U 17th Festival di Film di i zitelli hè finitu

U festival di filmi per i zitelli hè finitu
U festival di filmi per i zitelli hè finitu

U 17th Festival di Film per i zitelli, urganizatu da a Fundazione TÜRSAK cù u sustegnu di a Direzzione Generale di Cinema di u Ministeru Turcu di Cultura è Turismu, è chì hè statu accoltu da i zitelli quist'annu, hè finitu.

A cerimonia di chiusura è di premiazione di u 17th Festival di Film per i zitelli, chì hà u scopu di permette à i zitelli di realizà a produzzione artistica, acquistà una cultura cinematografica è aumentà u so interessu in a settima branca di l'arte, hè stata tenuta u venneri 23 d'aprile cù a presentazione di Nayme. Taylan da a Fundazione TÜRSAK. YouTube hè accadutu nantu à u canali. In a cerimonia di chiusura di u festivale, u vincitore di u cuncorsu "My Movie's Story" hè statu annunziatu. U premiu per u vincitore hè statu cuncepitu da a marca URART, chì hè famosa per i so disinni è e galerie d'arte.

"Semu giustamente fieri di cuntribuisce à u travagliu di i zitelli in u campu di a cultura è l'arti"

In a cerimonia, prima, l'opinioni di u presidente di a Fundazione TÜRSAK Cemal Okan sò state date. Okan hà dettu: "Cari figlioli, mi felicitemu u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù i mo sinceri desideri". Hà dettu ancu ch'elli si sentenu orgogliu ghjustificatu d'aiutà i zitelli à travaglià in i campi di u cinema è di a cultura è di l'arti à una età precoce cù i diversi attelli chì furniscenu. Dichjarà chì anu cuntinuatu u Festival di Film di i zitelli, chì hè statu tenutu in linea per a prima volta l'annu passatu, in u listessu modu questu annu, Cemal Okan hà ringraziatu i zitelli chì anu mostratu un grande interessu in u festival.

U pruprietariu di a megliu storia "Asya Şahin"

Sottu a presidenza di Cartoonist and Animation Producer Varol Yaşaroğlu; U vincitore di u Concorsu My Film's Story, induve 50 nomi seranu publicati à pocu pressu da i principali membri di a ghjuria, cumpostu da u sceneggiatore è u regista Ali Tanrıverdi, u scrittore è psichiatra Cem Mumcu, l'attrice Ceren Benderlioğlu, u COO di CGV Mars Cinema Group Nurdan Ulu Horozoğlu. pruprietariu di a storia chjamata Asya Şahin. U vincitore di u cuncorsu, Asya Şahin, hà ringraziatu i membri di a ghjuria chì l'anu ritenuta degna di u premiu è hà dettu: "Sò assai felice chì aghju vintu u premiu, hè cum'è un sognu. Ricevutu stu premiu in nome di tutti i zitelli chì a Fundazione TÜRSAK hà riunitu cù l'arte per 17 anni. Vogliu ringrazià a Fundazione TÜRSAK per avè datu u megliu rigalu di u 23 d'aprile dopu Atatürk.

Cum'è ogni annu, a festa hè stata accolta quist'annu cù entusiasmu.

Cum'è parte di u 17th Festival di Film per i zitelli, i zitelli di tutta a Turchia anu sperimentatu a cultura cinematografica da a so casa cù proiezioni di film in linea è gratuiti à cocukfestivali.com. In u prugramma, chì includeva i filmi più interessanti è belli di l'ultimu periodu, i picculi cinéfili avianu ore di divertimentu. Un prugramma cumpletu di 15 filmi cumposti da cortometraggi è filmati scontri cù i zitelli quist'annu à u festival. U filmu di apertura era Adventure in Our Village, giratu da Fatma Yoksul, chì hà vintu u cuncorsu My Movie's Story l'annu passatu, cù u direttore Emre Kavuk. Altri filmi in u prugramma includenu Asterix: U sicretu di a pozione magica, Moon Watch, Crazy Dogs, Electric Sky, Instinct, Life on the Shore, The Hedgehog and the Magpie: Cute Space Heroes, Little Shoemaker, Little Hero, Maestro, Mido è Cantu Animali, Ultima Muneta, Password Vi scurdate ? è Foglia.

