Dichjarazione Flash da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selçuk per l'esami in faccia

Dichjarazione flash da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk per esami in faccia
Dichjarazione flash da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk per esami in faccia

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande di Okan Bayülgen nantu à l'agenda di l'educazione in u prugramma "Dot" trasmessu in diretta in TV100. Selçuk disse: "Sò u so maestru. Cum'è un maestru, qualchì volta dicu è fà cose chì li piaceranu assai, ma qualchì volta dicu ancu e cose chì ùn puderanu micca piace cum'è parte di a mo rispunsabilità. A nostra quistione principale hè quale futuru aspetta i nostri figlioli ". hà fattu dichjarazioni.

Selçuk spiegò chì a generazione Z mostra certi cumpurtamenti cum'è un requisitu di a so età, è chì l'aspittàvanu da elli. U Ministru Selçuk hà dettu: "Semu una squadra cun elli. Esse u so eroe o u so ministru è cusì. Quessi sò secundarii per mè. Sò u so maestru. Cum'è un maestru, qualchì volta dicu è fà cose chì li piaceranu assai, ma qualchì volta dicu ancu e cose chì ùn puderanu micca piace cum'è parte di a mo rispunsabilità. A nostra quistione principale hè chì tipu di futuru aspetta i nostri figlioli. I prublemi d'oghje passeranu. Ci hè una surtita. Truvarà un modu. Nimu ùn deve rinunzià a speranza ". utilizatu l'espressioni.

U Ministru Selçuk hà nutatu chì i gradi 8th è 12th cuntinueghjanu l'educazione in faccia è nantu à a quistione di l'esami da esse tenuti, agiscenu secondu e dati è statistiche di u Scienze Board. Enfatizendu chì l'identità di a scola per stabilisce relazioni suciali, passanu u tempu cù l'amichi è l'intrattenimentu ùn era micca bè capitu prima di l'epidemie, Selçuk cuntinuò: "Quandu scontru cù i scientisti, "Statistica richiede chì e scole sò chjuse". Quandu ci hè dumandatu, spegnemu ".

Dichjarà chì ùn ci hè micca casu di dannu seriu à u sistema educativu di Turchia, Selçuk hà dettu: "Dicu:" Ùn importa micca tuttu. Deve esse in favore di esse tolleratu ? Ci hè una epidemia, ci hè una situazione straordinaria; Sò in a perspettiva di unu, dui, trè esami, micca un esame. Quandu l'ignoramu cumplettamente, quandu e classi in diretta sò chjuse o ùn ci sò micca esami, circa 90 per centu di i zitelli abbandunate tuttu. Cumu imaginate chì u zitellu travaglia se l'ambiente ùn hè micca furzatu o e cundizioni ùn sò micca diretti? In generale, s'ellu ci hè un ambiente ubligatoriu, s'ellu ci hè una aspettazione di i travaglii di casa è l'aspettattivi d'esame, a probabilità di preparazione aumenta. Se ùn succede nunda, ùn succede nunda ".

"Avemu tenutu aperte e scole di u paese perchè ci sarianu scontri è perdite"

Selçuk hà dichjaratu chì e scole di i paesi sò stati mantenuti aperti per un bellu pezzu è chì anu apertu e scole primarie per cinque ghjorni. Spiegò chì stanu prova di mantene e scole di u paese è e scole primarie aperte per via di u stress accademicu, a regressione è a perdita.

Dichjarà chì i scoli sò più sicuri in quantu à l'epidemie chì sò cuntrullati constantemente, Selçuk hà parlatu di u travagliu fattu per i zitelli durante l'epidemie.

U Prucessu di Vaccinazione di 425 Milla Maestri hà iniziatu

In quantu à a vaccinazione di i prufessori, u Ministru Ziya Selçuk hà dettu: "Oghje, u prucessu di vaccinazione di i nostri 425 mila maestri hà iniziatu. Puderanu fà un appuntamentu è andà è vaccinate quandu volenu. À u principiu, hè partitu da e scole primarie è e scole di u paese. Avemu sparte l'infurmazioni d'identità di i nostri 1 milione 259 mila amichi cù u Ministeru di a Salute. L'impurtante quì hè u prucessu di furnimentu di vaccine. Perchè u Ministeru di a Salute hà pianificatu a vacuna, è a pianificanu assai precisamente ". disse.

Selçuk hà ancu mintuatu a vaccinazione di i prufessori di kindergarten è hà nutatu chì u gruppu in quistione hè una priorità. Ripetendu chì 425 appuntamenti di i prufessori sò pronti, Selçuk hà dettu chì e riunioni sò state realizate cù esperti in u campu di a medicina in quantu à i zitelli à questu livellu.

