I travaglii di custruzzione di u situ industriale di Toybelen cuntinueghjanu à piena velocità

U travagliu di custruzzione di u situ industriale di toybelen cuntinueghja à piena velocità
U travagliu di custruzzione di u situ industriale di toybelen cuntinueghja à piena velocità

I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à piena velocità in a zona di u situ industriale di Toybelen, induve u situ industriale di Gülsan serà spustatu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Demir, hà dettu: "E scavi in ​​corso sò per esse finite. A stallazione prefabbricata serà fatta versu u principiu d'aprile. "À a fine di u 2022, i nostri cummercianti di Gülsan seranu avà in u so novu postu", disse.

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì face grandi sforzi per dà à Samsun una identità più muderna è cuntempuranea in a pianificazione urbana in u scopu di i so obiettivi di 2023, trasfirerà u Situ Industriale di Gülsan à u novu situ industriale da esse stabilitu in u locu di Toybelen. Ci hè un travagliu intensu in u situ industriale di Toybelen induve Gülsan si move. Hè statu dichjaratu chì u 95 per centu di u travagliu di scavi in ​​a zona, chì a custruzzione cuntinueghja rapidamente, hè statu finitu. Hè statu dichjaratu chì e installazioni prefabbricate seranu fatte in April. U situ industriale, chì serà custruitu nantu à 270 decares di l'area di riserva di 700 mila decare, includerà un totale di 100 buttreghi è 348 unità cummerciale, cumprese 200 negozi di 1178 metri quadrati è 1526 negozi di 82 metri quadrati.

U PIÙ GRANDE PROGETTI DI TRANSFORMAZIONE INDUSTRIALE

Dichjarà chì sò assai felici di risolve u prublema di u situ industriale di Gülsan, chì hè statu parlatu è cercatu una suluzione per parechji anni in Samsun, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu: "Quandu avemu finitu a custruzzione in Toybelen, demoliremu immediatamente. Gülsan è custruì una piazza degna di Samsun. Samsun vince in i dui rispetti. Prima, Gülsan serà demolitu è ​​diventerà un locu induve u nostru populu hà da passà un bonu tempu è induve ci saranu assai elementi culturali cumpresa a so moschea. Siconda, Samsun hà guadagnatu una nova industria muderna digna di sè stessu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*