Esportazioni per Aumentà cù u Portale di Logistica Turchia

L'esportazione aumenterà cù u portale logisticu di Turchia
L'esportazione aumenterà cù u portale logisticu di Turchia

L'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) hà spartutu cù u publicu a nova strada di strada è a nova visione di u travagliu "Export 220 Report" per l'esportatore, chì a bandiera turca sventa in più di 2021 paesi. In u rapportu chì benefiziu l'economia turca è l'ecosistema d'esportazione; u tema di focus hè statu determinatu cum'è "Cambia in a catena di fornitura globale".

In u rapportu sottu quattru rùbbriche principali chì metteranu in luce nantu à u futuru di l'espurtazioni; Quali settori brillaranu più in l'esportazioni in u futuru è e proiezioni annuali di l'esportazioni sò stati ancu inclusi. A prediczione chì l'Industria di l'Automotive, chì hè prevista per esporà 2035 miliardi di dollari in u 69,9, serà in u primu locu, Chimica è Prodotti seranu in u sicondu locu cù 42,2 miliardi di dollari, è l'industria di l'Abbigliamentu Ready-made and Apparel serà. in u terzu locu cù 24 billion dollars hè riflessu in u rapportu.In u rapportu hè statu dichjaratu chì u settore cù u più altu aumentu di l'espurtazioni in Turchia serà l'Industria di Difesa è Aviazione cù 2035 per centu. Hè ancu dichjaratu in u rapportu chì questu settore serà seguitu da l'Aquaculture è i Prodotti Animali cù un aumentu di 425 per centu, Macchine è Accessori cù un incrementu di 297 per centu, Carpet cun un incrementu di 179 per centu è Gioielli cun un incrementu di 164 per centu. . Realizà i so prughjetti unu per unu per u mira di "Turchia cù Surplus di Cummerciu Esteru", TİM hà datu a bona nutizia chì lanciarà un portale logisticu chì aumenterà u voluminu di l'esportazioni riunendu l'esportatore cù u mondu cun un clic à u rapportu. lanciari.

U presidente di TİM, İsmail Gülle, hà dettu: "E nostre esportazioni in l'ultimi 6 mesi anu superatu i 100 miliardi di dollari. In i prossimi 15 anni, aspittemu chì e nostre esportazioni aumenteranu cun grande momentu. Da quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu superatu ogni volta i nostri obiettivi di esportazione annuali. Cuntinuemu à pruduce è esportà più per u nostru paese. Cum'è TİM, avemu finitu a nostra preparazione per purtà una soluzione naziunale à u prublema glubale in logistica. Prestu, attiveremu u nostru Portale di Logistica Turchia è facemu stu portale a porta d'entrata per i nostri esportatori in u mondu.Cù u portale, guadagneremu vantaghji significativi in ​​a logistica mentre aumentendu u nostru voluminu di esportazione. U portale agisce cum'è un ponte trà e cumpagnie di logistica è i nostri esportatori. I nostri prudutti ghjunghjeranu avà à i quattru anguli di u mondu più veloce, più prezzu è più sicuru ".

Turkey Exporters Assembly (TIM), l'unica urganizazione ombrella di 61 Exporters' Association, 27 settori è 100 mila esportatori, cuntinueghja i so sforzi à piena velocità per ghjunghje u so scopu di esportazione è rinfurzà a marca "Made in Turkey". In questu cuntestu, TİM hà sparte a so nova roadmap è u novu travagliu di visione "Export 2021 Report" cù u publicu. Publicatu per a terza volta questu annu; U rapportu, chì include i dettagli di l'aspettattivi di l'esportazione è e previsioni, hè una guida per l'esportatori, in particulare per u periodu post-pandemia.

