L'attore maestru Rasim Öztekin hè statu addiu à u so ultimu viaghju

u maestru attore Rasim Oztekin hè statu onoratu in u so ultimu viaghju
u maestru attore Rasim Oztekin hè statu onoratu in u so ultimu viaghju

A cirimonia hè stata tenuta à u Teatru di Voice per u maestru attore Rasim Öztekin, chì hè mortu à l'età di 62 anni in l'uspidale induve hè statu internatu per una malatia di u cori.

U coffinu di l'artista, impannillatu in a bandiera turca, hè statu purtatu à u Teatru di Ses per a ceremonia di commemorazione, abbandunendu a porta principale di Galatasaray High School.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, chì hà assistitu à a cerimonia, hà dichjaratu ch'ellu era assai tristu da a morte di Öztekin è hà dettu: "(Öztekin) hà riesciutu à esse a nostra guida cù i nostri visi, emozioni è pinsamenti sorridenti, à volte noi stessi è à volte assai diffirenti. storie umane in televisione, in u cinema è in u teatru. disse.

U Ministru Ersoy hà dettu chì u maestru artistu hà ottenutu un successu assai diversu facendu chì l'audienza sente chì ellu hè in a vita mentre esercitu u so rolu.

Sottulineendu chì Öztekin hè un artista insustituibile, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Questa morte prematura hà tristu i nostri amanti di l'arte è artisti preziosi, in particulare a so famiglia. U nostru duvere hè di purtà a so mimoria à e generazioni future, per assicurà ch'ellu sia sempre ricurdatu, è per assicurà chì a maestria è l'insignamentu ch'ellu hà dimustratu sò trasmessi à e generazioni future. Cuntinueremu à fà a nostra parte, in cuuperazione cun elli, per tutte e nostre istituzioni d’arte, in particulare a nostra cumunità di teatru. Avemu persu un maestru assai preziosu. Vogliu sprimà e mo cundolenze à a so famiglia, i nostri artisti è amatori d'arte. Vogliu a misericordia di Diu per ellu è a pacienza cun voi ".

A cerimonia in u Teatro Sound hà assistitu da a moglia di l'artista Esra Kazancıbaşı Öztekin, u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Coşkun Yılmaz, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız, Kadıköy Parechji nomi anu assistitu, cumpresu u sindaco Şerdil Dara Odabaşı, l'attori Ulvi Alacakaptan, Okan Bayülgen è Şevket Çoruh.

U corpu di Öztekin hè statu intarratu in u Cimiteru di Zincirlikuyu dopu a preghiera in a Moschea di u Cimiteru di Zincirlikuyu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*