E vostre Emozioni Negative in a Pandemia ponu Causà Problemi Fisiologichi

Durante a pandemia, i vostri emozioni negativi ponu causà prublemi fisiologichi.
Durante a pandemia, i vostri emozioni negativi ponu causà prublemi fisiologichi.

Dapoi più di un annu, a pandemia di coronavirus cuntinueghja à affettà a vita di parechje persone. Ignore l'emozioni è e situazioni cunvincenti pò causà prublemi per approfondisce è rende a so suluzione più difficiule. Specialista da u Dipartimentu di Psicologia di u Benessere Memorial. U psicologu clinicu Gizem Çeviker Coşkun hà datu infurmazioni nantu à l'effetti psicologichi convincenti di a pandemia è ciò chì deve esse cunsideratu in stu prucessu.

Durante u periodu pandemicu, i pinsamenti chì implicanu ansietà, paura o stress è l'intensità emotiva sfida chì accumpagnanu sti pinsamenti ponu esse sperimentati. In tali prucessi, a prima tendenza di parechje persone pò esse à ignurà sti sentimenti è pinsamenti, vale à dì, per scappà in una manera, o per esse pigliatu in u vortice di sti sentimenti è pinsamenti. Per esempiu; I pinsamenti ponu occupà a mente di una persona tantu chì ùn pò ancu esse cuscenti à volte. Durante a lettura di una pagina di un libru, una persona ùn pò micca esse capace di capisce induve hè à u principiu è induve hè à a fine, è a necessità di leghje è rileghje pò esse sentitu; perchè a mente pò esse digià volata. O qualchì volta a mente li dice di stà da parte è tende à ignurà. A longa serie di TV, i filmi è l'eccessivu pò vene à u salvamentu di a persona. In u risultatu, sti passi di cortu-termine ùn aiutanu micca a persona à longu andà. L'individuu si trova in u stessu locu a prima volta chì hè "solu cù ellu stessu". Allora, chì puderia esse u modu alternativu? Significa affruntà è accettà qualsiasi sfida à una persona cun una cuscenza chjara è piglià passi attivi cù questa accettazione.

Sè avete a distrazione "vola a mente" ...

Un fattore facilitatore di u fenomenu chjamatu cuscenza aperta nantu à u benessiri di l'individuu hè di pudè catturà signali d'alerta prima. situazioni difficiuli; Pò avè signali cumportamentali, fisiologichi, emotivi è cognitivi. p.e.; S'ellu ci hè un prublema di fucalizza durante u travagliu nantu à un travagliu, fà o sente à una persona, se a mente hè in altrò, se ùn pudete mancu ricurdà d'induve lasciate, pò esse una situazione chjamata mente-flying. Questa hè esattamente a stampa chì hè spessu descritta cum'è "distrazione" da a populazione sana in u mondu oghje. In tali situazioni, evitendu i pinsamenti o pruvà à cuntrullà elli cummattendu spessu ùn funziona micca.

Pruvate micca di pensà ùn hè micca a suluzione à i prublemi

Una persona chì u timore hè fallimentu pò studià constantemente o diventà un workaholic per teme di perde u so travagliu. Certi pirsuni pruvate micca di pensà à i so prublemi. Ma a mente ùn si ferma è affetta negativamente a persona pensendu constantemente. Se a motivazione di una persona hè bassa, ùn pò micca cuncentrazione nantu à u so travagliu, pospone constantemente u so travagliu è ùn pò micca compie à u tempu, perde a capacità di gestisce u tempu, ùn pò micca stabilisce scopi è ùn pò micca sviluppà a motivazione versu u scopu. À u tempu, sti negatività portanu prublemi fisiulogichi cum'è l'insomnia è a necessità di manghjà constantemente. Ci sò diffirenzii in l'appetite è l'alimentazione, a persona si sveglia spessu, si alza senza riposu, a qualità di u sonnu si deteriora, è ellu / ella cumencia à ùn gudiri di e cose ch'ellu li piaceva. Sentirsi abbattuti, annoiati è stanchi pò manifestà cum'è signali emotivi. L'intolleranza hè ancu trà i signali emotivi.

Ancu s'è u prublema hè nutatu, a persona pò micca sapè chì fà

Esperienze chì a persona hà difficultà; Pò esse causatu da una persona, avvenimentu, emozioni o rilazioni. Invece di turnà a spalle nantu à sti emozioni è situazioni, affruntà l'esperienza stessu è fà questu in una manera sana cù l'aiutanti chì facilitanu a situazione hè un passu assai impurtante per u benessere psicologicu di l'individuu. E persone spessu pensanu chì e situazioni o emozioni chì li sfidanu sò dovute à a carica di travagliu o u stress. Mentre sperimentendu e cunsequenze di sta situazione sfida, i motivi è i triggers sò ignorati. O ancu s'è i mutivi sò nutati, a persona ùn sapi micca ciò chì fà. Hè ancu impurtante chì i so metudi di affruntà cù a situazione chì stanu anu travagliatu o micca. A salute mentale preventiva pò guidà a persona à un statu di mente megliu è più sanu, cuncintendu ciò chì sò i triggers di emozioni è situazioni sfida è cumu risolve.

Ricunnosce, accetta, trasfurmà

Una persona pò trattà cù ciò chì passa in questu periodu in 3 tappe: Prima di tuttu, hè impurtante capisce l'emozione sperimentata. Chì ghjè u mo sentimentu attuale? Chì ghjè u mo tonu emutivu? Chì significa per mè stu sentimentu ? Pò sustene chì dà sensu à l'emozione vissuta. In a seconda tappa, e caratteristiche chì anu attivatu sta sperienza emotiva convincente è "chì attitudini è cumpurtamenti automatiche" chì l'individuu face per "quale bisogni" pò avè alimentatu sta sperienza sfida pò esse discutitu. In u 2rd stage, quandu una situazione simile hè scontru novu; A quistione di cumu l'individuu pò rializà i so bisogni emutivu è emutivu capitu in una manera amable è rispettuosa per ellu stessu è l'altri pò esse indirizzata. Parechje ùn ponu micca cunsiderà di circà l'aiutu prufessiunale finu à chì e so sperienze sfidae venenu à un capu, è pò esse più sfida è cumplessu per avvicinà queste sperienze tranquillamente in questa fase. Avvisu, ricunnosce ciò chì avete nutatu, è fà una trasfurmazioni attiva dopu accettà includenu cambiamenti attitudinali chì ponu esse implementati cù metudi simplici, ma pò esse micca faciuli. Passendu per l'abilità di "nutà", pudendu nutà ciò chì ùn avemu micca avvistu; "Accetta" ùn include micca un statu di rinunzià à a situazione, ma un statu di accettà a situazione-condizioni-sperienza cum'è hè. In fatti, u passu di trasfurmazioni attivu pò esse fattu dopu à tutti questi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*