U più grande sustegnu in u Target Moon Journey di Turchia venerà da stampanti 3D

U più grande sustegnu in u scopu di u viaghju lunare di Turchia esce da a stampante.
U più grande sustegnu in u scopu di u viaghju lunare di Turchia esce da a stampante.

Emre Akıncı, Direttore Generale di u fabricatore di stampanti 3D lucali è naziunali Zaxe, hà dettu chì l'imprese 2023D seranu u più grande sustenitore di u Programma Spaziale Naziunale di Turchia, chì pensa à ghjunghje à a Luna per u 3. Spieghendu chì l'impresora 3D usata per pruduce parti critiche di razzi, Akıncı hà dettu: "Ora, i pezzi di ricambio necessarii per a raquette è a stazione sò pruduciuti cù stampanti 3D in u spaziu. A custruzzione di l'edificazioni per a superficia di a Luna è di Marte hè stata pruvata cù una stampante 3D. "L'alimentu di l'astronauti hè ancu stampatu cù una stampante 3D", disse. Akıncı hà dettu ancu chì, cum'è Zaxe, seranu felici di participà à u viaghju spaziale di Turchia cù u travagliu di ingegneri lucali.

Mentre l'annunziu di u Programma Spaziale Naziunale, in quale Turchia pensa à ghjunghje à a Luna da 2023, hà attiratu una grande attenzione in u paese è à l'esteru, l'imprese 3D sò a basa di studii spaziali. I sforzi di l'Agenzia Spaziale è Aviazione Americana NASA per mandà u primu cohete umanu à a Luna, nantu à l'urdinamentu di u presidente John F. Kennedy, dopu chì a Russia hà lanciatu u primu cohete in u spaziu, hà risultatu in una rivoluzione tecnologica in l'anni 1960. Parechji prudutti, da l'internet à a televisione, da i letti ortopedici à l'alimentu seccu, è ancu da u Teflon anti-scratch à u vetru, chì sò diventati parte integrante di a nostra vita oghje, sò stati scuperti per casu durante questa corsa spaziale. In seguitu, intrì in u serviziu di l'ecunumia. In l'ultimi anni 60, mentre chì i studii spaziali anu acceleratu novu, a tecnulugia di stampa 3D hè daretu à u viaghju à a Luna, cumpresa a Turchia, è l'avventura di Marte di SpaceX, di Elon Musk in i Stati Uniti.

A stampante 3D ùn hè micca solu per scopi educativi è hobby

A stampante 3D Zaxe, prodotta cù a capitale naziunale è naziunale di Turchia è utilizendu u software di ingegneri turchi, avarà ancu un rolu chjave in stu travagliu. U direttore generale di Zaxe, Emre Akıncı, hà dichjaratu chì l'imprese 3D sò a basa di u prughjettu di u cuntattu cù a Luna di Turchia è l'idee di e cumpagnie americane è cinesi per stabilisce colonie nantu à a Luna è Marte. Akıncı hà dettu: "A tecnulugia 3D ùn hà micca solu trasfurmatu i disinni di i studienti in realtà in a produzzione di pezzi di ricambio necessarii in l'industria o à u puntu di l'educazione, ma hè ancu diventatu u pruduttu chì stabilisce i limiti in a corsa spaziale". infurmazione:

"I studii spaziali sò sempre stati u campu induve a tecnulugia più alta hè aduprata è allora queste idee emergenti sò in qualche modu incorporate in l'ecunumia è l'ecosistema hè allargatu. Oghje, cù Turchia dicendu "Sò assai implicatu" in studii spaziali, l'impurtanza di Zaxe, una stampante 3D locale, diventa evidenti una volta di più. I nostri prudutti sò attualmente usati in centinaie di stabilimenti industriali. In novu, i studienti ricevenu educazione cù a nostra stampante 600D in più di 3 primarie, secundarie, liceu è università. À u listessu tempu, i genitori chì vedenu a cuntribuzione di l'impresora 3D à a creatività di una persona cumprà stampanti 3D per i so figlioli, mentre chì i nostri stampatori cuntinueghjanu a so attività in casa per pruduce pezzi di ricambio per vitture, motociclette è apparecchi di casa cum'è un hobby. "Ùn era micca pussibule per l'impresora 3D, chì si sò sparghje nantu à una zona d'usu cusì larga, per ùn esse aduprate in a corsa spaziale".

