U Cantiere Navale Prughjettu Istanbul Aumenterà u Valore di Marca di Istanbul

U prughjettu di u cantiere navale istanbul aumenterà u valore di a marca di Istanbul
U prughjettu di u cantiere navale istanbul aumenterà u valore di a marca di Istanbul

Adil Karasiamiloğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu ispezioni à Shipyard Istanbul. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì pensanu à compie a prima fase di u prugettu versu a fine di u 2022; Ellu hà dichjaratu chì u Divanhane è l'Edificiu di l'Antica Stazione di Pulizia sò fora di stu prughjettu, è quandu a so risturazione è a so risturazione hè finita, saranu lasciati à u Cumandante di Campu di e Forze Navali cum'è prima.

"Travagliemu per purtà una zona di circa 700 mila metri quadrati à i residenti di Istanbul"

Enfatizendu chì u Cornu d'oru hè un locu assai impurtante per Istanbul, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

"Semu in Istanbul, a capitale di u mondu, u nostru pumu di l'ochju. Beyoğlu da un latu, Fatih da l'altru, Balat à a nostra manca, Süleymaniye è Hagia Sophia daretu à noi. À a nostra diritta, ci hè u Cimiteru di Kulaksız è u Tunnel Kasımpaşa Hasköy. Di novu, u Ponte di u Cornu d'oru hè davanti à noi. Ci hè un travagliu febbrile in corso per diventà Taşkızak Shipyard cù u so anticu nome è Shipyard Istanbul cù u so novu nome. Travagliemu per purtà una zona di circa 700 mila metri quadrati à i residenti di Istanbul. "

"Avemu ancu risturà è rinvivisce u Divanhane è l'Edificiu di a Vecchia Stazione di Pulizzia"

Nutendu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu implementatu prughjetti di trasportu assai impurtanti in ogni parte di u nostru paese, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì, da una banda, u nostru patrimoniu storicu è culturale hè prutettu.

Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Anticamente Taşkızak Shipyard, cù u so novu nome Shipyard İstanbul, quandu sarà finitu, serà un centru di attrazione per Istanbul cù i so cinema, musei è spazii suciali. Quandu hè finitu, emergerà un travagliu chì si adatta à a storia è a cultura di Istanbul, cù opportunità di travagliu per almenu 20 mila persone è un scopu annuale di 30 milioni di visitatori. Quandu u prugettu hè finitu, 83 mila metri quadrati di edifiziu registratu seranu restaurati è dispunibuli à u publicu. Di novu, in u scopu di u prugettu, i travaglii di risturazione in l'edificiu Divanhane per eliminà a congestione di u trafficu à l'incrozione di u Tunnel Kasımpaşa Hasköy cù Bülent Demir Caddesi è Bahriye Caddesi, è i prughjetti per a restaurazione di l'antica stazione di polizia cuntinueghjanu sottu. l'appruvazioni è a tutela di u Cunsigliu di Conservazione. Divanhane è l'Edificiu di l'Antica Stazione di Pulizzia sò fora di stu prughjettu. Quandu a so risturazione è a so rinascita hè finita, saranu lasciati à u Cumandante di u Campu di e Forze Navali cum'è prima ".

"Un prughjettu chì aghjunghje valore à Istanbul"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì u prugettu darà cuntributi significativi sia à Beyoğlu sia à i so circondi, Kasımpaşa è Hasköy, inseme cù i chjassi pedonali, i camini di bicicletta è i camini di camminata nantu à a costa di 800 metri, hà dettu: "Hè un prughjettu chì vi aumentà u valore di a marca di Istanbul è aghjunghje valore à u so prughjettu. Cum'è in i nostri altri prughjetti, mettemu questu à a dispusizione di l'Istanbuliti in u megliu modu pussibule. Ci sò 23 opere registrate quì. Li restaurà è li mette à u serviziu di Istanbul. Li daremu un spaziu di vita. Avemu pensatu à compie a prima fase versu a fine di u 2022 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*