A stazione di travagliu ANKARAY Apertura per l'usu di a rampa disattivata

A rampa per disabili di a stazione di travagliu Ankaray hè aperta à l'usu
A rampa per disabili di a stazione di travagliu Ankaray hè aperta à l'usu

A rampa disattivata di ANKARAY Enterprise Labor Station, a custruzzione di a quale hè stata iniziata da a Direzzione Generale EGO, nantu à una intensa dumanda da i residenti di u Quartiere Beştepe è l'associazioni disabili, hè stata messa in serviziu di i nostri citadini.

Cù l'ascensore disabilitatu situatu à u passaghju sottu di a Stazione ANKARAY Emek, l'accessu puderia esse furnitu solu finu à a scala. Dopu questu puntu, i citadini anu avutu aduprà ottu passi per ghjunghje à i turnstiles. Sta situazione hà causatu difficultà in u trasportu in particulare per i citadini disabili.

A rampa hè stata fabbricata in i Workshops di a pianta ANKARAY, interamente per i so propri mezzi, utilizendu u so propiu persunale è consumabili in u so magazzinu, dopu l'ispezione realizata da a Direzzione Generale EGO in u campu è e richieste di i citadini sò state valutate. A rampa per disabili, chì hè stata custruita in cunfurmità cù i regulamenti pertinenti, hè stata cumpletata è assemblata in pocu tempu cum'è dui mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*