Finisce i prublemi di qualità energetica cù u primu filtru armonicu attivu domesticu DynamiX di Turchia

U primu è solu dinamicu di filtru armonicu attivu locale di Turchia
U primu è solu dinamicu di filtru armonicu attivu locale di Turchia

Elektra Elektronik, u pioniere di a tecnulugia di l'industria elettronica, mette fine à i prublemi di qualità energetica cù u primu è solu filtru armonicu attivu domesticu in Turchia, DynamiX.

I prublemi di qualità di l'energia sò unu di i prublemi più impurtanti di l'imprese è di e facilità di produzzione. In particulare, i sistemi basati in l'elettronica di putenza, cum'è i convertitori di frequenza, i motori, i rettificatori, l'alimentazione è i sistemi di illuminazione di risparmiu d'energia tiranu corrente brutta da a rete elettrica. In più di cumpunenti di freccia di rete, u currente tiratu include ancu cumpunenti armonichi generali, chì significa contaminazione elettrica. I filtri armonichi attivi, chì sò una soluzione efficace per a pulizia di l'armoniche chì causanu u malfunzionamentu di l'apparecchi sensibili in l'installazione, mette ancu fine à e perdite di travagliu è l'inefficienze di produzzione causate da a qualità di l'energia. Dichjarà chì, se u filtru adattatu ùn hè micca sceltu, tutti i dispositi elettrici utilizati in a stallazione saranu in risicu, u Manager di R&D di Elektra Elektronik, Tutku Büyükdeğirmenci, hà enfatizatu chì sta situazione pò ancu affettà altre imprese alimentate da u transformatore di distribuzione cumuna, causendu malfunctions frequenti. Büyükdeğirmenci hà rimarcatu chì a serie DynamiX, ​​u primu è l'unicu filtru armonicu attivu domesticu di Turchia produttu da Elektra Elektronik, prutegge e instalazioni da l'effetti disruptive di l'armoniche mostrendu un rendimentu di filtrazione superiore.

Soluzioni armoniche, chì sò sistemi utilizati per pulizziari l'armonichi, chì significanu a contaminazione elettrica; Hè spessu usatu in parechji spazii è settori induve i livelli di corrente armonica sò assai alti, cum'è l'industria automobilistica è siderurgica, industria tessili, impianti di trattamentu di l'acqua residua, porti induve gru, elettromagneti è sistemi simili sò cuncentrati, strutture logistiche, marittimi. U settore, marine è altre strutture industriali pesanti sò aduprate. I currenti armonichi indirettamente causanu tensioni armoniche elevate, causendu frequenti fallimenti di tutti i sistemi elettrici è elettronichi cunnessi à a rete elettrica in a facilità è chì portanu à perdite cummerciale. À questu puntu, i filtri armonichi attivi, chì sò e soluzioni armoniche più avanzate oghje, offrenu suluzioni efficaci à i prublemi di qualità energetica in l'imprese.

A mancanza di sceglie u filtru adattatu pò purtà l'installazione à un arrestu

Apuntendu chì ci sò parechji fatturi à cunsiderà quandu sceglite i filtri armonichi attivi, Elektra Elektronik R&D Manager Tutku Büyükdeğirmenci cuntinuò e so parolle, signalendu chì a putenza installata di a facilità per esse installata è a putenza di u transformatore di distribuzione deve esse prima determinata; "I standard anu diverse limitazioni armoniche per e strutture cù e diverse caratteristiche di trasformatore di putenza installata è di distribuzione. Prima, u livellu di distorsione armonica di destinazione di a facilità, determinata da i normi, deve esse determinatu. Inoltre, hè di grande impurtanza per determinà e caratteristiche di e carichi chì deve esse filtrati in a stallazione è, se pussibule, per piglià misure da sti carichi. Un altru elementu impurtante hè a determinazione di i tipi di cunnessione di e carichi destinati è a stallazione di un filtru armonicu attivu per quessa. Per esempiu, in una applicazione chì esige un filtru attivu trifase, quattru cunduttori, u rendiment di filtrazione desideratu ùn pò esse rializatu in casu di una installazione trifase, trè conduttori, è ancu e frequenze armoniche chì passanu per a linea neutra ùn ponu micca. esse filtrati. In riassuntu, se un filtru adattatu ùn hè micca sceltu per u prughjettu è l'area di l'usu, i prublemi, cum'è l'impossibilità di filtrà e frequenze armoniche mirate, ponu esse scontri, è u rendiment di filtrazione desideratu ùn pò esse rializatu. In questu casu, e instalazioni ùn ponu micca esse cumpletamente prutetti contr'à l'armoniche. In u risultatu di malfunzionamenti causati da l'armoniche, a vita di e macchine aduprate pò esse accurtata, causendu prublemi critichi è e facilità ponu esse arrestate ".

Tecnulugia chì prutegge e facilità da l'armoniche cù un rendimentu di filtrazione superiore

Dichjarà chì a serie DynamiX, ​​u primu è l'unicu filtru armonicu attivu di Turchia prodottu naziunale sviluppatu da Elektra Elektronik, mette fine à perdite di travagliu è inefficienze di produzzione per via di a qualità di l'energia, Büyükdeğirmenci hà dettu: "Grazie à a so infrastruttura basata in inverter, produce l'armonica. currente à a frequenza armonica necessaria è l'amplitude in uppusizione à a fonte armonica. "Producendu in fase, elimina i currenti armonichi da u latu di a rete. I filtri armonichi attivi ùn sò micca affettati da u livellu di corrente di carica cumparatu cù i filtri armonichi passivi è ponu filtrà simultaneamente tutte e frequenze da a 1a à a 51a armonica. I filtri passivi ponu filtrà solu à una sola frequenza armonica à quale sò sintonizzati, è a so prestazione di smorzamentu armonicu varieghja secondu u livellu di carica. Per questu mutivu, in l'applicazioni impegnative induve i currenti armonichi devenu esse cumpletamente è completamente eliminati, i filtri armonici attivi di a serie DynamiX pruteggenu e instalazioni da l'armoniche è i so effetti disruptivi, mostrendu un rendimentu di filtrazione superiore ". Hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*