U prublema crescente di u trasportu di merci stradale: a crisi di i cunduttori

prublema crescente di crisa di i cunduttori di trasportu di merci stradale
prublema crescente di crisa di i cunduttori di trasportu di merci stradale

Cum'è in u mondu sanu, u trasportu stradale ghjoca un rolu impurtante in l'attività di u cummerciu domesticu è straneru di Turchia. In u nostru paese, u trasportu internaziunale di merci stradale occupa u sicondu postu dopu à u trasportu marittimu internaziunale in quantu à u valore è u pesu, è i veiculi stradali sò usati à un altu ritmu in tutta l'operazione di trasportu, eccettu per i primi è l'ultimi gammi di trasportu, postu chì permette u trasportu ininterrottu trà i punti di uscita è di destinazione. L'autostrada hè preferita da circa 90% in l'attività di trasportu domesticu di carichi.

Oghje, u trasportu stradale hè affruntatu cù una crisa chì cuncerna strettamente i partiti di a vita ecunomica cum'è i logistici, l'imprese di cummerciu esteru, i distributori è i cunsumatori : a crisa di i cunduttori. A crisa vissuta in l'impieghi di i cunduttori, chì hè a vita di l'autostrada, vene à una situazione chì affetterà l'attività di u cummerciu esteru. U sustegnu di l'attività di produzzione per migliurà l'ecunumia è aumentà l'esportazioni ùn pò micca avè l'effettu previstu per via di prublemi pussibuli in a consegna di i prudutti manufatti à i cunsumatori. L'impiegazione di i cunduttori hè u prublema più impurtante chì l'imprese di a flotta face oghje è chì affetterà negativamente e so attività cummirciali in u cortu termini, se e precauzioni necessarie ùn sò micca pigliate. Ancu in Germania, chì hè unu di i paesi principali in u settore logisticu, ci hè una carenza di circa 40.000 XNUMX camionisti ogni annu.

L'impattu ecunomicu di l'impieghi di i cunduttori in a consegna di i manufatti à u cunsumadore hà ancu una altra dimensione chì affetta i costi di logistica. L'imprese di a flotta ricorrenu à migliurà ecunomica per mantene i cunduttori chì impieganu in l'attività di trasportu stradale. Cù l'aumentu di e spese di l'imprese, i costi di logistica aumenteranu, l'esportatore chì hè previstu di aghjunghje un valore à u paese avarà difficultà è u putere cumpetitivu di i prudutti d'esportazione produtti in Turchia serà affettatu negativamente per via di l'aumentu di i costi. . Un aumentu di i prezzi di i cunsumatori hè ancu un risultatu previstu.

Ùn hè micca difficiule di predichendu i fatturi chì preparanu u prucessu chì porta à a crisa di u driver. Lunghi attese è ritardi à e porte di e fruntiere, in particulare in Kapıkule, è e cundizioni umanitarii straining di queste lunghe attese sò trà questi fattori. U comunicatu di stampa fattu da UTIKAD in quantu à sta questione hè stata largamente coperta da u publicu. I ministeri anu fattu studii è determinazioni nantu à u sughjettu. Ancu s'ellu si facenu migliurà in questa zona, i cunduttori di camion chì sò digià stanchi sò intruti in un prucessu difficiule cù a pandemia.

Cum'è citatu in u Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2020, publicatu à l'iniziu di questu annu, "a prima di e misure pigliate da i paesi per via di a trasmissione di coronavirus per via di u cuntattu fisicu era di chjude è limità i passaghji di e fruntiere. U trasportu internaziunale di merci hè statu ritardatu per via di restrizioni cum'è a quarantena è i screening di salute imposti à i cunduttori, è e file lunghe sò state formate à e porte di fruntiera. E pratiche di convoi obligatorii per i veiculi chì i paesi di transitu si distinguenu ancu cum'è un altru fattore chì causa questi ritardi ". Mentre chì sti prublemi ligati à a carica sò stati sperimentati, chì era a situazione di i cunduttori chì portavanu quella carica? I cunduttori anu da aspittà assai ore, ancu ghjorni, senza esce da i so veiculi. Mentre stavamu campendu una vita ristretta in e nostre case per via di u curfew, i camionisti internaziunali passavanu i so ghjorni in a cabina di u cunduttore, chilometri di distanza da e so case. Sò stati messi in quarantena in i paesi in cui andavanu cum'è parte di e misure COVID-19. In i primi tempi di l'epidemie, anu avutu difficultà à truvà maschere. Alcuni di i cunduttori di camion chì anu travagliatu in parechje cundizioni avversi in u periodu pre-pandemicu ùn anu preferitu travaglià in operazioni di trasportu internaziunale di merci durante a pandemia di COVID-19.

