A Cina firma un accordu di 940 miliardi di dollari cù i paesi di Belt and Road

Cina hà firmatu accordi di miliardi di dollari cù i paesi di a cintura è a strada
Cina hà firmatu accordi di miliardi di dollari cù i paesi di a cintura è a strada

Dapoi l'iniziu di l'iniziativa Belt and Road, a cooperazione cummerciale è d'investimentu trà a Cina è i paesi longu a strada Belt and Road s'hè mossa à un livellu più altu. U Vice Ministru di u Cummerciu di a China, Qian Keming, in una riunione tenuta in u scopu di u Bo'ao Asia Forum, hà dettu: "Dapoi u 2013, quandu l'iniziativa Belt and Road hè stata presentata, u voluminu di u cummerciu trà a Cina è i paesi cunnessi hè 9,2. trilioni di dollari, è l'investimenti di China in i paesi rilativi anu righjuntu 136. righjuntu miliardi di dollari. Inoltre, u valore di i cuntratti di cuntratti firmati da a Cina cù i paesi nantu à a strada di Belt and Road in l'ultimi anni 8 hà righjuntu 940 miliardi 900 milioni di dollari.

In u 2020, sottu à l'effetti negativi di l'epidemie di Covid-19, u voluminu di u cummerciu trà a Cina è i paesi nantu à a strada Belt and Road hè aumentatu di 0,7 per centu paragunatu à l'annu precedente, è l'investimenti non finanziarii di a Cina in i paesi cunnessi anu aumentatu di 18,3. per centu. In a so dichjarazione, Qian hà dichjaratu chì malgradu l'effetti di l'epidemie, l'investimentu è a cooperazione trà a Cina è i paesi cunnessi sò stati intensificati.

Qian hà dettu: "I paesi nantu à a strada Belt and Road anu stabilitu circa 8 mila cumpagnie in Cina in l'ultimi 27 anni è investitu 59 miliardi 900 milioni di dollari in Cina. I paesi pertinenti anu stabilitu 2021 cumpagnie in Cina in u primu trimestre di u 1241. Questa figura indica un aumentu di 44 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. L'investimenti reali fatti da i paesi nantu à a strada versu a Cina anu aumentatu da 64,6 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è righjunghji 3 miliardi 250 milioni di dollari. Malgradu l'effetti di l'epidemie, u voluminu d'investimentu trà a Cina è i paesi longu a strada Belt and Road cuntinueghja à cresce, chì hè un successu assai preziosu.

I paesi chì firmavanu l'accordu sò ancu soddisfatti di u sviluppu ecunomicu.

L'ex Primu Ministru di u Pakistan Shaukat Aziz hà dettu in u so discorsu chì l'Iniziativa Belt and Road crea grandi opportunità per u sviluppu ecunomicu di u Pakistan. Aziz hà dettu: "U Pakistan hà benefiziu assai da l'iniziativa di Belt and Road. Grazie à i prughjetti Belt and Road, un grande cambiamentu hè accadutu in Pakistan. Per esempiu, grazia à a custruzzione di u Portu di Gwadar, i settori ligati sò sviluppati è sò stati creati assai opportunità di travagliu. U livellu di prusperità hè mantinutu in e cità vicinu à u portu. U portu di Gwadar, chì cunnetta parechji paesi à u Pakistan, furnisce una opportunità maiò per u sviluppu di u nostru paese.

L'Ungheria hè u primu paese europeu à firmà un memorandum d'intesa nantu à a cooperazione in u scopu di a Belt and Road. U Vice Governatore di u Bancu Centrale Ungherese, Mihaly Patai, hà dichjaratu chì l'Iniziativa di a Cintura è a Strada hè stata implementata cù successu è l'Ungheria hà da cuntinuà à rinfurzà a so cooperazione cù a Cina in u quadru di a Cintura è a Strada.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*