U tema focusu di u rapportu hè "Cambia in a catena di fornitura globale"

In u rapportu sottu quattru rubriche principali, u cuntenutu di quale era spartutu da u presidente TİM İsmail Gülle, u tema focale hè statu determinatu cum'è "Cambia in a catena di fornitura globale". Rapportu; "Ecunumia Globale è Economia Turca: Prestazione 2020 è Aspettativa 2021, Tendenze à Mediu è Longu Terme in u Cummerciu Globale: Opportunità è Rischi per a Turchia, Focus: Prucessu di Trasfurmazione in Catene di Supply Globale è Agenda TİM 2021. U lanciamentu di stampa di u rapportu hà assistitu u presidente di TİM İsmail Gülle è ancu i membri di u Cunsigliu di TİM è i presidenti di l'Unione. À u lanciamentu, cuntribuiscendu à u rapportu Prof. Dr. Emre Alkin, Dr. Can Fuat Gürlesel è u Prof. Dr. Cagri Erhan hà ancu participatu. Alkin è Gürlesel anu fattu una presentazione nantu à u rapportu.

Un portale chì aumenterà l'esportazioni cun un clic vene

À u lanciamentu, hè statu ancu datu a bona nova chì un prughjettu chì aumenterà u voluminu di l'esportazione serà implementatu. Grazie à u portale chì aprirà à u mondu, l'esportatori esportaranu più è uttene vantaghji significativi in ​​logistica.

"Avemu da esse preparatu per ogni scenariu"

U presidente di TİM, İsmail Gülle, hà dettu ch'elli stanu realizatu travaglii chì metteranu in luce u futuru di l'esportazioni è hà dettu: "U nostru Rapportu 2021 d'Esportazione hè una parte impurtante di sta visione. Per preparà per dumane, ci vole à vede u futuru oghje ; Avemu da esse preparatu per ogni scenariu. Avemu lasciatu daretu à un annu sfidau pienu di primi sia in a nostra famiglia di esportazione è in u mondu. 2020; Passò in a storia cum'è un annu in quale hà affettatu direttamente l'ecunumia, u cummerciu è i modi di fà affari. Era a recessione più seria in l'ecunumia dapoi a Siconda Guerra Munniali. Tuttavia, u nostru paese hè unu di i dui paesi G-20 chì chjusu un annu cusì difficiule cù u crescita ecunomica. Malgradu tutte e difficultà, ùn avemu mai firmatu a produzzione è l'esportazione. Mentre avemu battutu record di l'esportazione in parechji settori annantu à una basa annuale, avemu eliminatu l'effetti negativi di a cuntrazzione chì avemu avutu per via di a cessazione di u cummerciu in u mondu sanu, in particulare in April è May, finu à a fine di l'annu. In fatti, avemu realizatu a più alta esportazione mensile di tutti i tempi in dicembre. Quist'annu, spartemu u terzu di u nostru rapportu, chì hà guadagnatu una struttura tradiziunale, a nostra nova visione è a nostra nova roadmap ".

"U nostru paese hè ghjuntu à u primu postu cum'è un fornitore affidabile"

Nutendu chì, per via di i prublemi sperimentati in e catene di furnimentu l'annu passatu, i paesi importatori anu sperimentatu negatività di a dipendenza da una sola fonte di supply, Gülle hà dettu: "U tema di u nostru rapportu quist'annu era u "Processu di Trasfurmazione in u Supply Globale". Chain', chì hà guadagnatu impulsu cù a pandemia. U mondu sapi chì ùn pò più dipende di i prudutti di una sola regione, una sola fabbrica. À l'altezza di a crisa di furnimentu, u nostru paese si distingue cum'è un fornitore affidabile alternativu. In u nostru rapportu, avemu inclusu l'opere chì avemu fattu per guidà i nostri esportatori in quantu à capisce bè stu cambiamentu. U nostru rapportu hè custituitu da quattru rubriche principali; Ecunumia Globale è Prestazione 2020 di Turchia è Aspettative 2021, Tendenze à Mediu è Longu Terminu in u Cummerciu Globale, Prucessu di Trasfurmazione in Catene di Supplying Globale è l'Agenda 2021 di a nostra Assemblea ".

