Porsche Turchia Tutte e Rete di Ricarica di Vittura Elettriche Si Espande à

reta di ricarica di vitture elettriche porsche tum fundata nantu à u turkiyeye
reta di ricarica di vitture elettriche porsche tum fundata nantu à u turkiyeye

Porsche hè diventata a prima marca di l'automobile in Turchia à stabilisce una rete di carica per tutte e vitture elettriche. Porsche Turkey, chì hà realizatu a stallazione di 7.8 stazioni di ricarica cù un investimentu di 100 milioni di TL in tuttu u paese, hà da scopu di aumentà a quantità d'investimentu à 10 milioni di TL è u numeru di stazioni di ricarica à 190 à a fine di l'annu.

Essendu u capu di u mercatu in a vendita di vitture puramente elettriche in Turchia à a fine di u 2020, Porsche cuntinueghja i so investimenti infrastrutturali per e vitture elettriche. A marca allarga a so reta di stazioni di ricarica Porsche cù ogni ghjornu chì passa, cù u lanciu di u Taycan, u primu mudellu di vittura sportiva completamente elettrica, in Turchia l'annu passatu.

Indicà chì, cum'è Porsche Turchia, anu fattu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di l'ecosistema di i veiculi elettrici di Turchia cù i so investimenti, u Porsche Marketing Manager Selim Eskinazi hà dettu: "In 2020, furniremu una stazione di ricarica di 3 ore per i nostri clienti è tutti l'utilizatori di i veiculi elettrici, cumpresu a stazione di ricarica più veloce di Turchia cù kW 350 7.8. In u risultatu d'un investimentu di milioni di TL, avemu finitu a stallazione di stazioni di carica 100 in tuttu u paese. Grazie à tuttu u travagliu di a squadra di u Serviziu Post-Vendita Porsche, Porsche hè diventata a prima marca di l'automobile è u 4u più grande operatore di carica in Turchia per avè una rete di carica ".

Nutendu chì anu da cuntinuà i so investimenti in l'elettromobilità in 2021, Selim Eskinazi hà dettu: "Avemu u scopu di ghjunghje à un totale di 320 stazioni in a nostra rete di carica, cù a stazione di ricarica Porsche 117KW DC da esse installata in Doğuş Oto Kartal è a nova carica AC Porsche. stazioni in tutta a Turchia à a fine di aprile. À a fine di l'annu, u nostru ammontu d'investimentu tutale ghjunghjerà à 100 milioni di TL cù stazioni di carica AC è stazioni di carica DC di 10.1KW è sopra à ciò chì pensamu à stallà à i nostri rivenditori. U nostru scopu in 2021 hè di ghjunghje à 190 caricatori ", disse.

Stazione di ricarica per e case

Eskinazi hà dichjaratu chì e stazioni di carica 350KW è 320KW chì anu stallatu in u Porsche Experience Center ponu riempie a bateria di Taycan da 0 per centu à 80 per centu in circa 22,5 minuti. Eskinazi hà dettu: "Avemu evaluatu l'installazione di 2020 stazioni di carica per e case è i posti di travagliu di i nostri clienti chì anu urdinatu veiculi in 2021 è 335".

U primu centru di riparazione di batterie di Turchia apre

Eskinazi hà dettu: "Per furnisce u serviziu post-vendita per Porsche Taycan in tutti i nostri rivenditori, avemu finitu l'investimenti di furmazione in 2020 in u scopu di l'apertura di u primu centru di riparazione di batterie di Turchia, chì serà stabilitu in Doğuş Oto Kartal è hà da esse. furnisce serviziu à parechji paesi cum'è Turchia è Porsche l'Europa di l'Est. In 2021, continueremu i prucessi d'investimentu per stabilisce un centru di riparazione di batterie in un altru centru Porsche vicinu à Doğuş Oto Kartal.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*