Pandemia è Educazione Digitale

Selcuk hà rispostu à a quistione se a pandemia avarà un guadagnu in l'educazione: "L'educazione hè in realtà una di e istituzioni più cunservatori in u mondu. Hè assai resistente. Perchè hà un cuntattu strettu cù u statu quo. Sta struttura massiva di l'educazione, sta educazione di massa creata da u sicondu periodu di a sucetà industriale, hè in realtà cum'è una educazione di fabbrica. Ùn ci hè nè persona nè individuu, ci hè una grande massa. Cù u periodu epidemicu, avemu qualchì finestra di opportunità. Mi pare cusì in quantu à a mentalità è a dialettica di a natura ".

Espristendu chì a ghjente cresce cun familiarità, Selçuk hà dettu chì l'educazione deve ancu esse evaluata in questu scopu. Nutendu chì questu pò esse parzialmente educazione digitale, Selçuk hà dettu: "L'educazione in faccia hà un locu assai diversu. Di sicuru, vulemu l'educazione in faccia cum'è una priorità ". disse. Selcuk hà dichjaratu chì anu cambiatu à a furmazione in u serviziu basatu à a dumanda è hà dettu chì i prufessori anu acquistatu assai cumpetenze digitale in 5-6 mesi.

"A diferenza in l'opportunità è l'apprendimentu trà e scole hè alta in Turchia"

Esprimendu chì a diffarenza di Turchia in l'opportunità è l'apprendimentu trà e scole hè alta, Selçuk hà sottolineatu chì questu deve esse ridutta. Selcuk hà dichjaratu chì anu cambiatu a sistematica di e dumande in l'esame per piglià in contu certi codici ligati à a lingua universale in l'educazione è hà nutatu chì anu enfatizatu e dumande basate nantu à u ragiunamentu è l'interpretazione, micca a memorizazione.

Fornisce infurmazioni nantu à u prughjettu "Semu in i paesi cù i nostri corsi", Selçuk hà dettu, "L'educazione dura veramente per a vita. Avemu Centri di Educazione Publica. In e cità, a ghjente pò vene in questi centri è riceve furmazione nantu à ogni sughjettu. Ma avemu a ghjente in i paesi, hè difficiule per elli andà in cità ogni ghjornu è piglià un corsu. Scrivu una lettera à i capi per a prima volta: "Venemu in u vostru paese, purtemu i nostri maestri, purtemu u nostru corsu, vi insegnemu a cultura di a serra. Vi damu un certificatu. Cù stu certificatu, pudete fà affari è dumandà à l'istituzioni publiche. avemu dettu. Qualchese paese dumanda un corsu in circa 380 zoni, fighjemu l'atmosfera di quellu paese è palesemu e zone priurità per tuttu ciò chì ci hè bisognu. Cuntribuiscemu à l'educazione di u nostru populu in questu sensu è li permette di entre in a produzzione ". disse.

"Avemu bisognu di almenu 100 mila attelli"

Parlendu di u cuntenutu di i Workshops di Design-Skill, Selçuk cuntinuò u so discorsu cusì: "Ùn vogliu micca chì u sistema tutale sia solu un sistema di penna è carta. Vogliu chì i zitelli utilizanu e so mani. I zitelli anu bisognu di trattà cù ceramica, terra, robots è sport. Questu hè bisognu di un attellu. Cù i Workshops di Design-Skill, avemu stabilitu circa 10 mila attelli in e nostre scole. Avemu bisognu di almenu 100 12 attelli. In questi attelli, i studienti anu avutu sperienza è quandu ghjunghjenu à a XNUMXa scola, ùn diceranu micca "Mi dumandu chì dipartimentu duverebbe sceglie ..." perchè vederanu ciò chì sò propensi.

Dicendu chì 220 mila maestri sò stati datu un Certificatu di Narrativa nantu à a storia, Selçuk hà nutatu chì anu apertu e case di fiaba.

U Ministru Selçuk hà cunclusu u so discorsu cusì: "A causa di l'epidemie, a nostra opportunità di fà certe cose hè aumentata. Per esempiu, prima di l'epidemie, certi classi sò stati tenuti à distanza. Tuttavia, "Cumu serà fattu, u corsu hè tenutu à distanza?" Ci sò stati dumande è cumenti cum'è; ma l'impurtante hè chì, di sicuru, faremu educazione in faccia, ma s'ellu avemu una tale opportunità, perchè u zitellu ùn deve micca riceve educazione individualmente, cum'è EBA, a nostra facilità Internet? Perchè tutti anu da fà u listessu? Semu in un viaghju versu l'educazione persunalizata. Cuminciamu questu pianu pianu. Stabbiliemu una grande piattaforma digitale: sceglite, cum'è, sistema di vigilazione. Hè una piattaforma per i genitori, l'adulti, a ghjente in i zoni rurali, a ghjente in a cità, in qualunque campu, qualunque educazione vulete, gratis è cuntinueghja ogni ghjornu, cù furmazione certificata. In questu cuntestu, videremu chì u prossimu prucessu scorri quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*