Suggerimenti Iftar è Suhoor per Reflux

Cunsiglii di Iftar è Sahur per quelli cun reflux
Cunsiglii di Iftar è Sahur per quelli cun reflux

In u Ramadan, i malati di stomacu ponu esse cum'è u risultatu di l'alimentazione di sopra è a malnutrizione à l'ora di iftar è sahur. In u risultatu di u rapidu cunsumu di grandi quantità di cibi difficiuli di digerisce dopu una longa fame, u tempu di sviutata gastricu hè prolongatu è a quantità di l'acidu prodotta da u stomacu per a digestioni aumenta.

Quelli chì passanu u ghjornu in un intensu tempu di travagliu è di digiunu è chì manghjanu in modu sbagliatu in questu modu anu ancu bisognu di dorme dopu à u pastu, è sentenu a necessità di stenderà appena manghjanu. In u risultatu di tutti questi, l'emergenza di reflux o l'exacerbazione di a malatia esistente hè inevitabbile! Liv Hospital Spezialista Gastroenterologia Prof. Dr. Binnur Şimşek hà fattu cunsiglii à i pazienti di riflussu.

Ùn deve esse alimentatu assai sopra à u bisognu di caloria di ogni ghjornu. I pranzi supplementarii deve esse pigliatu trà iftar è sahur, è l'overeating in un pastu deve esse evitata.

Iftar deve esse apertu cù l'alimenti liquidi cum'è acqua o zuppa. Dopu avè finitu questi, aspettate 15-20 minuti è cambiate à altri alimenti.

I pasti duveranu esse masticati bè è masticati è manciari veloci deve esse evitati. Fornendu a saliva è a secrezione di mucus, masticazione prutegge u rivestimentu di l'esofago è a superficia interna di u stomacu contr'à l'acidu stomacu.

In iftar o sahur, ùn deve micca andà in lettu immediatamenti dopu à manghjà, ma deve aspittà 2-3 ore.

L'alimenti chì aumentanu o facilitanu u reflux (alimenti oleosi, fritti, pasti piccante-piccante, caffè eccessivu è tè infuso, bevande carbonatate, sigarette, alcolu, etc.) deve esse evitata.

I medicazione chì riduce a secrezione di l'acidu gastricu cunsigliatu da u vostru duttore per a malatia di riflussu deve esse pigliatu à iftar è sahur.

Per ùn guadagnà pesu durante u Ramadan ...

I mudelli di manghjà cambianu cumplettamente in e persone in u digiunu, è cù a diminuzione di u numeru è a freccia di i pasti, appena u nostru corpu riceve u signale chì ùn pò micca avè abbastanza energia, prova di riduce u ritmu metabolicu da 30-40% per pudè. risparmià energia. Quandu fattori cum'è una nutrizione eccessiva è sbilanciata è una diminuzione di l'attività fisica sò aghjuntu à stu mecanismu di difesa, assai persone chì fastianu durante u Ramadan sperimentanu l'aumentu di pisu. Cusì, l'aumentu di pesu eccessivu in pocu tempu pò purtà à u fegatu grassu. Dunque, serà utile avè un alimentu supplementu trà iftar è sahur.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*