Centinaie di Migliaia di Merchenzie Cummerciali Illegale Sequestrate in u Portu di Kocaeli

Centinaie di millaie di merchenzie cummirciali di contrabande sò state catturate in u portu di Kocaeli
Centinaie di millaie di merchenzie cummirciali di contrabande sò state catturate in u portu di Kocaeli

In l'operazione realizata da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in un portu in Kocaeli, circa 300 mila pezzi di merchenzie cummirciali per un valore di 15 milioni di TL sò stati sequestrati in un containeru suspettu.

In u risultatu di l'analisi di dati fattu da a Direzzione Generale di l'Infurzazione Doganale, un containeru purtatu da a Cina à un portu in Kocaeli hè statu cunsideratu risicatu. Kocaeli Customs Enforcement Smuggling and Intelligence Directorate hè statu incaricatu di verificà a cunfurmità di i prudutti in u contenedoru dettu cù a dichjarazione. E squadre affiliate à a Direzzione si sò andate in u portu induve u cuntinuu suspettu era situatu è a scansione di raghji X di u cuntinuu hè stata realizata.

In u risultatu di l'scanning, a densità sospetta hè stata trovata è hè statu decisu di apre u cuntinuu è cercallu. Durante e ricerche realizate da e squadre di l'Assistenza Doganale, 96 mila pinze, 22 mila stampi per torte, 81 mila filtri è 95 mila battitori di latti elettrici, chì ùn eranu micca inclusi in a dichjarazione d'importazione è vulianu esse purtati in u paese senza pagà i tassi. , sò stati incastrati in i pacchi truvati in u cuntinuu.

Mentre era determinatu chì u valore di sdoganamentu di i prudutti sequestrati per via di l'operazione era di 15 milioni di lire turche, una investigazione hè stata lanciata contr'à i rispunsevuli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*