Turchia dona i fucili d'infanteria MPT-55 è MPT-76 à u Montenegro

Turchia hà donatu u fucile di fanteria mpt è mpt à karadaga
Turchia hà donatu u fucile di fanteria mpt è mpt à karadaga

30 fucili d'infanteria MPT-55 è MPT-76 sò stati donati à e Forze Armate Montenegrine da Turchia. A dichjarazione fatta in quantu à i fucili d'infanteria donati da u Ministeru di a Difesa Montenegro hà riferitu à a cooperazione trà i dui paesi.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì a sovvenzione valeva circa 38.500 € è hà dettu: "L'Armata di u Montenegro hà ricevutu 38.500 fucili automatici da Turchia per un valore di circa 30 € in rigalu. Alay Logistics Deputy General Manager Veljko Mališić è l'Attache Militare di a Republica di Turchia anu evaluatu a donazione cum'è un indicatore di una cooperazione riescita trà i dui paesi. dichjarazioni sò state incluse.

In u 2019, Turchia hà firmatu un protokollu per donà 43.237 MPT-38,477 è 15 MPT-76 fucili d'infanteria cù un costu stimatu di 15 USD / 55 Euro à u Montenegro. U fucile d'infanteria principale di l'Armata Montenegro hè u fucile 5.56 × 45 mm G36.

Turchia sustene u rinfurzamentu di a struttura di l'Alleanza furnisce assistenza civile è militare à e forze armate di u so alliatu di l'OTAN Montenegro. U Montenegro hè diventatu u 2017th membru di l'OTAN in 29.

Turchia avia donatu l'equipaggiu medicale à u Montenegro cum'è parte di a lotta contru COVID-19. In l'aprile 2020, pruvisti sanitari cumposti da maschere, tuta è kit di diagnostichi sò ghjunti in Montenegro cù l'aviò di impulsi A400M di TAF.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*