TCG ANADOLU per diventà una nave SİHA

tcg serà una nave di a marina anatolica
tcg serà una nave di a marina anatolica

President of Defense Industries Prof. hà datu una entrevista speciale nantu à NTV. Dr. İsmail Demir hà datu infurmazioni impurtanti nantu à i sistemi S/UAV da esse implementati in TCG ANADOLU.

Nanzu, dichjarazioni sò state fatte chì un veìculu aereo senza equipatu armatu esse dispiegata nantu à a nave d'assaltu anfibiu TCG ANADOLU. In l'ultima dichjarazione fatta da SSB İsmail Demir, hè statu dichjaratu chì una variante speciale di i sistemi Bayraktar TB2 SİHA serà implementata à TCG ANADOLU. In a so dichjarazione, Demir hà dettu: "Ci sò UAV chì decollanu / atterranu in Anatolia, TB2 apposta per questu, è altre piattaforme à ala fissa. Fà di l'Anatolia una nave UCAV hè à l'agenda ". hà dettu. U sistema UAV Bayraktar TB3, chì e so attività di sviluppu sò in corso da Baykar Defense, hè pensatu à esse u sistema UAV basatu in Bayraktar TB2 sviluppatu apposta per TCG ANADOLU.

A dichjarazione finale nantu à l'attività di custruzzione di TCG ANADOLU, chì serà a più grande nave di guerra di Turchia, hè stata fatta da u SSB Prof. Dr. Hè stata fatta da İsmail Demir. Demir, chì hà scontru cù i membri di a stampa in ghjennaghju 2021, hà fattu dichjarazioni annantu à i sistemi previsti per esse consegnati à e forze di sicurezza in 2021. In a so dichjarazione, Demir hà dichjaratu chì a Nave d'Assault Amphibious Multi-Purpose L2021 TCG ANADOLU, custruita à Sedef Shipyard, serà consegnata à u Cumandante di e Forze Navali in 400.

L400 TCG ANADOLU, chì a so principale integrazione di u sistema di propulsione è di propulsione hè stata cumpletata, cuntinueghja i so Test di Acceptazione Portu (HAT). Serà consegnatu à e Forze Navali Turche in 2021. Sedef Shipyard hà dichjaratu chì ùn ci era micca prublemi cù u calendariu è chì i travaglii cuntinueghjanu cum'è previstu. TCG ANADOLU, chì serà u flagship quandu hè mandatu à a Marina Turca, serà ancu a più grande piattaforma di cummattimentu in a storia di a Marina Turca.

Un UAV di classe "tattica" serà capace di decolla da a pista di TCG Anadolu

Una visita hè stata fatta à a nave da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank per esaminà personalmente l'ultima situazione in TCG Anadolu, chì cuntinueghja à travaglià in Sedef Shipyard.

In a dichjarazione fatta da u Ministru Varank durante l'esaminazione di a nave, hè stata sottolineata chì Turchia guadagnà novi capacità è guadagnà cù TCG Anadolu. In a dichjarazione fatta da u presidente di l'industria di difesa, İsmail Demir, hè statu annunziatu chì a consegna di TCG Anadolu à e Forze Navali hè stata posposta da 19 à 2020 per via di a pandemia di COVID-2021. Inoltre, cum'è una questione impurtante, hè statu dichjaratu chì i UAV puderanu esse dispiegati invece di e plataformi di l'aeronautica in Anatolia, ancu s'ellu ùn anu micca ritruvatu durante a consegna di a nave.

TCG ANATOLIA

In u scopu di u prugettu Multi-Purpose Amphibious Assault Ship (LHD) iniziatu da u SSB, a custruzzione di u TCG ANADOLU hè stata cuminciata. A custruzzione di a TCG Anadolu Ship, chì pò trasferisce una forza di almenu una dimensione di battaglione à u locu designatu cù u so propiu supportu logisticu, senza bisognu di supportu di a basa di casa, cuntinueghja à u Cantieru Sedef in Tuzla, Istanbul.

TCG ANADOLU purterà quattru Veiculi Mecanizzati di Sbarcu, dui Veiculi di Sbarcu Aria Cushioned, dui Veiculi d'estrazione di u persunale, è ancu aerei, elicotteri è veiculi aerei senza pilota. U spustamentu pienu di a carica di a nave di 231 metri di lunghezza è 32 metri di larghezza serà di circa 27 mila tunnellate.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*