Primu Navi di Crociera di a Staghjoni Viking Sea Arrive à u Portu di Cruciera di Bodrum

U primu battellu di cruciera di a stagione hè ghjuntu à u Viking Sea Bodrum Cruise Port.
U primu battellu di cruciera di a stagione hè ghjuntu à u Viking Sea Bodrum Cruise Port.

U Portu di Crociera di Bodrum hà accoltu a nave Viking Sea posseduta da Viking Cruises. Bodrum Cruise Port, chì offre servizii di sicurezza superiore è terminali in più di a so posizione strategica in l'Egeu, hè diventatu a scelta di a cumpagnia di cruciera.

Viking Sea, a prima nave da crociera di a stagione, chì attraccava in u distrittu di Bodrum di Muğla, si firmò à Bodrum Cruise Port per u cambiamentu di l'equipaggiu è l'acquistu di alimentazione. Suspendendu i so viaghji cù a pandemia, a nave hà accettatu u so equipaggiu di 120 persone da diverse parti di u mondu da u Bodrum Cruise Port per preparà a rioperazione.

Viking Sea hà pigliatu u so equipaggiu à bordu dopu i cuntrolli di salute. U Protocolu di Salute, Sicurezza è Ambiente GPH, chì include misure COVID-19, hè statu implementatu durante u prucessu di operazione. L'equipaggiu, chì hè ghjuntu unu à unu in autobus, hà imbarcatu à a nave dopu à e misurazioni di u focu in cunfurmità cù a distanza suciale. In u quadru di e misure pigliate, i bagaglii di l'equipaggiu sò stati disinfettati è purtati à l'edificiu terminal. Tutti i participanti in l'operazione eranu sottumessi à e stesse regule.

Haluk Hızlan, Direttore Generale di Bodrum Cruise Port; "A spidizioni di u Viking Sea hè un'indicazione chì l'industria di a cruciera, chì hè stata affettata da COVID-2020, hà da principià à rinviviscia in 19. Oghje, avemu pigliatu tutte e misure necessarie in cuuperazione cù l'autorità di a Direzzione Generale di Frontiera è Costa, l'autorità portuaria di Bodrum, a polizia marittima di Bodrum è a Direzzione Doganale di Bodrum. L'operazione riescita serà ancu una riferenza impurtante per i futuri voli. Cù u locu strategicu di a Turchia, a rete di trasportu aereu avanzata è a cunvenzione chì furnisce in l'applicazioni di visa, anticipemu chì i viaghji tecnichi seranu fatti in altri porti turchi, in particulare in Bodrum, in u periodu à vene.

Viking Sea, chì hè stata aspittendu à l'ancora in u portu talianu di Trieste per un bellu pezzu, si trasladarà à u portu di Limassol dopu avè ricevutu u so equipaggiu è u suminatu necessariu da Bodrum. Custruitu in 2016, Viking Sea hà una capacità di 930 passageri.

Bodrum Cruise Port hà ricevutu u certificatu "Safe Travels" rilasciatu da WTTC (World Travel and Tourism Council) in 2020. Cum'è un portu Global Ports Holding, GPH implementa protokolli di salute, sicurezza è ambiente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*