U zitellu chì ghjoca piace à manghjà

u zitellu chì ghjoca gode di manghjà
u zitellu chì ghjoca gode di manghjà

Medicana Sivas Hospital Specialist Psychologist Begüm Özkaya hà dettu: "Giocate cù u vostru zitellu prima di pusà à a tavula. U zitellu chì hè acclatatu da u ghjocu principia à gudiri di più l'alimentariu. disse.

Medicana Sivas Hospital Psychologist, Family and Marriage Counseling and Sexual Counselor Begüm Özkaya hà datu infurmazioni nantu à i duveri di i genitori per aiutà i zitelli à acquistà l'abitudine di manghjà.

Espristendu chì ùn hè micca abbastanza per i zitelli per manghjà assai per u so sviluppu, ma una dieta sana è equilibrata hè abbastanza, Özkaya hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza per i zitelli per manghjà assai, ma una dieta sana è equilibrata per u so sviluppu. Partendu da a zitiddina, i zitelli capiscenu chì ponu cuntrullà e so famiglie manghjendu o micca manghjendu. Cumplicendu e cose à l'ora di manghjà, ponu attirà l'attenzione di e famiglie nantu à elli, è ponu turmentà a mamma o u babbu cun quale sò arrabbiati. disse.

"Ùn forza micca u zitellu à manghjà"

U psicologu Özkaya hà dichjaratu chì ùn hè micca travagliatu per mette pressione nantu à u zitellu per manghjà, per ricumpensallu s'ellu manghja, è à u cuntrariu, per puniscelu quandu ùn hà micca, aghjustendu: "I genitori si lamentanu principalmente di a mancanza d'appetite di i so figlioli, in particulare in u periodu da 8-9 mesi à l'età di scola. Ancu u desideriu di u zitellu di manghjà cambia in certi periodi secondu u ritmu di crescita è a situazione persunale, in particulare trà l'età di 1-2 hè u periodu quandu l'appetite hè u più bassu. In questu periodu, hè cunnisciutu chì soprattuttu u cumpurtamentu di sceglie l'alimentu è di ricusà l'alimentu hè un prublema spessu scontru. Se u zitellu manghja menu di qualchì ghjornu è più di parechji ghjorni, hè una caratteristica naturali purtata da questa età, per quessa ùn hè micca bisognu di enfasi. In ogni casu, se u zitellu hè abituatu à manghjà spessu è pocu, ùn deve esse preoccupatu chì ùn manghja micca assai, postu chì l'alimentu manghjatu in questu modu pò avè u valore nutrizionale quantu quellu chì manghja à u pastu principale. In ogni casu, se u paci hè stata pèrdite pisu per un bellu pezzu senza appetite, hè necessariu di cunsultà un duttore, postu chì stu prublema pò esse causatu da parassiti intestinali, stitichezza, dentizione, anemia o infezzione urinaria. À u listessu tempu, u prublema di l'anorexia in i zitelli hè di solitu causatu da traumatismi psicologichi cum'è u divorziu di i genitori, ma soprattuttu in u risultatu di i sbagli fatti da i genitori nantu à a nutrizione. Perchè mette pressione nantu à u zitellu per manghjà, ricumpinsendu s'ellu si manghja, à u cuntrariu, puniscendu quandu ùn manghja micca, ùn viaghja micca è face u prublema per cresce. "hà utilizatu e frasi.

"Fate l'ora di pranzu secondu i vostri figlioli"

Özkaya hà dettu chì i zitelli ùn anu micca l'appetite quandu sò eccessivamente stanchi è dorme, è disse: "Siccomu i zitelli ùn anu micca appetite quandu sò estremamente stanchi è dorme, hè necessariu di organizà i so pranzi in cunfurmità. Ghjucà cù u vostru zitellu prima di pusà à tavula. U zitellu chì hè animatu da u ghjocu principia à gudirà più l'alimentariu. Ùn mai dà à u vostru zitellu cibi zuccherati è bevande, cum'è caramelle, cioccolata, torta, succo di frutta trà i pranzi. disse.

Ciò chì i genitori devenu fà per i so figlioli cù l'anorexia "Prima di tuttu, u vostru zitellu ùn hà micca bisognu di manghjà assai per un sviluppu sanu, una dieta equilibrata serà abbastanza. I zitelli imitanu ciò chì vedenu, micca ciò chì hè dettu. Dunque, e persone rispunsevuli di a cura di u zitellu, cum'è i genitori è i caregivers, devenu attente à i so cumpurtamenti nutrizionali. Ùn paragunate micca u vostru zitellu cù l'altri, i bisogni di ogni corpu è u ritmu di crescita sò diffirenti. Ùn paragunate micca u vostru zitellu cù l'altri in nunda.Un zitellu affamati eventualmente vulerà manghjà, lasciate capisce ch'ellu hà fame. Evite dumande cum'è "Manghjate questu, vulete ancu questu, forse ti piace questu". L'alimentariu hè manghjatu à a tavula, ùn andate micca da una stanza à una stanza cù un piattu in manu. U vostru zitellu deve amparà vedendu chì manghjà hè un avvenimentu suciale à l'ora di manghjà, pusendu nantu à una sedia alta o sedia è assistendu à a tavola di famiglia. Manghjate u vostru pastu in un ambiente tranquillu senza televisione è senza distrazioni, è fate cura di passà un bonu tempu. Pudete allegrà stu prucessu cù una canzona o un conte di fata. Dà u vostru zitellu abbastanza tempu per manghjà; però, stu periodu ùn deve esse più di una meza ora. Solu offre l'alimentu à u vostru pastu, ùn li permettenu micca di spuntà trà e pasti, questu snack-paced fast-paced riempirà i stomaci digià chjuchi, è a sensazione di fame sparirà. I zitelli ponu aduprà cutelleria dopu à 1,5 anni, cusì dopu à questa età, per sustene l'auto-eating, tene a cucchiara in a so manu è aspittà per ellu à manghjà, invece di mette in bocca. Mantene e porzioni chjuche, postu chì riempie u piattu pò esse visualmente pocu attraente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*