"U rapportu serà una bussola per i nostri esportatori"

Gülle cuntinuau cusì: U nostru scopu principale in a publicazione di u rapportu, chì serà una bussola per a nostra famiglia d'esportazione; In un periudu quandu u cambiamentu è a trasfurmazioni in u cummerciu mundiale sò cusì rapidi, per assicurà chì i nostri esportatori facenu passi fermi versu l'avvene senza rumpià cù u passatu è l'oghje... Avemu camminendu versu miri d'esportazione più altu è alzà a barra per i record. Avemu da rende questi rializazioni sustinibili, leghje i sviluppi currettamente, è valutà l'opportunità. Cù e nostre proiezioni settoriali è di mira, basate nantu à u mercatu, mediu è longu tempu incluse in u nostru rapportu, avemu u scopu di l'esportatori di vultà à i mercati cù un altu potenziale in i so settori. In u nostru rapportu, avemu analizatu a situazione di Turchia in u prucessu di trasfurmazioni in e catene di supply globale. U nostru paese hè trà i paesi chì ponu prufittà u più da u cambiamentu di e strutture di furnimentu glubale.

"Asperemu chì e nostre esportazioni aumenteranu cun grande momentu in i prossimi 15 anni"

Enfatizendu chì includenu ancu e previsioni di u cummerciu mundiale è di l'ecunumia per 2025-2030 è 2035 in u rapportu, Gülle hà dettu: "Asperemu chì e nostre esportazioni aumenteranu cun grande impulso in i prossimi anni 15. A nostra più grande aspettativa da i nostri esportatori hè chì anu ancu ingannatu. e nostre proiezioni attuali. Quandu venenu quelli ghjorni, in u 2030, in u 2035, vogliu scuntrà cun voi è dì: "I nostri esportatori anu fattu cusì bè chì i numeri chì avemu previstu per u 2021 eranu bassi". Travagliemu senza stop per stabilisce sta frase è superà e prughjezzione.

"I nostri scopi sò ragiunate, i nostri sogni sò illimitati"

Ogni mese, 1500 di e nostre cumpagnie si uniscenu à a famiglia di esportazione. In l'ultimi 6 mesi, e nostre esportazioni anu superatu 100 miliardi di dollari. Da quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu superatu ogni volta i nostri obiettivi di esportazione annuali. Cuntinuemu à pruduce, prumove è esporà più per stu paese; è noi. Perchè avemu una grande visione. In Turchia, chì cresce cù l'esportazioni, sia l'industriali, i pruduttori è i citadini risusciteranu. Avanzamu passu à passu versu u nostru scopu di "Turchia cù un Surplus di Cummerciu Esteru". I nostri scopi sò ragiunate, i nostri sogni sò illimitati...

Soluzione rapida cù u Portale di Logistica Turchia

Gülle, chì hà datu a bona nutizia di u portale logisticu chì furnisce una grande comodità à l'esportatori à u lanciamentu di u rapportu, hà dettu: "Cum'è TİM, seguimu attentamente i prublemi globali in a logistica. Avemu finitu a nostra preparazione per purtà una suluzione naziunale à stu prublema glubale. Lanceremu u nostru Portale Logisticu Turchia assai prestu. Facemu stu portale a porta di i nostri esportatori à u mondu. Mentre u nostru volume d'esportazione aumenterà cù u Portale di Logistica Turchia, guadagneremu vantaghji significativi in ​​termini di logistica. U portale agisce cum'è un ponte trà e cumpagnie di logistica è i nostri esportatori. I nostri prudutti ghjunghjeranu avà à tutti i cantoni di u mondu più veloce, più prezzu è più sicuru. In i ghjorni à vene, sparteremu i dettagli di u nostru Portale Logisticu Turchia cun voi, disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*