ESHOT-ENSIA Cuuperazione in Energie Rinnovabili

eshot ensia cooperazione in energia rinnuvevuli
eshot ensia cooperazione in energia rinnuvevuli

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir cooperarà cù l'Associazione Industriali è Imprenditori di l'Energia (ENSIA) per investimenti in autobus elettrici è opere di infrastruttura cunnesse in un futuru vicinu. Ministru Tunç SoyerIn u scopu di u protocolu firmatu da , ESHOT beneficerà di e risorse tecniche è umane di l'ENSIA in i prughjetti di energie rinnuvevuli è di efficienza energetica.

A Direzzione Generale ESHOT, chì attualmente hà 20 autobus elettrici in a so flotta è hà stabilitu una Centrale Solar Power (SPP) nantu à i tetti di u so garage di Gediz, pensa à aumentà u numeru di autobus elettrici in un futuru vicinu. In questa direzzione; Gediz Second Stage SPP, Buca Adatepe Garajı SPP è Karşıyaka U travagliu nantu à l'implementazione di i prughjetti di Ataşehir Garage Solar Power Plant cuntinueghja.

ESHOT, chì ùn trascura di riceve un sustegnu espertu in l'implementazione di sti prughjetti impurtanti, cooperarà cù l'Associazione Industriali è Imprenditori di l'Energia (ENSIA). In u scopu di a cooperazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer Un protocolu hè statu firmatu trà ENSIA è ENSIA. In u quadru di u protocolu; Cullaburazioni seranu sviluppate nantu à studii di prughjetti di l'infrastruttura di l'energia elettrica necessarii per a carica di autobus elettrici, applicazioni di risorse energetiche rinnuvevuli è prughjetti di efficienza energetica.

"Avemu assai da fà in Izmir"

Parlendu à a cerimonia di firma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, tocca à l'impurtanza di u protocolu. Soyer hà dettu: "U più grande difettu di Izmir hè chì ùn beneficia micca abbastanza da a mancanza di energia rinnuvevule. Aghju sperimentatu questu assai dramaticamente in Germania. L'energia solare hè quasi un decimu di a Turchia, ma u so usu hè guasi deci volte u nostru. Avà questu hè vergognosu è tristu. Hè solu incredibile. "Ùn hè micca accettabile", disse. Dichjarà chì ci hè assai travagliu da fà nantu à questu prublema in Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci hè una lacuna enormosa. Izmir, Türkiye ùn si merita micca questu. Semu quelli chì sò à u puntu di cambià questu. Pensu chì questu prublema hè unu di i più grandi difetti di Izmir. "Faremu tuttu ciò chì pudemu", disse. Notendu chì ùn vedenu micca l'incidentu solu cum'è un guadagnu cummerciale, Soyer hà enfatizatu chì sò pronti per una forte cooperazione.

100 autobus elettrici più

Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà acquistatu autobus elettrici ecologichi per a prima volta in Turchia, u direttore generale di ESHOT Erhan Bey hà dettu: "In cunfurmità cù u nostru pianu strategicu chì copre u periodu 2020-2024, pensemu à cumprà 100 autobus elettrici più in a prima tappa. . Prima di stu investimentu, avemu bisognu di implementà i nostri novi prughjetti di energia solare in modu chì pudemu risponde à tutti i bisogni di carica di l'autobus chì avemu da cumprà da u sole. "In questu sensu, a nostra cooperazione cù l'ENSIA cuntribuisce à noi à fà i nostri investimenti in u modu più efficaci è currettu", disse.

"Tenemu un Summit d'Energia Rinnovabile"

U presidente di l'ENSIA, Hüseyin Vatansever, hà ancu enfatizatu chì volenu chì a prospettiva visionaria di ESHOT basata in risorse energetiche pulite sia un esempiu per tutte e cità. Vatansever hà nutatu chì, cum'è associu, aiutanu ogni istituzione è urganizazione chì dumandanu supportu tecnicu da elli, è chì anu u scopu di cuntribuisce à u travagliu di ESHOT in u campu di l'energia cù suggerimenti è analisi. Vatansever hà aghjustatu chì i fabricatori di l'equipaggiu raggruppati in Izmir, a capitale di l'energia rinnuvevule, seranu felici di participà à a catena di valore aghjuntu di questi investimenti. Vatansever hà ricurdatu chì un Cumitatu di l'Acqua hè statu tenutu da a Municipalità Metropolitana in Izmir è hà suggeritu chì un Summit di l'Energia Rinnovabile si tene in a cità. Soyer hà dichjaratu chì l'ospitu di un tali summit li rende felici.

Dopu à i discorsi, u sindaco Soyer è u presidente di l'ENSIA di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Vatansever firmavanu u protocolu. Les directeurs généraux adjoints d'ESHOT ainsi que les membres du Conseil d'administration de l'ENSIA ont assisté à la cérémonie de signature.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*