Stampa d'ughjettu in u spaziu

Spieghendu chì l'usu di stampanti 3D in u campu di u spaziu data di u 2014, Emre Akıncı hà dettu: "In questa data, un ughjettu hè statu pruduttu cù una stampante 3D per a prima volta in a Stazione Spaziale Internaziunale. Questu era un avvenimentu impurtante cum'è Neil Armstrong sbarcà nantu à a Luna. Perchè, per a prima volta, una stampante 3D hè stata prudutta in a stazione in u spaziu, marcà cusì una rivoluzione. In novu, in u stessu annu, a NASA hà stampatu chiavi di socket cù una stampante 3D nantu à a stazione spaziale. Allora, cumpagnie è istituzioni cum'è SpaceX è a NASA anu previstu d'utilizà stampanti 3D per custruisce edifizii è stazioni in Marte è a Luna è trasfurmassi in spazii abitabili. "Per questu scopu, l'area d'utilizazione di l'imprese 3D hè stata allargata", disse.

Cina principia i prucessi

Akıncı spiegò chì finu à u 2014, parti critiche di plastica, metalli è gomma di i coheti chì portavanu persone è materiali in u spaziu, cù una precisione di millesimi di millimetru, sò stati stampati cù stampanti 3D, ma studii nantu à l'usu di stampanti 3D in u spaziu. A Luna è Mars, chì seranu visitati fora di a superficia di a Terra, anu guadagnatu impulsu. "Questu hà ancu dimustratu l'impurtanza di u nostru settore", disse. Infine, Emre Akıncı spiegò chì in maghju 3, a Cina hà realizatu un eserciziu annantu à l'usu di una stampante 2020D per custruisce a basa chì pensa à stabilisce in u spaziu. "L'annu passatu, a Cina hà annunziatu chì hà pruvatu una stampante 3D in u so veiculu, chì hè stata in u spaziu. spaziu per 3 ghjorni, per custruisce edifici nantu à a Luna o Mars. U centru di a nova basa chì stabiliscerà in u spaziu l'annu dopu hè ancu vulsutu esse fattu cù una stampante 3D da a Cina. "Per questu scopu, anu sperimentatu a produzzione da diversi materiali cù stampanti 3D in u spaziu", disse.

E parti seranu prodotte in orbita

Affirmando chì a NASA hà firmatu recentemente un accordu di 73 milioni di dollari chjamatu 'On-Orbit Production and Assembly' cù una cumpagnia chjamata Made in Space, Akıncı hà dettu: "Un satellitu chì pò stampà e so parti cù una stampante 3D hè statu cuncepitu in u spaziu. "À questu puntu, cù u sviluppu di a tecnulugia, serà pussibule di stampà stazioni spaziali è razzi cù stampanti 3D in l'orbita di a Terra in u futuru", disse.

L'alimentazione di l'astronauti hè nantu à noi

Spieghendu chì e stampanti 3D ùn sò micca solu aduprate per attività di custruzzione in studii spaziali, u direttore generale di Zaxe Emre Akıncı hà dettu: "In u 2019, a carne hè stata prodotta in u spaziu per alimentà l'astronauti cù cellule di vacca. Questa era una rivoluzione in l'usu di l'impresora 3D per scopi di nutrimentu in u spaziu. Hè previstu chì sta tecnulugia servirà più l'umanità in u futuru. I sforzi di e cumpagnie israeliane in questa direzzione anu acceleratu. Quandu u successu aumenta, l'efficacità di l'imprese 3D aumenterà ancu à u listessu ritmu. "Cum'è Zaxe, seremu assai felici di participà à u prugramma Spaziale Naziunale di Turchia è di cumpiendu tutti i nostri duveri versu questu scopu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*