A professione di chauffeur, chì hà obbligazioni sia da u latu di u driver sia di u patronu, aspittendu à e fruntiere, difficultà purtate da a pandemia, difficultà per ottene visa, scadenza di visa è problema di visa non rinnuvevule, immigrati illegali chì rischianu a vita è a carriera prufessiunale di i cunduttori, micca i posti di riposu puliti, micca adattati per manghjà Hè persu a so attrazione per ragioni cum'è a mancanza di lochi è i parcheghji insufficienti. Mentre era una professione chì furnia boni profitti in i periodi precedenti, offriva l'uppurtunità di vede diversi paesi è era preferita da i ghjovani, l'imprese anu difficultà à truvà driver in u periodu attuale. Hè diventatu assai difficiule per e cumpagnie di truvà rapidamente un cunduttore prufessiunale, in particulare per i cunduttori chì sò stati catturati in una pandemia è sò in quarantena. L'imprese chì cercanu cunduttori chì sò abbastanza affidabili per confià e so carichi è chì sò tecnichi è professionali competenti / sperimentati mostranu sta carenza cum'è u prublema più impurtante chì sperimentanu oghje. Sò più preoccupati per u futuru.

A guida di camion internaziunale pare esse luntanu da esse una professione preferita soprattuttu da i ghjovani. In particulare dopu à l'anni 2000, quelli chì sò nati in un mondu in l'arme di a scienza è a tecnulugia ùn preferinu più sta professione. Ancu s'è i camioni sò furnuti cù l'ultime tecnulugia è anu un largu cunfortu, e cundizioni di vita difficili, avè da stà in u camion per dui à trè mesi secondu a strada, a vita suciale limitata è di sicuru l'altri prublemi citati sopra, u 80's 90. Ùn hè micca abbastanza per sta professione, chì hè u sognu di parechji zitelli in l'ultimi anni.

Sta professione, chì ùn hè micca preferita da i ghjovani, ùn hè micca preferita ancu da e donne. Ancu s'è avemu vistu esempi à l'esteru, i cunduttori di camioni femine sò abbastanza rari per esse u sughjettu di nutizie in u nostru paese. Saria appruvatu per aghjunghje u prublema di sicurezza à tutti i prublemi citati per e donne. U fattu chì solu i cunduttori maschili sò implicati in a professione di chauffeur, induve e donne ùn ponu esse attivamente truvate, è l'imaghjini di a professione di una "professione maschile" restringe u mercatu di u travagliu.

Comu si vede, parechji attori ci vole à agisce in cunfurmità cù un scopu cumunu per chì i mutori, chì i so sforzi è a sperienza avemu bisognu, cuntinueghjanu sta professione è esse u mutore di scelta trà i ghjovani. E cundizioni di u travagliu duveranu esse migliurate, a facilità deve esse furnita per prublemi cum'è l'ottenimentu di visa è passaghji di fruntiere, i cunduttori duveranu esse accettati cum'è citadini di u mondu, a cundizione di riposu è strutture di alloghju deve esse migliurata, a percepzione chì a guida hè di un statutu suciale bassu. cambiatu, l'istituzioni duveranu urganizà furmazioni spiciali pè a professione di chauffeur, è e donne anu da esse incuraghjite à diventà camionisti.In ultimamente, sta professione deve esse rinvivita è rinvivita. A crisa di i cunduttori deve esse trattata inseme cù tutti l'attori di u cummerciu esteru è u pianu d'azzione da creà deve esse implementatu rapidamente.

Ancu s'è u mondu hè nantu à a strada di a digitalizazione, a necessità di u putere umanu è umanu hè una realità innegabile. Ancu s'è i veiculi senza cunduttore è i camioni autonomi sò citati in quasi ogni piattaforma, ùn deve esse scurdatu chì u mondu hè sempre in a palma di e mani di e persone. Dunque, ancu s'è i veiculi autonomi sò stati disignati in un mondu furmatu da l'omu, l'esistenza di l'omu ùn deve esse ignorata. Altrimenti, i carichi trasportati cumincianu à pisà assai in u settore in u periodu à vene.

Ezgi Demir
Specialista in Relazioni Settoriali UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*