Sistema d'Ordine di Fire-Cell è Missione per Luttà Incendii Forestali

A cellula di u focu è u sistema di ordine di u travagliu attivatu
A cellula di u focu è u sistema di ordine di u travagliu attivatu

A Direzzione Generale di Silvicultura (OGM), chì travaglia per a prutezzione di e fureste dapoi 182 anni, cuntinueghja à incorpore l'ultime innovazioni tecnologiche in i sforzi di u focu. U Fire-Cell and Mission Order System, chì hè statu sviluppatu cù u scopu di gestisce e squadre mobili in u focu forestale in u megliu modu, hè statu messu in serviziu.

Ci sò parechji incendi forestali in Turchia ogni annu, quasi 90 per centu di i quali sò causati da l'omu. L'OGM si batte ogni annu per prevene l'incendii, spegne l'incendi u più prestu pussibule è riforesta i spazii danni. Direzzione Generale di Foreste, Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli; Un novu sistema di cumunicazione hè statu messu in usu in cunfurmità cù l'istruzzioni chì "tutte e misure devenu esse pigliate à u più altu livellu per evità ogni debulezza in a lotta contru l'incendi".

U Sistema Fire-Cell, sviluppatu per prevene ogni interruzzione o interruzzione in i sistemi di cumunicazione di u persunale implicatu in a lotta contru l'incendii forestali, include software, dispusitivi è hardware per fà chì u Sistema di Comunicazione Radio esistente è i telefuni portatili cumunicà nantu à u stessu. piattaforma. Fire-Cell System, chì furnisce a cunnessione trà i dispositi PTT è i sistemi di radiu analogicu è digitale, offre una soluzione di sala di cuntrollu di cumunicazione integrata in i sistemi radiu esistenti. L'integrazione di u sistema di software, chì sustene diverse funzioni di voce, dati è gestione, in u circuitu radio di l'utilizatori cù l'applicazioni mobili installate nantu à i telefoni intelligenti hè stata cumpletata.

U Ministru Pakdemirli, chì hà participatu à l'eserciziu in l'OGM Fire Management Center, hà datu struzzioni à e squadre presenti in Adana è Izmir via u Fire-Cell è cuntrullava l'integrazione di u sistema. Fendu un discorsu nantu à u sughjettu, u Ministru Pakdemirli hà sottolineatu chì u Fire-Cell seria di grande benefiziu per aiutà e squadre mobili incaricate di cumbatte i incendi di u boscu per esse gestite in u megliu modu pussibule.

Enfatizendu chì stu sistema hà per scopu di aumentà a produtividade è di utilizà e risorse in modu efficau da l'assignazione remota è a gestione di e squadre in linea, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Grazie à Fire-Cell, l'incendii forestali chì ponu accade in ogni regione di u nostru paese seranu trasmessi à i tablette in u nostru paese. i veiculi nantu à a strada più vicina, è a navigazione automatica serà pussibule. Continueremu à aduprà a tecnulugia in u modu più efficau in a lotta contru l'incendi di furesta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*