L'amore di i zitelli per u cinema hà aumentatu cù attelli educativi è istruttivi

I zitelli anu sperimentatu l'entusiasmu di u festival participendu à belli avvenimenti sottu u tettu magicu di u cinema. Dopu à u "Atelier d'Animation" cù Aslan Tamjidi scontru cù i zitelli, u "Attellu d'Attazione" hè statu tenutu cù Zeynep Bayat, è e dumande chì i zitelli si dumandavanu nantu à l'attore sò stati risposti. In u stessu ghjornu, "I Fundamenti di Creazione di un Scenariu Workshop" hè stata cun Adam Biernacki. I zitelli, chì si sò riuniti à l'attellu datu da u direttore, sceneggiatore, furmatore di teatru è confessionista Adam Biernacki, hà amparatu i metudi di scrive un dramma, un conte di fata è una storia, è e regule per attruverà l'attenzione di u publicu.

Inoltre, trè attelli più impurtanti sò stati tenuti in u scopu di a festa. In a "Story Literacy Interview", l'autore Yekta Kopan hà dettu à i zitelli chì hà scontru in linea nantu à i punti chì duveranu attente à l'alfabetizazione di a storia. Un altru avvenimentu era u "Traditional Karagöz Play Workshop" cù Hüseyin Aytuğ Çelik. L'attore, u pupazziu è u direttore Hüseyin Aytuğ Çelik hà parlatu di a storia narrata è cunnisciuta di i drammi di Karagöz durante l'attellu, è dopu hà spartutu i prucessi di preparazione è di ghjucà di una dramma di Karagöz cù i participanti. Un altru attellu tenutu in russo era u "Scenario Writing Workshop" cù Lena Levina. Lena Levina hà rispostu à e dumande curiose cuntendu à i zitelli nantu à i prublemi chì deve esse cunsideratu mentre scrive a sceneggiatura è l'essenziali di un bonu script. Cù tutte l'attività realizate, i zitelli anu godutu l'entusiasmu di a festa à u massimu.

Importanti rapprisentanti di u settore di u nostru paese è di l'esteru si sò riuniti

Un altru avvenimentu impurtante di u festivale hè statu "Incontru Settore Internaziunale". In questa riunione, chì hà fattu u luni, 19 d'aprile cù i cuntributi di PACT da u Regnu Unitu, l'Unione di i Pruduttori è l'Associazione di Produttori d'Animazione da Russia è ANFİYAP da Turchia, i participanti vederanu cumu e plataforme digitale, prughjetti destinati à u mercatu lucale è internaziunale. , i diritti d'autore è l'accordi di monetizazione in i so paesi, anu spartutu e so opinioni è l'esperienze nantu à l'operazione. Inoltre, anu spartutu i prughjetti chì anu sviluppatu cù l'altri participanti è discutanu pussibuli coproduzzione è cullaburazioni. A riunione hè stata moderata da Burhan Gün, u Vicepresidente di a Fundazione Türsak, Michael Ford, Neil Mukherjee, Martin Wright è Ruben Smith da l'Inghilterra, Anna Egorova, Irina Mastusova, Natali Babich, Natalie Trifanova, Olga Pechenkova, Sergey Orlov, da Russia. Vadim Sotskov è Arda Topaloğlu, Arman Şernaz, Emirhan Emre, Evren Yiğit, Gamze Şehnaz, Irmak Atabek, Nazlı Güney, Oğuz Şentürk, Ömer Uğurgelen, Ceyhan Kandemir, Nazlı Eda Noyan, Sidar Ars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*