Chì ghjè u meniscu? Chì sò i Sintomi? Cumu si deve trattà?

Chì sò i sintomi di meniscus?
Chì sò i sintomi di meniscus?

U prufissore assuciatu in Terapia Fisica è Riabilitazione Ahmet İnanır hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. I menischi sò dui strutture fibro-cartilaginose cuneiforme circulari situate trà i cundili femorali è u plateau tibial. Bastamente hè custituitu da acqua è fibre di collagene di Type 2.

Chì faci u Meniscus?

In più di furnisce a resistenza à i carichi è l'impatti nantu à l'articulazione di u ghjinochju, cuntribuisci ancu à a distribuzione di a carica è a stabilizazione. Inoltre, i menischi sò rispunsevuli di a lubricazione (lubricità), a nutrizione è a propriocepzione di u cartilagine articular (hè u nome di u prucessu di creazione di risposti per quale l'articuli, i membri, i ligamenti sò percivuti da u cervellu è manteni in u corpu. pusizioni più sicura, è u prucessu proprioceptivu hè guvernatu da i sensi prufondi). Ci sò fibri periferichi chì scontranu a carica assiale è fibri radiali chì mantenenu sti fibri è impediscenu a so separazione verticale (verticale). Sta infurmazione hè assai impurtante.

Chì sò i sintomi?

Trà e parechje cause di u dolore di ghjinochju, i feriti di meniscu ghjucanu un rolu assai impurtante. Inseme cù u dulore di ghjinochju, gonfiore, limitazione di u muvimentu, snagging, sonu di clicu, chjusu, ancu ejaculazione è ancu deterioramentu in u caminu è l'equilibriu pò esse vistu. I lacrimi siparati da u tissutu principale sò spustati trà e articuli è causanu chjusi.

U pazientu descrive a tenerezza è u dulore in i linii di l'articuli mediali (internu) è laterali (esterni). In particulare in l'estensione di i ghjinochje (direzione di u ghjinochju) u muvimentu, a perdita è u snagging ponu esse rilevati.

In quale hè u più cumuni?

Ancu s'ellu hè cunnisciuta cum'è una malatia di l'atleta perchè hè spessu vista in l'atleti, pò ancu esse cum'è u risultatu di movimenti di rotazione bruschi è sovraccarichi, traumi di ghjinochju è anziane.

Cumu hè fattu u diagnosticu?

I lacrimi meniscali sò diagnosticati da l'esame è l'imaghjini di risonanza magnetica (MR). Tuttavia, i lacrimi di meniscus ponu esse rilevati in 20% MRI in e persone chì ùn anu micca lagnanza di ghjinochju. Eccu u significatu; In cunsiderà a lacrime, ùn deve esse operatu immediatamente è stu preziosu tissutu di supportu deve esse eliminatu è scartatu.

Cumu deve esse fattu u trattamentu?

U scopu di u trattamentu ùn deve esse solu per allevà u dolore. Perchè se solu u sollievu di u dulore hè destinatu, u percorsu à a deteriorazione in u ghjinochju serà apertu in i prossimi ghjorni / mesi / anni. Ancu s'è u numeru di metudi non-cirurgia in u trattamentu hè abbastanza grande, u trattamentu realizatu da un specialista cumpetente deve esse sceltu. L'opzione più impurtante trà queste hè a cumminazzioni di cellule staminali, chì hè un approcciu novu sviluppatu è regenerativu. Comu supplementu à questu, a terapia manuale osteopatica, kinesiotaping, proloterapia, terapia neurale, terapia d'ozone pò esse usata. Inoltre, l'esercizii necessarii deve esse datu è e restrizioni necessarie (in particulare a perdita di pisu) deve esse fatta per pudè prutege stu tessulu preziosu chì hè necessariu per a vita. Altrimenti, i lacrimi di bassa qualità ponu avanzà è necessitanu trattamentu kirurggicu. S'ellu hè pigliatu facilmente, a lubricità di l'articuli è a percepzione di a pusizioni saranu indebolite, è a terra per a calcificazione di u ghjinochju serà preparatu. In i malati cù lacrime meniscali, a perdita rapida di u voluminu di cartilagine è un aumentu di u dolore di ghjinochju sò stati truvati cù u pesu crescente. Hè statu ancu dimustratu chì a perdita di pisu 1% risultati in una riduzione di a perdita di cartilagine è u dolore di ghjinochju.

Invece di trattamenti destinati à eliminà i risultati, i tratti chì riparà u tissutu deve esse cunsideratu è appiicati prima. In u diagnosticu differenziale, l'altri disordini, cum'è u dannu di cartilagine, deve esse definitivamente rivisu. Cù l'età crescente, i cambiamenti di l'artrosi cumincianu in l'articulazione di u ghjinochju è progressanu gradualmente. In i pazienti anziani, se u danni di cartilagine hè accumpagnatu da lacrime meniscali, i metudi cirurgichi per esse applicati per i lacrimi meniscali ùn ponu micca boni risultati. Ùn ci hè micca differenza trà a cirurgia è a terapia fisica in questi pazienti. U scopu principale di u trattamentu deve esse di prevene a recurrenza in l'anni à vene. L'età (annu), u tipu è u locu di a lacrime deve esse cunsideratu in u trattamentu.

I lacrimi meniscali ponu esse truvati in regioni avascular (senza sangue) è vascular (furnitu di sangue), secondu a so localizazione. I lacrimi in a regione vascular anu a capacità di guarì cunservativamente. A capacità curativa di lacrime in a regione avascular hè assai bassu, ancu dopu a riparazione chirurgica. In novu, i lacrimi aguti si trovanu di colpu, mentre chì i lacrimi cronichi si trovanu com'è u risultatu di l'usura annantu à l'anni. Cù l'età avanzata, u prucessu di deterioramentu di u meniscu principia. Cù l'età crescente; A qualità di u meniscu diminuite, u cuntenutu di l'acqua aumenta, u cuntenutu cellulare diminuite, i rapporti di collagene è glucosaminoglycan diminuiscenu. In u risultatu, u meniscu diventa vulnerabile à a degenerazione è a ferita.

I lacrimi meniscali degenerativi ponu accade in persone fisicamente attive è in pazienti anziani. Ci sò 7-8 tippi di lacrime meniscali (verticale, longitudinale, oblicu, radiale, horizontale, radicali, manicu di bucket è cumplessu). A cirurgia immediata ùn deve esse ricumandate per i lacrimi altru ch'è i lacrimi radiali, oblicu è di manicu di bucket. A cirurgia deve esse cunsiderata principarmenti in a presenza di un ghjinochju chjusu per via di una lacrima meniscale di manicu di bucket spusatu. Trà i metudi cirurgichi, a riparazione deve esse cunsiderata prima, è a meniscectomia deve esse cunsiderata in u sicondu pianu. A rimozione di u 15-34% di u meniscu reduce l'effettu di shock absorbing di u ghjinochju è aumenta a pressione di cuntattu da 35%. Questu significa aumentà a rata di calcificazione in u ghjinochju.

Sia chì a continuità di fibri perifèrichi hè indebitata o micca deve esse cunsideratu in a scelta di trattamentu. Finu a data, l'evidenza insufficiente hè stata trovata per dimustrà a superiorità di i trattamenti chirurgici nantu à a terapia fisica in e persone di età media è anziani cù lacrime meniscali stabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*