China Factory Volvo per uttene energia da biocarburanti è ventu

pianta gin volvo per risponde à a so energia da u biocarburante è da u ventu
pianta gin volvo per risponde à a so energia da u biocarburante è da u ventu

A fabbrica di Volvo in Daqing, in Cina, funziona interamente cù energia pulita. Utilizendu 83 per centu di biocarburante è 17 per centu di energia eolica, a fabbrica impediscerà circa 34 mila tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu annu.

U situ di fabricazione in a pruvincia di Heilongjiang seguita cusì l'esempiu di a più grande pianta Sino-Volvo in Chengdu cù energia neutra di carbonu da l'annu passatu. In fatti, quant'è u 90 per centu di e facilità di e fabbriche sorelle di Geely in u mondu funzionanu cù stu tipu d'energia.

E piante di biocarburanti chì alimentanu a fabbrica in Daqing utilizanu i resti di u terrenu è i prudutti forestali dispunibuli lucali è continuamente per generà energia elettrica. À questu hè aghjuntu l'energia rinnuvevule ottenuta da u ventu. L'autorità dichjaranu chì a sustenibilità hè cusì impurtante per elli cum'è a sicurità, enfatizendu chì questu hè decisivu per i so scopi di u cambiamentu climaticu.

Parallelamente à l'iniziativa di energia verde di Daqing, a pianta principale hè ancu esigenti progressi in a limitazione di l'emissioni di carbone in tutti i so prucessi di fabricazione in Cina. In questu cuntestu, Volvo hà dumandatu à i so fornituri lucali per aduprà ancu l'energia neutrale in carbonu.

Per d 'altra banda, Volvo mira à una pruduzzione piena di carbonu neutrale per u 2025. Dunque, in quattru anni è cunsiderendu i prucessi totali, l'impronta di carbone di i veiculi consegnati à u cunsumadore serà ridutta di 2018 per centu cumparatu cù 40. A marca hà u scopu di diventà un affari cumplettamente neutrale in carbonu da u 2040.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*