TCG ANADOLU sera mis en service au plus tard fin 2022

tcg anatolia serà messu in serviziu à u più tardi
tcg anatolia serà messu in serviziu à u più tardi

In una entrevista cù u ghjurnalistu Hakan Çelik, SSB İsmail Demir hà dettu chì TCG ANADOLU entrerà in l'inventariu à a fine di u 2022 à u più tardi.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà rispostu à e dumande di u ghjurnalistu Hakan Çelik nantu à l'attività in u campu di difesa. İsmail Demir hà ancu fattu alcune dichjarazioni impurtanti in quantu à u prugettu TCG Anadolu.

Hakan Çelik "Quandu entrerà in ghjocu a nave anatolica?" İsmail Demir hà dichjaratu chì l'ultima data hè u 2022 è hà dettu: "A data prevista era a fine di u 2022. U nostru presidente hà pigliatu a parolla per avanzà sta data. Vulemu spinghje ancu più. U bastimentu Anatolian hè capaci di cambià u paradigma in i mari. Inseme cù veiculi blindati è elicotteri, serà ancu capace di portà UAV è SİHA. Pò esse usatu in operazioni multi-purpose ". Rispose cù e so parolle.

Hakan Çelik "Ci hè un altru navi cum'è questu chì pò sbarcà un UAV-SIHA?" İsmail Demir hà rispostu: "No, a nostra nave anatolica serà a prima in u mondu in questu sensu. U nostru presidente hà ancu stabilitu l'obiettivu di sviluppà un altru tipu di trasportatore di aerei in una tappa più tardi. hà fattu dichjarazioni.

"TCG ANADOLU serà una nave SİHA"

In una entrevista cù NTV à l'iniziu di marzu 2021, SSB İsmail Demir hà dichjaratu chì una variante speciale di i sistemi Bayraktar TB2 SİHA serà implementata in TCG ANADOLU. In a so dichjarazione, Demir hà dettu: "Ci sò UAV chì sbarcanu / decollanu in Anatolia, TB2 apposta per ellu è altre piattaforme à ala fissa. Fà di l'Anatolia una nave SİHA hè à l'agenda ". hà fattu dichjarazioni. U sistema Bayraktar TB3 SİHA, chì e so attività di sviluppu cuntinueghjanu da Baykar Defense, hè previstu di avè una struttura d'ala plegable è ancu esse un sistema SİHA basatu in Bayraktar TB2 sviluppatu apposta per TCG ANADOLU.

In u prucessu di trasfurmà TCG Anadolu LHD in una nave armata di veìculi aerei senza pilota (SİHA), trà 30 è 50 piattaforme Bayraktar TB3 SİHA cù ali pieghevoli seranu dispiegate à a nave. I sistemi Bayraktar TB3 SİHA seranu capaci di atterri è di cullà cù u ponte di TCG Anadolu. Hè dichjaratu chì cù u centru di cummandu per esse integratu in TCG ANADOLU, almenu 10 Bayraktar TB3 SİHAs pò esse usatu in operazioni à u stessu tempu.

Un UAV di classe "tattica" serà capace di decolla da a pista di TCG Anadolu

Una visita hè stata fatta à a nave da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank per esaminà personalmente l'ultima situazione in TCG Anadolu, chì cuntinueghja à travaglià in Sedef Shipyard.

In a dichjarazione fatta da u Ministru Varank durante l'esaminazione di a nave, hè stata sottolineata chì Turchia guadagnà novi capacità è guadagnà cù TCG Anadolu. In a dichjarazione fatta da u presidente di l'industria di difesa, İsmail Demir, hè statu annunziatu chì a consegna di TCG Anadolu à e Forze Navali hè stata posposta da 19 à 2020 per via di a pandemia di COVID-2021. Inoltre, cum'è una questione impurtante, hè statu dichjaratu chì i UAV puderanu esse dispiegati invece di e plataformi di l'aeronautica in Anatolia, ancu s'ellu ùn anu micca ritruvatu durante a consegna di a nave.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*