L'Ucraina riceve i tanki T-64 è T-72 mudernizzati cù e radiu ASELSAN

L'Ucraina hà pigliatu a consegna di tanki t è t mudernizzati cù radiu Aselsan
L'Ucraina hà pigliatu a consegna di tanki t è t mudernizzati cù radiu Aselsan

Lviv Armored Plant hà furnitu i T-64 è T-72 Main Battle Tanks (AMT) mudernizzati à u Ministeru di a Difesa di l'Ucraina.

A cumpagnia Ukroboronprom hà dettu in una dichjarazione chì i tanki sò furnuti cù l'ultimi sistemi di cumunicazione, cuntrollu di u focu, camera di retrovisione di visione di ghjornu è di notte, sistemi di granate di fumu è prutezzione blindata reattiva contr'à balle. Dapoi u principiu di u 2021, più di 10 tanki T-64 è T-72 sò stati mudernizzati da l'impresa statale ucraina.

Hè ancu infurmatu chì e novi stazioni di radiu digitale furnite da ASELSAN sò stati integrati in i tanki di battaglia principali mudernizzati. E soluzioni di cumunicazione offerte da ASELSAN sò pensate per furnisce una cumunicazione efficace trà e unità blindate di e Forze Armate Ucraine è unità di infanterie. E Forze Armate di l'Ucraina chjamanu sta mudificazione di unità blindate "network-centric".

I sistemi di radiu di a gamma di prudutti VHF di a cumpagnia "ASELSAN" hè diventatu u vincitore in i testi comparativi di e Forze Armate in l'offerta aperta in Ucraina in l'estiu di 2017. Una serie di accordi di cuuperazione sò stati firmati trà l'Ucraina è a dirigenza di ASELSAN, sia per a produzzione cumuna sia per u trasferimentu di tecnulugia.

Yuriy Gusev, CEO di Ukroboronprom, hà dettu chì "Lviv Armored Plant cuntinueghja à cumpiendu ordini à tempu è aumenta a capacità di cummattimentu di e Forze Armate di l'Ucraina". hà fattu una dichjarazione. Sicondu a cumpagnia, l'ordine hè statu eseguitu prima di u calendariu malgradu un finanziamentu limitatu per a mancanza di un ordine di difesa statale per questu annu.

Lviv Armored Plant furnisce a riparazione è a produzzione di l'equipaggiu di l'armata, cumpresi i mutori di focu blindati GPM-72 è GPM-54. A fabbrica mudernizza ancu i veiculi blindati di riparazione è evacuazione Lev è Zubr è u veiculu tatticu di roti blindati Dozor-B.

L'Ucraina per mudernizà i tanki T-80UD di u Pakistan

UkrOboronProm, l'urganizazione di gestione di l'imprese di l'industria di difesa chì operanu in Ucraina, hà annunziatu chì un cuntrattu di supportu di $ 80 milioni hè statu firmatu per i tanki di battaglia principali T-85.6UD di e Forze Armate Pakistan. Yuri Gusev, CEO di Ukroboronprom, hà dettu: "I nostri cumpagnie di fabricazione di veiculi blindati aghjurnanu constantemente e so capacità di produzzione è sviluppendu tecnulugia chì guarantiscenu un travagliu è prudutti d'alta qualità. Avemu avutu una nova riunione cù u Pakistan per a fornitura di motori 6TD1 è 6TD2 ". hà fattu dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*