Seka Park Skateboarding Track rinnuvatu

pista di skateboard di seka park rinnuvata
pista di skateboard di seka park rinnuvata

A pista di skateboard situata in u vechju Parcu Seka, unu di i più grandi prughjetti di trasfurmazioni industriali di Turchia, in u centru di a cità di Izmit, ghjustu annantu à a spiaggia, hè stata rinnuvata. A pista, chì ùn pudia esse usata durante u travagliu, hè diventatu un destinazione frequente per i ghjovani amatori di l'adrenaline dopu à u travagliu.

PISTA Rinnovata

Seka Park, unu di i più grandi parchi di cità in u mondu è u più grande prughjettu di trasfurmazioni industriale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hè unu di i lochi più frequenti di i citadini. Seka Park, chì attrae l'attenzione di i citadini, sottumette periodicamente travaglii di rinnuvamentu. In questu cuntestu, a pista di skateboard Seka Park, chì attrae a più attenzione di i ghjovani, hè stata rinnuvata da u Dipartimentu di Parci è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli.

VECCHI MATERIALI REMOVES

In parte di l'opere realizati da u Dipartimentu di Parchi è Giardini, i parti di u chjassu sò stati smontati. U vechju materiale di superficia di a pista esistente hè statu eliminatu. I pezzi rotti di i materiali utilizati com'è sei-pack sò stati rimpiazzati. I pezzi chì anu persu a so funzione nantu à a custruzzione di l'acciaio sò stati rimpiazzati cù novi è pittati. I materiali di superficia sò stati sabbiati è verniciati da e squadre. Diversi travaglii grafichi fatti in l'attellu CNC sò stati aghjuntu à parechji punti nantu à e piste.

"ESEMPLU PARCU À TURCHIA"

İrem Keskin hà dichjaratu chì anu accoltu cù gioia a rinuvazione di a pista; "Pattinu da quandu era zitellu. Semu assai felici chì stu locu hè statu rinuvatu. Dapoi ch'e aghju fattu stu sport da u zitellu, aghju visitatu e piste di skateboard in parechje cità. Nisunu di elli era cum'è a pista quì. Questa hè una traccia bella cuncepita, fatta da u calculu di l'anguli di saltu. Ci hè stata usu di usu cù u tempu. Avà hè stata rinnuvata è hè assai bella. Hè diventatu un parcu puntatu in Turchia ", disse.

"Aghju preparatu per e cumpetizioni quì"

L'atleta di skateboarding Caner Sap, chì hà dichjaratu ch'ellu si preparava per i cuncorsi in Turchia quì; "U primu scontru sta pista in u 2006, quandu hè stata fundata. Ci sò stati cuncorsi in Turchia in 2011 è 2012. Aghju avutu u terzu postu in i dui. Aghju preparatu per quelli cuncorsi in questu parcu. Ci hè statu un rinuvamentu seriu in u nostru parcu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*