induve i studienti ponu scopre novi mondi oltre a tecnulugia à a quale sò abituati, Elif Çilek Ataman hà dettu: "L'applicazioni ZSpace in K12 Education riuniscenu i studienti cù esperienze di apprendimentu compatibili. cù u curriculum. I studienti sviluppanu a cunniscenza è a cunniscenza di i cuncetti in parechje aree curriculari cuncentrandu nantu à questioni interdisciplinari. zSpace furnisce esperienze è ambienti chì favurizanu l'insignamentu è l'apprendimentu cù curiosità. I studienti amparanu dumandendu dumande, cugliendu infurmazioni, sviluppendu mudelli, teste idee, analizendu dati è sviluppendu cunclusioni. Per i prufessori, facilita l'apprendimentu creendu strumenti è risorse per aiutà i studienti in tuttu u corsu ".

Andaranu in u vostru core

Dichjarà chì ogni applicazione in u cuntenutu zSpace include attività pensate in cunfurmità cù l'ugettivi di u curriculum, Ataman hà dettu di ciò chì si pò fà cù zSpace: "Per esempiu, in classi di scienza, hè sempre statu per spiegà a struttura è u funziunamentu di u core à studienti. Per anni, i prufessori anu realizatu dissezioni di cori per mostrà à i studienti cumu hè strutturatu è funziona. Tuttavia, i studienti ùn ponu osservà u core cum'è batte, postu chì u core ùn hè più in cundizione di travagliu. O ùn ponu micca vede i dettagli più fini di e camere di u cori, valvule è vini perchè sò tutti plegati l'un l'altru. Tuttavia, cù zSpace, stu prucessu crea un cambiamentu per u benefiziu di i prufessori è i studienti. I studienti ponu navigà trà e valvole di u core cù a penna zSpace. Puderanu disseczione è riversà u core per aiutà à capisce cumu si travaglia. zSpace crea un livellu più profondu di interazzione è un livellu più profundo di apprendimentu chì permette à i studienti di sviluppà a so capiscitura in 3D piuttostu cà in modu bidimensionale ".

Amparanu campendu

Nutendu chì i mudelli di educazione classica sò stati rimpiazzati da tecnulugia di realtà virtuale è aumentata chì offrenu ambienti di apprendimentu persunalizatu, immersivi, innovatori è 3D, Ataman hà dettu: "A realtà virtuale trasforma a manera in chì u cuntenutu educativu hè trasmessu à i studienti, incuraghjendu a curiosità, aumentendu l'interessu è offre visualizazioni. chì ùn sò micca sempre pussibuli in ambienti tradiziunali di aula ", disse.

Esprimendu chì i studienti amparanu per l'esperienza in questu modu, Ataman hà dettu: "Mentre un studiente di u liceu studia i musculi in aula, invece di fighjà un video o di leghje in un libru, pò spustà un bracciu virtuale cù zSpace è vede un biceps apertu. cuntrattu musculu. Cù un'altra applicazione zSpace, i studienti ponu in realtà custruisce un circuitu interu. Puderà ancu avvià i mutori, accende luci, etc. Cusì, ponu cumminà elementi di circuitu. À u listessu tempu, ponu pruvà a conduttività di diversi materiali, cum'è plastica, metallu, vetru. I studienti utilizanu u prucessu di ricerca, raccoglie dati è analizà cù l'applicazioni zSpace.

Sicondu l'infurmazioni di Ataman, zSpace aiuta à sviluppà un apprendimentu più profundo. I meccanismi di l'attività chì i prufessori anu stallatu in anticipu ùn sò micca persi è ùn ci hè bisognu di preparà tutti per a prossima lezione. U sistema permette ancu à i studienti di salvà u so travagliu è di mandà à u maestru.

Eccu alcune applicazioni interessanti di ZSPACE

LEOPOLI: U mudellu 3D hè fattu in ogni campu da l'architettura à l'automobile, da l'alimentariu à u turismu. Sta pratica hè critica per insignà i principii di u sistema. L'app aiuta i studienti à cuncepisce l'uggetti 3D è à preparalli per a stampa.

LABORATORIO DI FRANKLIN: Guida i studienti in cuncetti elettrici è rileva prublemi in circuiti difettosi. Un'altra applicazione interessante hè GEOGEBRA. Cù questu, i studienti ponu capisce e funzioni in matematica, geometria è algebra assai più facilmente cù u sistema 3D.

ZSPACE STUDIO: Pudete paragunà, disassemble, analizà, misurà è annotà migliaia di mudelli 3D da a galleria in questa app. Utilizendu u mudellu di cori è a penna zSpace, pudete navigà trà e valvule di u cori è ancu disassemble u core per capiscenu cumu funziona.

NEWTON'S PARK: In u Parcu di Newton, chì hè soprattuttu preparatu cù i corsi di fisica è di scienza in mente, pudete fà esperimenti per approfondisce a vostra cunniscenza di forza è muvimentu. Pudete ancu sviluppà i vostri prughjetti in più è creà i vostri esperimenti in un ambiente virtuale. Pudete ancu esaminà istantaneamente e lege di a fisica in a gravità di Jupiter.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*